• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Meeee *O*
    *heeft ondertussen een betere foto gevonden voor Mischa*

    Mischa Guerra
    De licht scheve grijns op zijn gezicht werd iets breder, hij haalde een hand door zijn bruine haar.
    'Geen bed, wel een extra matras, kussen en deken.'


    -

    Byee <3


    -

    *Readin' this for the sex scenes*


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha :'D

    Dan vind je het vast jammer dat Laura (Fayan) een tijdje niet online komt. Vedran and Leyla were busy people (wbw)


    -

    Klopt 8D. Ik heb 't alleen vanaf halverwege nummer 7 half en half gevolgd dus heb 't idee dat ik wat gemist heb. Is er nog iets daarvoor gebeurd? (wbw)


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm, vanaf halverwege topic 3 of iets dergelijks begonnen ze elkaar wat.. uit te dagen om het zo te zeggen :'D
    Dan ruikt hij haar omdat ze in sneeuwpantervorm zit, en wilt hij haar in eerste instantie vermoorden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:51 ]


    -

    Oh epic, I love sex in RPG's *O*.
    Awesome ook, die intimidatie er soms bij 8]. Hoewel de rapescene die ik voor een andere RPG schreef wel kinda yeah.. impact maakte. Voelde me vet down na 't schrijven ervan. Heel vaag :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rapescene heb ik nog nooit gedaan (cat)
    Lijkt me ook minder leuk dan wat Vedran en Leyla voor vage relatie hebben, haha :'D


    -

    Yesh, want dat gaat pagina's lang door. (wbw)
    Hates the fact when RPG-rules forbid you to curse or write about sex.


    No growth of the heart is ever a waste

    Of als mensjes er over gaan klagen als je het wel doet (cat)


    -

    Lalala, ik ga nu naar school, 2 lesuren (samen 100 min) en dan heb ik tussenuur xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Om kwart voor twaalf moet ik weer op mijn fiets zitten x.x


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Back, hallo leegte o/


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lalala...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    helloooo <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.