• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Nairawen Falëya
    Met een ruk draaide ze zich om.
    "En nu kom je opeens wél naar me toe?" Ze fronste haar wenkbrauwen. De sleutel, waaraan nu duidelijk was te zien dat hij verbogen was, hield ze nog steeds in haar hand. Ze keek er een beetje moeilijk naar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    In plaats van te antwoorden, grinnikte hij even. Hij liet zijn bruine ogen naar haar gezicht glijden, om vervolgens een blik te werpen op de sleutel tussen haar vingers. Hij trok zijn wenkbrauwen lichtelijk op.
    'Ik ben benieuwd hoe je nu binnen komt.'


    -

    I figured it would be funny... *changes post*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    It would :'D


    -

    It is changed ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Misschien beantwoorde hij die nieuwe wending iets te gretig, om zich vervolgens weer in te houden en het wat rustiger te maken.
    Langzaam streelden zijn vingertoppen over haar lange lokken, krulde zijn arm strakker om haar middel. Het hele idee dat ze eerst een rondje vloog als een zwaluw en daarna weer terug veranderde begon hem ergens steeds meer aan te staan.
    Jezus, hoe oud was hij? Veertien? Hij begon zich te gedragen als zijn hormonaal opgefokte broertje.


    -

    Nairawen Falëya
    Ze mompelde iets onverstaanbaars. Verdomme, ze had de ramen nooit open door dat koude weer, en het huis had maar één deur. Nu moest ze natuurlijk naar haar ouders, want die hadden de reservesleutel, en met een beetje pech boden ze ook nog aan dat ze ook wel bij hen mocht slapen, want hun meisje alleen in het donker over straat... Ze gruwde alleen al bij de gedachte aan een nacht in dat klassiek ingerichte huis met meubels van donker eiken, waar alles altijd naar soep, aardappelen en stinksigaren rook en waar het meestal een af- en aangaan van broers, zussen, kleinkinderen, ooms, tantes, neven en allerlei vage vrienden en verwanten was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Ik grinnikte even en liet mijn handen over zijn rug gaan. Best handig dat hij bovenop me lag, kon ik er tenminste bij. Ondertussen draaiden onze tongen vrolijk om elkaar heen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mischa Guerra
    Hij keek bedenkelijk naar haar, liet zijn donkerbruine ogen kort over haar gezicht en lichaam flitsen. De verslagen houding die opeens verscheen maakte duidelijk dat de kans dat ze haar huis binnen zou komen erg klein was.
    Hij wierp vanuit zijn ooghoeken een onwillekeurige blik op zijn huis, een scheve grijns verscheen op zijn gezicht.
    'Je mag wel bij mij slapen.' Bij die woorden gingen zijn wenkbrauwen uitdagend een stukje omhoog.


    -

    Silvano Vino
    Hij kon het niet laten om de kus te verbreken en zijn lippen even in haar hals te plaatsen. Niet dat hij er meteen iets mee bedoelde, maar hij deed het. Gewoon omdat het kon.
    Maar hij wilde ook niet dat zij dacht dat hij meteen de kleren van haar lijf wilde scheuren. Haar laatste ervaring met een "enthousiaste" man was niet erg goed verlopen.


    -

    Raveny
    Ik grijnsde even en gebruikte de vrijheid van mijn mond om even op adem te komen. Vervolgens plaatste ik hem in zijn nek, ik had namelijk besloten dat ik hem gewoon half ging kopiëren tot ik het te ver vond gaan. En dat punt was nog niet bereikt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wie slaat even de hersens van Holly en Poppy (twee nogal domme kiddies van school met nog dommere voornamen) voor me in? :'D

    Nairawen Falëya
    "Wat?" De uitdagende manier waarop hij naar haar keek zei al genoeg.
    "Alleen als je een logeerbed hebt..." zei ze langzaam.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    Hij keek bedenkelijk naar haar op, en liet zijn grijsblauwe ogen over haar gezicht glijden.
    'Je bent mooi, wist je dat?' Zijn stem klonk zachter en wat heser dan anders. Hij liet zijn vingers afdwalen over haar middel, even naar haar heup en weer terug.


    -

    Raveny
    'Ja, maar fijn dat je het nog even zegt,' grijnsde ik. 'Jij bent trouwens ook heel knap, hoor.' Mijn handen glijden over zijn rug en mijn lippen vinden de zijne weer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En ik ga mijn ouders vermoorden D:
    Ik moet van de computer af, grmbl. Twaalfjarig zijn is zo fucking kut. Nja, ciao dan maar...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.