• ONE DIRECTION

We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]

i'm broken, do you hear me.

IK WIL SAMEN MET NIALL ZAK LOPEN TEGEN LOUIS(nerd)

What's so bad about being different?

Sykes schreef:
    (...)
    HAHAHHAHAHAHAHHAHH, IK DENK LIAM OFZO..

maar Niall wint sowieso bij koekhappen (:

Flashing lights in my mind, going back to the time.

oke, ik heb het al weer opgegeven voor een trailer xd

i'm broken, do you hear me.

iCarrot schreef:
    (...)
    maar Niall wint sowieso bij koekhappen (:

Niet, dat doe ik altijd :'D

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsSmile schreef:
    IK WIL SAMEN MET NIALL ZAK LOPEN TEGEN LOUIS(nerd)

Ik wil Niall naar zo'n snoepje in een bak met water zien vissen.

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

op een of andere manier, moeten we dit echt regelen xd

iCarrot schreef:
    HAHAH dit bedenk ik me nu ineens. Ik wil best wel eens zien, dat de jongens spijkerpoepen, koekhappen, zaklopen of van die andere spelletjes haha.

SEXY!

Food.

IK WIL MET ZAYN DROPVETERZOENEN *O*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

iCarrot schreef:
    op een of andere manier, moeten we dit echt regelen xd

HAHHAHAHAH JA INDERDAAD, WE GAAN MET ZIJN ALLE BIJ EEN ENGELS MAGAZINE WERKEN EN BOOM, WE HEBBEN HET VOOR ELKAAR XD

Louis gaat dat echt geweldig vinden.

iCarrot schreef:
    Louis gaat dat echt geweldig vinden.

Dat gaan ze allemaal geweldig vinden :'D

Sykes schreef:
    (...)
    HAHHAHAHAH JA INDERDAAD, WE GAAN MET ZIJN ALLE BIJ EEN ENGELS MAGAZINE WERKEN EN BOOM, WE HEBBEN HET VOOR ELKAAR XD

hahahah jaa, of nog beter idee: We gaan gewoon verhuizen naar engeland, en ineens kunnen we allemaal vloeiend engels [of hun nederlands] en dan worden we hun buren, en dan is er iemand jarig, en dan gaan we die spelletjes doen. -grote fantasie-

LOVEANNABETH schreef:
    heb je al een titel, Esther? Want anders kan ik je wel helpen, ik kom altijd wel op titels, maar dan moet ik wel weten waar het over gaat (:

Nope, nog steeds geen titel ):
    Het gaat over... god hoe leg ik dat uit x'D
    Het jaar 2013, de Amerikanen verklaren de oorlog aan Rusland. De Russen dreigen een nucleaire aanslag te doen, niemand geloofd het en de burgers leven zonder gevaar te zien verder. Maar dan toch op een lentedag gebeurd het, verschillende staten worden geraakt door de bommen. Alles ligt in puin, er is geen stroom meer, de grond is onvruchtbaar en vele dieren en mensen worden ziek of gaan dood.
    Harry, Liam, Niall, Louis en Zayn zijn net op die dag in Amerika. Ze rijden over route 66 wanneer de stroom uitvalt.

Zoiets, ik hoop dat jij iets weet? (a)

Of Ballondansen :'D

SLOAN.

Sykes schreef:
    (...)

DAT MOETEN WE DOEN!! x'D