• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.


    Wat vinden jullie? (a)
    Ik moet nog een titel verzinnen, daar ben ik echt zo slecht in --'

    Narry schreef:
    (...)
    Dat had ik dus even gemist, maar anyway 't is echt kut voor je. Weetje dat ik mezelf daar echt heel erg in herken. Mijn vader zou zoiets ook doen en ik ben ook te verlegen om met mensen te praten. Erg herkenbaar dit.

    Mijn vader, moeder en broertje doen het xd
    maar dit soort dingen zijn altijd kut om naartoe te gaan :/


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:


    Wat vinden jullie? (a)
    Ik moet nog een titel verzinnen, daar ben ik echt zo slecht in --'

    Is dat nou een clown op de achtergrond, maar ik ga even denken voor een naam voor je :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:


    Wat vinden jullie? (a)
    Ik moet nog een titel verzinnen, daar ben ik echt zo slecht in --'
    Ik vind hem wel mooi! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    (...)
    Is dat nou een clown op de achtergrond, maar ik ga even denken voor een naam voor je :'D

    Nope dat is een atoombom x'D Ik vond het ook al op een clown lijken HAHAH

    Narry schreef:


    Wat vinden jullie? (a)
    Ik moet nog een titel verzinnen, daar ben ik echt zo slecht in --'

    mooi mooi moooi, sorry maar ik ben dus heel slecht in titels bedenken.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Sykes schreef:
    (...)
    Is dat nou een clown op de achtergrond, maar ik ga even denken voor een naam voor je :'D

    oh my god, nu je het zegt HAHAHA.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Narry schreef:
    (...)
    Nope dat is een atoombom x'D Ik vond het ook al op een clown lijken HAHAH

    Ow, sorry, maar het lijkt echt op een clown met dat haar zo en dan zie je zo een neus en ogen en een mond enzo x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ow, sorry, maar het lijkt echt op een clown met dat haar zo en dan zie je zo een neus en ogen en een mond enzo x'D
    OH HEEEEE, IK ZIE HET NU PAS ;D
    Ik zat echt zo: "Een clown? Waar?" :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    (...)
    Ow, sorry, maar het lijkt echt op een clown met dat haar zo en dan zie je zo een neus en ogen en een mond enzo x'D

    Haha klopt wel hoor, ik dacht het ook toen die al af was... --' en ik had geen zin meer het aan te passen, luiheid (a)

    Het jaar 2367, Engeland is zo’n 100 jaar geleden over genomen door ‘Fakoma’. Sindsdien is het land volledig afgesloten van de rest van de wereld. Het land is een puinhoop geworden, de bevolking is enorm uitgedund en de mensen die zijn overgebleven leven in een voortdurende angst. Ze worden onderdrukt en uitgebuit. Toch leeft er, onder de puinhoop, een groep voort met een eigen mening, een eigen leven, Het Verzet. Van deze groep maak ik deel uit, "I’m one of the last survivors".


    Dit is een oud idee van me, alleen weet ik niet of ik het zal gebruiken voor een story..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben trouwens bang voor clowns x'D

    Wimbledon schreef:
    (...)OH HEEEEE, IK ZIE HET NU PAS ;D
    Ik zat echt zo: "Een clown? Waar?" :W

    HAHAH, ik ook. ik was echt zo aan het zoeken van, hey waar zien hun een clown? xd


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Wimbledon schreef:
    (...)OH HEEEEE, IK ZIE HET NU PAS ;D
    Ik zat echt zo: "Een clown? Waar?" :W

    Die clown was het eerste wat me opviel, na Niall dan :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Ik ben trouwens bang voor clowns x'D

    Ik was vroeger bang voor ze x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!