• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Wimbledon schreef:
    (...)Anne Maria koekkoek *O*


    NEEEE, ANNAMARIAFOTOMODELLEN :'DDD


    SLOAN.

    zakdoekje leggen. (nerd)


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    BYEEEEEEEEEEEEEEEEE ELENA <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Nope, nog steeds geen titel ):
    Het gaat over... god hoe leg ik dat uit x'D
    Het jaar 2013, de Amerikanen verklaren de oorlog aan Rusland. De Russen dreigen een nucleaire aanslag te doen, niemand geloofd het en de burgers leven zonder gevaar te zien verder. Maar dan toch op een lentedag gebeurd het, verschillende staten worden geraakt door de bommen. Alles ligt in puin, er is geen stroom meer, de grond is onvruchtbaar en vele dieren en mensen worden ziek of gaan dood.
    Harry, Liam, Niall, Louis en Zayn zijn net op die dag in Amerika. Ze rijden over route 66 wanneer de stroom uitvalt.

    Zoiets, ik hoop dat jij iets weet? (a)

    The story was already told
    It will all come to an end
    Destroyed nation
    This is were our life ends
    Captured route
    Oké, dit is best een lastig onderwerp:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ciao Elenaa <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Stand in de mand :3


    SLOAN.

    DOEII ELENA!! <3333

    DOei Elena <333333333.


    i'm broken, do you hear me.

    JACKWLLS schreef:
    Ben ik het eigenlijk om te schrijven aan onze story?xd


    ik ben(:


    What's so bad about being different?

    iCarrot schreef:
    zakdoekje leggen. (nerd)

    dat spel dat iemand eerst op de gang moet, dan iemand als moordenaar aan wordt gewezen en dan als degene die heb de gang is terugkomt, naar mensen moet knipogen en dan zijn diegene dood en dan moet degene die op de gang stond raden wie de moordenaar is (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Peeta schreef:
    Stand in de mand :3

    En de bal die is voor.. LOTTE!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sykes schreef:
    (...)
    dat spel dat iemand eerst op de gang moet, dan iemand als moordenaar aan wordt gewezen en dan als degene die heb de gang is terugkomt, naar mensen moet knipogen en dan zijn diegene dood en dan moet degene die op de gang stond raden wie de moordenaar is (:

    ik wil niet dat er iemand dood gaat, maar dat knipogen klinkt geweldig. :9~


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Peeta schreef:
    Stand in de mand :3

    Lol, wat is dat??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    ik ben(:


    Ik zag het net,
    maar doe maar rustig hoor ^^


    i'm broken, do you hear me.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    En de bal die is voor.. LOTTE!


    Ik doe het altijd nog met mijn beste vriendin op verjaardagen van haar als haar nichtjes en neefjes komen en dan noemen we onzelf Messi en Casillas :'D


    SLOAN.