• ONE DIRECTION

We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]

i'm broken, do you hear me.

LOVEANNABETH schreef:
    (...)

Dit is een oud idee van me, alleen weet ik niet of ik het zal gebruiken voor een story..
    Ik vind het wel een goed idee *O*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ik eet pepernoten met chocola er omheen :Y)
    En ik bedenk me ineens, in Engeland kennen ze ja helemaal geen Sinterklaas, kennen ze dan wel pepernoten? x'D
    Haha zo niet dan weten ze niet wat ze missen (krul)

Narry schreef:
    Ik ben trouwens bang voor clowns x'D

like Niall. (:

Flashing lights in my mind, going back to the time.

LOVEANNABETH schreef:
    (...)

Dit is een oud idee van me, alleen weet ik niet of ik het zal gebruiken voor een story..

Hij is LEUUUUUUUUK :'D

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Narry schreef:
    En ik bedenk me ineens, in Engeland kennen ze ja helemaal geen Sinterklaas, kennen ze dan wel pepernoten? x'D

Kennen ze niet, maar ik vind pepernoten vies, dus in mijn beleving missen ze niets :'D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Clowns zijn gewoon zoo freaking creepy. ik vind die clowwns in het circus al eng

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:23 ]

What's so bad about being different?

Narry schreef:

Dat vraag ik me dus van een broodje frikandel af, serieus die dingen zijn heilig en ik snap niet dat zij er dan zonder kunnen leven x'D

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

HAHAH dit bedenk ik me nu ineens. Ik wil best wel eens zien, dat de jongens spijkerpoepen, koekhappen, zaklopen of van die andere spelletjes haha.

iCarrot schreef:
    HAHAH dit bedenk ik me nu ineens. Ik wil best wel eens zien, dat de jongens spijkerpoepen, koekhappen, zaklopen of van die andere spelletjes haha.

AAHAHAHHA OMG DAT WIL IK ZIEN

What's so bad about being different?

NiallsSmile schreef:
    Clowns zijn gewoon zoo freaking creepy. ik vind die clowwns in het circus al eng

Ik ben bang voor clowns sinds ik in disney een keer bij zo'n show at, met allemaal van die paarden en indianen enzo, en toen kwam er een clown de hele tijd bij mij eng doen en nam mij daarna die ring waar al die paarden enzo in stonden in, MAAR ik kreeg wel een pin die je niet in de winkel kan kopen daar x'D

heb je al een titel, Esther? Want anders kan ik je wel helpen, ik kom altijd wel op titels, maar dan moet ik wel weten waar het over gaat (:

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

dubbel ;x

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:26 ]

NiallsSmile schreef:
    (...)

AAHAHAHHA OMG DAT WIL IK ZIEN

+1

oke nu zie ik het helemaal voor me, wie zou er het beste zijn in spijkerpoepe? HAHAHA.

iCarrot schreef:
    oke nu zie ik het helemaal voor me, wie zou er het beste zijn in spijkerpoepe? HAHAHA.

HAHAHHAHAHAHAHHAHH, IK DENK LIAM OFZO..