• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Sykes schreef:
    RIGHT, WIE GAAT VANAAF DUS MET ME SMS'EN EN TWITTEREN, ZODAT IK WAT MINDER EEN LONER LIJK??

    ikkkk, alleen ik heb jou nummer nog niet ;$


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    oh en ik was dus even Sanne's hoofdstukken lezen, maar ik ben er weer.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Heel misschien krijg ik een Jack Wills trui van papa voor kerst. Hij zei dat hij ging kijken enzo. :Y)


    SLOAN.

    Sykes schreef:
    RIGHT, WIE GAAT VANAAF DUS MET ME SMS'EN EN TWITTEREN, ZODAT IK WAT MINDER EEN LONER LIJK??

    Haha ik ook wel :p
    te veel btg hiero.... Maar wat moet je dan eigenlijk heen?

    Narry schreef:
    (...)
    Haha ik ook wel :p
    te veel btg hiero.... Maar wat moet je dan eigenlijk heen?

    hahaha ik dus ook, maar het staat op de vorige pagina, dat zeik stukje wat ik net schreef :/


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Jaloers, Lotte O:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oh joepie ik krijg ineens te horen, dat ik vanavond weer kan gaan oppassen.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    ikkkk, alleen ik heb jou nummer nog niet ;$

    Ik pb hem wel even (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik pb hem wel even (:

    oke (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    oke (:

    Pb je jouw nummer terug dan? :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Pb je jouw nummer terug dan? :'D

    gedaaan (;


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    (...)
    gedaaan (;

    Ik heb het Big Time Gelezen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik heb het Big Time Gelezen :'D

    HAHAHAH,


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Weetje, mijn ouders gaan altijd gewoon weg zonder mij als ik ergens te lang over doe, dus als ik vlak voordat we weggaan nou naar boven ga om te zeggen dat ik mijn make-up en alles nog moet doe en dan heel langzaam alles gaan doen, gaan ze misschien wel weg zonder mij :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    hahaha ik dus ook, maar het staat op de vorige pagina, dat zeik stukje wat ik net schreef :/

    Dat had ik dus even gemist, maar anyway 't is echt kut voor je. Weetje dat ik mezelf daar echt heel erg in herken. Mijn vader zou zoiets ook doen en ik ben ook te verlegen om met mensen te praten. Erg herkenbaar dit.