• Gisteren waren er een paar "ruzie" aan het maken en Ik probeerde het te stoppen ^^
    Wel ze waren elkaar aan het uitschelden met hun gewicht en het feit dat de 1 een bril draagt.En toen zei er opeens "Krijg Aids"
    Ik verschoot echt en ik werd kwaad.Zoiets zeg je toch niet?
    Je gaat toch niet gaan schelden met ziektes of met de dood?
    Ik was toen echt kwaad en dat heb ik ook meteen duidelijk gemaakt op een vriendelijk manier dat je zoiets niet moet zeggen.

    En nee Ik zeg niet dat ik schelden over gewicht of et feit dat je een bril draaft goedkeurd , helemaal niet.Maar je gaat toch helemaal niet gaan schelden met de dood of met een ziekte?
    Ik vind als je ruzie heb los het dan op of negeer elkaar^^


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tjah, zulke dingen kan je wel blijven zeggen.
    En vertellen hoe het hoort en blablabla.

    Ze doen het toch niet (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het gebeurd te vaak om me daar nog over op te winden. Een klasgenoot van me had als stopwoord kanker. Wat ik echt niet normaal vind en daar heb ik ook wat van gezegd, maar het houdt niet op --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Midna schreef:
    Tjah, zulke dingen kan je wel blijven zeggen.
    En vertellen hoe het hoort en blablabla.

    Ze doen het toch niet (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik scheld met tering en tyfus. Niet erg netjes, maar woorden als aids en kanker gebruik ik niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Midna schreef:
    Tjah, zulke dingen kan je wel blijven zeggen.
    En vertellen hoe het hoort en blablabla.

    Ze doen het toch niet (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Midna schreef:
    Tjah, zulke dingen kan je wel blijven zeggen.
    En vertellen hoe het hoort en blablabla.

    Ze doen het toch niet (:


    comfort in c h a o s

    Hier is het heel normaal om 'kanker gedoe' of 'je hebt aids' te zeggen. Tja, ik doe het zelf bijna nooit, maar het valt niet echt tegen te houden. Ik maak er ook niet zo'n probleem van, 't is toch niet persoonlijk bedoeld.


    i put the fun in funeral

    Mijn klasgenoten zijn ook niet echt bepaald normaal.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Sorry, maar ik vind dat mensen echt mogen kiezen waarmee ze schelden. Als dat nu kanker is of fuck, dat is hun eigen beslissing. Ik ken genoeg mensen die mensen hebben verloren, maar nog steeds schelden met kanker.


    Olive

    Laatst zat er zo'n kind in de bus die met uitgestreken gezicht aan een vriendin zat te vertellen dat ze "nooit met het woord kanker schold, want dat kon toch niet."
    Vijf minuten later hadden ze het over één of ander meisje dat blijkbaar bij hen op school zat, en die noemden ze een "vuile tyfushoer". Waarom zou kanker een ergere ziekte om mee te schelden zijn dan tyfus? #weliveinastrangeworld


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Valcerian schreef:
    Laatst zat er zo'n kind in de bus die met uitgestreken gezicht aan een vriendin zat te vertellen dat ze "nooit met het woord kanker schold, want dat kon toch niet."
    Vijf minuten later hadden ze het over één of ander meisje dat blijkbaar bij hen op school zat, en die noemden ze een "vuile tyfushoer". Waarom zou kanker een ergere ziekte om mee te schelden zijn dan tyfus? #weliveinastrangeworld


    Daar ben ik het wel mee eens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Valcerian schreef:
    Laatst zat er zo'n kind in de bus die met uitgestreken gezicht aan een vriendin zat te vertellen dat ze "nooit met het woord kanker schold, want dat kon toch niet."
    Vijf minuten later hadden ze het over één of ander meisje dat blijkbaar bij hen op school zat, en die noemden ze een "vuile tyfushoer". Waarom zou kanker een ergere ziekte om mee te schelden zijn dan tyfus? #weliveinastrangeworld


    Lol, #hetishiergeentwitter


    Travel far enough, you'll meet yourself

    In mijn klas is het heel normaal als je in elk zin een scheldwoord gebruikt. :s


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    tsja schelden staat niet zo netjes. maar ik denk niet dat mensen letterlijk bedoelen dat diegene een ziekte moet krijgen als ze zeggen 'krijg toch de ...' dat komt meer uit boosheid en wordt overgenomen. vroeger hoorde je nooit mensen met kanker schelden. toen is één iemand ermee begonnen en nu is het bijna normaal. de mensen die het zich aantrekken moeten gewoon het idee in hun hoofd krijgen dat ze het niet zo bedoelen, zo ga je er ook makkelijker mee om. het stopt tóch niet, dus waarom je er druk over maken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oh, ik krijg ook gewoon naar me toegesmeten: "Kankerkind" of zo. Maar ik vind het ook altijd zwaar irritant hoor.


    live the life you love