• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Ik heb het over lineair verband, omgekeerd evenredig, wortelverband, etc. -.-


    -

    -dead-
    Zo blij dat ik daar vanaf ben, hè...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Whaah *hides under desk*
    DE GETALLEN ZIJN TERUUUUUGGGG!!!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben dus blijven zitten. Fijn, mag ik weer overnieuw doen wat ik vorig jaar ook niet kon.

    Ik had voor mijn laatste twee proefwerken wiskunde een 5,3 en 5,5.. En daar ben ik voor wiskunde gewoon serieus blij mee -__-


    -

    Ik had vorig jaar eerst zessen, toen vijven, toen vieren, toen drieën en toen tweeën voor wiskunde. En een één, want ik had iets niet ingeleverd. (cat) De derde is idd een kutjaar... De vierde is eigenlijk makkelijker, ghehe. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik hoor juist van iedereen dat het opeens veel moeilijker is :'D

    Welk niveau doe je?


    -

    Uhu, ik had vandaag UP wiskut, ik hoop nu op een 5, dan gaat mn gemiddelde teminste beetje omhoog...
    Maar waaaaarom praten we over wiskut? Ik ben bang voor wiskut! En mijn leraar heeft een fucking dikke kont, zegt per les 27 keer 'als het ware' (Ja, we hebben het geteld) en kan niet uitleggen...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn leraar kan wel uitleggen, maar ik kan het niet snappen :'D


    -

    Dat heb ik gewoon opgegeven. Zit nu met mijn beste vriendin & nog een vriendin van ons naast elkaar en we zitten gewoon te klooien, we snappen het toch niet...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    'Ja, maar fijn dat je het nog even zegt,' grijnsde ik. 'Jij bent trouwens ook heel knap, hoor.' Mijn handen glijden over zijn rug en mijn lippen vinden de zijne weer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik doe VWO. :3

    En mijn wiskutjesleraar van vorig jaar had enge wiebelende wenkbrauwen. Hij fronste wel zo'n twintig keer per minuut. (wbw)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik doe Havo :'D

    Ben dubbellui. VWO zou ik kunnen, maar vind ik teveel werk. En ik deed vorig jaar helemaal nothing (cat)


    -

    VWO plus, tweede klas xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wheeeee, VWO+, doe ik ook, maar het plusgedeelte stelt in de bovenbouw eigenlijk niks meer voor xd *high-five*

    En Havo is chill, dan hoef je in de bovenbouw niet per se wiskut te kiezen. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ga Natuur & Gezondheid doen, daar zit sowieso wiskunde in.

    ik voel me omgeven door vwo-mensjes


    -