• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Blikspuit x'D

    Peeta schreef:
    (...)

    Ik doe het altijd nog met mijn beste vriendin op verjaardagen van haar als haar nichtjes en neefjes komen en dan noemen we onzelf Messi en Casillas :'D

    Casillas:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    verstoppertje. xd


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    The story was already told
    It will all come to an end
    Destroyed nation
    This is were our life ends
    Captured route
    Oké, dit is best een lastig onderwerp:W

    DANKJE DANKJE DANKJE LIEKE!! <333
    Nu mijn volgende probleem... ik weet niet welke ik moet kiezen x'D

    Narry schreef:
    Blikspuit x'D

    Dat spelletje ken ik ook al niet D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Lol, wat is dat??


    Dan moest je de bal ergens heengooien en de naam van iemand die meedeet roepen
    Stand in de maand en de bal is voooor.... Louis! Dan moet Louis de bal pakken en mag iedereen wegrennen. Zodra Louis de bal heeft dan moet hij stop roepen en moet iedereen stil staan met zijn benen wijd. Louis mag 3 sprongen maken en dan de bal door iemand zijn poortje proberen te gooien. Je bent kuiken, kip, dood en dan ben je af :3


    SLOAN.

    iCarrot schreef:
    verstoppertje. xd

    Tien tellen in de rimboe (;


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    vader en moedertje, HAHAHA.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Peeta schreef:
    (...)

    Dan moest je de bal ergens heengooien en de naam van iemand die meedeet roepen
    Stand in de maand en de bal is voooor.... Louis! Dan moet Louis de bal pakken en mag iedereen wegrennen. Zodra Louis de bal heeft dan moet hij stop roepen en moet iedereen stil staan met zijn benen wijd. Louis mag 3 sprongen maken en dan de bal door iemand zijn poortje proberen te gooien. Je bent kuiken, kip, dood en dan ben je af :3

    OW DAT, DAT KEN IK, maar dan ben heb je eerst buikpijn, misselijk, griep, ziek, doodziek, en dan mag degene die de bal door je benen heeft gerold je een nieuwe naam geven en dan moet je voor de rest van het spel met die naam spelen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    DANKJE DANKJE DANKJE LIEKE!! <333
    Nu mijn volgende probleem... ik weet niet welke ik moet kiezen x'D

    haha, genius*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eilandje veroveren of luilekkerland :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Kip kip haan hebben we ook nog x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Dat spelletje ken ik ook al niet D:

    Haha dat is een soort verstoppertje met een bal. één iemand is zeg maar soort van de tikker en de rest moet zich verstoppen. Dan wanneer die tikker de rest mag zoeken blijft de bal op één plek liggen. Wanneer de tikker iemand ziet moet die terug naar de bal rennen, die aantikken en de naam van dat mensje zeggen en die moet dan tevoorschijnkomen.
    Wanneer iemand, die nog niet gevonden was, de bal wegtrapt, moet de tikker de bal opnieuw halen, mag iedereen zich weer verstoppen en moet de tikker weer opnieuw beginnen met zoeken (:

    woesh, ik ben bijna bij de 5000, kunnen jullie me laten herinneren dat ik het niet vergeet? x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    flesje draaien. :9~


    Flashing lights in my mind, going back to the time.