• Hej,
    Ik heb dus een ideetje voor een nieuwe story hier het proloogje :)

    Avril, is het populairste, mooiste, slimste, sportiefste ,... van heel de Midway High school in Miami. Kortom ze is perfect en dat beeld laat ze overkomen door de captain te zijn van het cheerleader team van Midway High school. Chace is een jaar ouder dan Avril, hij is zeventien, en ook hij is perfect, de knapste, populairste, slimste en vooral sportiefste jongen van Midway High school. Hij is dan ook het vriendje van Avril. Chace is de captain van het basketballteam van Midway High school. Zijn beste vriend Cooper is minder mooi maar nog steeds populair. Dakota de beste vriendin van Avril is ook heel populair en Marie ook. Ze vormen samen het populairste klikje van heel de school en iedereen kijkt naar hun op. Hoewel veel mensen zouden zeggen dat ze Avril haaten zijn er weinig mensen dat het doen omdat ze ook heel vriendelijk kan zijn tenzij je haar iets misdaan hebt. Chace daar in tegen is aggressief en houdt er van om mensen te pesten. Dakota en Marie zijn smoor op Chace, maar hun beste vriendin is er al mee dus koesteren ze hun gevoelens, maar gaat het nog lang duren? Lees hier het droevige verhaal van Avril die veel meemaakt maar desondanks alles ze toch een taaie en sterke meid is geworden.

    Maar ik zoek dus nog iemand die Chace zou willen spelen en naar voor loop van tijd nog een andere jongen. Normaal gezien gaat Evermore ik ben er zeker van dat ze dat wilt xD de rol van Dakota en nog iemand spelen dus ik hoop dat ik de geschikte persoon voor Chace vindt? Het hoofdpersonage is wel Avril.

    leuk idee


    As long as there is hope, there is life.

    Ominous schreef:
    leuk idee

    Als je iemand weet?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 16:09 ]

    Ik wil wel!


    i lalalalalove you <3

    Kimmmxx schreef:
    Ik wil wel!

    Het spijt me we hebben al iemand gevonden maar je mag het natuurlijk wel altijd lezen en tips geven natuurlijk =) Misschien dat ik nog ergens een rolletje vind?

    Je moet Alex Pettyfer als Chace nemen.. -kwijl-


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Clear schreef:
    Je moet Alex Pettyfer als Chace nemen.. -kwijl-

    Haha idd hij is mooi he maar dan wordt hij gemeen en dat is hij niet waard geloof me Alex komt er nog in voor :)