• Wat voor beroep hadden de Potters voordat Voldemort ze vermoordde? Ik zou het niet weten. Op www.dreuzels.com stond dat we daar achter zouden komen in het laatste boek. Ik weet het alleen niet! Misschien heb ik eroverheen gelezen ofzo? Maar is er iemand die het wel weet?


    Wat voor beroep hadden de Potters voordat Voldemort ze vermoordde?
    Het spijt me om dit te blijven zeggen maar ik kan het je niet vertellen omdat het belangrijk is voor de plot, maar je zult er achter komen!


    Dit is wat er stond op dreuzels.com

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:35 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Plutarch schreef:
    Dat was het schouwers
    I knew it
    Want dat wou harry ook worden
    Ik zei het
    Want Hagrid zegt dat zijn ouders de beste schouwers waren die hij ooit had gekend ofzo


    De beste tovenaars. Ze waren hele goede Tovenaars en beiden lid van de Orde van de Feniks, maar ik heb nergens kunnen vinden dat ze schouwer waren. James was in ieder geval werkeloos, heb niet bij lily gekeken. ben er ook niet achter gekomen hoe James' zijn ouders zo rijk zijn geworden


    quidquid excusatio prandium pro

    Schouwers, geloof ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RainbowDash schreef:
    HP wiki zegt dat hij werkeloos was. Hij erfde een fortuin van zijn ouders, genoeg om goed te kunnen leven.

    Petunia sprak dus de waarheid toen ze zei dat James werkeloos was, hoewel hij geen alcoholis was.


    Even zorgen dat dit niet wegvalt


    quidquid excusatio prandium pro

    Lily was ook werkeloos. Zowel zij als James waren fulltime leden van de Orde van de Feniks en hadden dus geen andere baan dan werken voor de Orde.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik dacht dat ze Aurors waren, maar ik weet het nederlandse woord niet..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze waren schouwers.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Alwin heeft gelijk, James en Lily waren beide werkeloos James zijn ouders hebben hem genoeg geld nagelaten om niet te hoeven werken.
    Hagrid zegt dat James en Lily de beste tovenaars waren die hij ooit gekend heeft.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Waarom gebruikt niemand een bron fso?

    http://harrypotter.answers.wikia.com/wiki/Did_james_potter_become_an_auror
    Staat ook op zijn bladzijde in de wiki :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ashmore schreef:
    Alwin heeft gelijk, James en Lily waren beide werkeloos James zijn ouders hebben hem genoeg geld nagelaten om niet te hoeven werken.
    Hagrid zegt dat James en Lily de beste tovenaars waren die hij ooit gekend heeft.


    Hehe, eindelijk iemand die luistert :D
    HIGH FIVE!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb zelf verzonnen dat ze beide schouwers waren :P, maar het klopt wel wat RainbowDash zegt, ik heb het nog gelezen op de Harry Potter Encyclopedia toen die nog bestond ^^


    Deep inside, I've never felt alive