• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Psychos)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 0:25 ]


    -

    Raveny
    Aangezien ik sinds mijn dertiende niet meer gezoend had, besloot ik om hem maar gewoon te kopiëren en dus gingen mijn lippen ook een beetje uit elkaar. Om nog even extra duidelijk te maken dat ik het hélemaal niet erg vond dat hij me nog dichterbij trok, sloeg ik mijn armen om zijn nek.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ohayo :3
    Awww, Silvano en Raveny zijn cute samen <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    Onbewust drukte hij haar wat tegen de bank aan, hij had niet eens door dat hij inmiddels eigenlijk bovenop haar lag. Eén van zijn armen was nog altijd rond haar middel gekruld, de andere had hij op haar ribbenkast gelegd, net onder haar borst.


    -

    Hello (:

    Yes they are *O*


    -

    Hai Val ^^
    Me also thinks they're cute <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    Ik grijnsde even tegen zijn lippen aan. Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten doen, bedacht ik. Ondertussen lag hij bovenop me. Oh well, er waren ergere plekken om te zijn. Het zou veel lastiger worden om een betere plek te bedenken, maar dat kwam ook deels doordat onze kus steeds heftiger werd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nairawen Falëya
    Het begon al donker te worden toen ze uiteindelijk van het marktgebouw naar huis liep. Ze had een canvas tas over haar rechterschouder hangen met daarin enkele interessante voorwerpen die ze gekocht had: een lange, zilverachtig grijze sjaal; een dromenvanger; een beeldje van een draak, en de broodnodige etenswaren. Werk had ze niet - als ze iets nodig had, ging ze wel even naar haar ouders of één van haar vele ooms en tantes om wat geld te bietsen. Haar avondmaaltijd haalde ze vaker bij stalletjes en goedkope restaurants dan dat ze het zelf kookte, maar enkele dingen als brood, melk en natuurlijk een hoeveelheid minder gezonde producten waren altijd goed om in huis te hebben.
    Naarmate ze verder van het gebouw weg liep, werd het steeds rustiger op straat. In het gedeelte van de stad waar zij woonde, woonden niet veel anderen. Vaak was de straat compleet uitgestorven, behalve in de ochtenden en avonden, wanneer iedereen respectievelijk vertrok en weer aankwam. De buurman en zijn plakkerige vriendinnetje waren er ook weer, en toen ze haar zag aankomen, boog ze zich richting haar vriend en fluisterde wat in zijn oor. Hun gedempte gelach was het enige wat te horen was in de straat. Ongeïnteresseerd stak Nairawen haar middelvinger op, iets wat hun lachjes iets deed verstommen. Ze hoorde een autodeur slaan terwijl ze de sleutel in het slot stak. Verdomme, waarom werkte het niet mee? Een geïrriteerde kreun verliet haar mond, en ze liet haar tas met een plofje op de stoep naast zich vallen om het met haar andere hand te proberen, alsof die om een onbekende reden beter werkte dan haar rechter.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jip maakt of al een kwartier lang een post, of ze heeft die van mij gemist, of ze is ontvoerd door evil tuinkabouters.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik was ontvoerd, maar ik ben nu weer vrij (cat)

    Silvano Vino
    Hij verbrak de kus, merkte opeens dat zijn ademhaling lichtelijk was versneld. Ongemakkelijk schraapte hij zijn keel. God, aansteller dat hij was. Het was maar een kus, toch?
    Een glimlach verscheen op zijn gezicht, even drukte hij zijn lippen tegen haar sleutelbeen. Of niet?


    -

    Raveny
    Even druk ik zijn lippen in zijn nek, dan hou ik ze plagend een halve centimeter voor zijn lippen. Het bleef grappig, Silvano pesten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fijn dat ze je hebben laten gaan ;D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mischa Guerra
    Hij sloeg zijn armen over elkaar, liet zijn bruine ogen over de gestalte glijden die bij haar huis was verschenen. Rustig schoof hij de koud geworde thee aan de kant, die toch al veel te sterk was. Hij kon geen eens thee zetten, en dus was het waarschijnlijk maar goed dat hij niet hoefde te koken.
    Een lichte grijns verscheen rond zijn gezicht, hij griste zijn jack van de stoel en trok die snel aan. Het was er wel weer eens tijd voor, hij verveelde zich al te lang en was benieuwd hoe de meisjes hier waren. Het meisje dat hij in Frankrijk achter had gelaten, was zo makkelijk geweest dat het bijna vervelend werd. En dus brak de tijd voor een nieuwe uitdaging aan.
    In alle rust liep hij naar haar toe, stopte niet ver van de voordeur vandaan en keek toe hoe ze haar tas op de grond liet vallen. Geërgerd duwde ze de sleutel in het slot.
    'Lukt het niet?'


    -

    Silvano Vino
    In plaats van een zoveelste pesterijtje te accepteren, bracht hij zijn lippen simpelweg naar de hare. Ze kon toch geen kant op, ze zat klem tussen hem en de bank. Of ze moest in een zwaluw veranderen en wegvliegen.
    En dan terug veranderen, naakt. Hij kon zich haar nog vaag voorstellen, zoals hij haar in de grot had gezien tijdens zijn aanval. Zijn gedachten stonden toen echter niet bij "naakt meisje". Jammer eigenlijk.


    -

    Raveny
    Ik vond het niet erg dat zijn lippen de kleine afstand overbrugden, helemaal niet zelfs. Vrolijk weken mijn lippen van elkaar, en aarzelend liet ik mijn tong over de zijne glijden. Het leek wel alsof mijn tong verlegen was, ofzo.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:56 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb niks gezegd over eventuele lichamelijke opwinding bij Silvano hoor schat (wbw)
    Zo makkelijk is hij niet, die tijd is hij al ontgroeid :'D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:50 ]


    -