• Hoi het leek me wel leuk om dit topic aan te maken. Omdat ik heel erg veel van paarden hou en ik zou graag wat meer mensen wil ontmoeten die ook zo paardenfreak zijn!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Iemand?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Saraaaah


    i put the fun in funeral

    Meride schreef:
    Iemand?


    Heb wat meer geduld, soms duurt het nou eenmaal een uurtje :p

    Maar oke ja, ik ben wel een paardenliefhebber ja


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ex-ruiter met een gebroken paardenhart meldt zich. :') Al moet ik eerlijk toegeven dat zelfs toen ik nog reed ik de Penny-fase alweer een beetje achter me had gelaten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ex-ruiter met een gebroken paardenhart meldt zich. :') Al moet ik eerlijk toegeven dat zelfs toen ik nog reed ik de Penny-fase alweer een beetje achter me had gelaten.


    Dit, haha.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wiarda schreef:
    Ex-ruiter met een gebroken paardenhart meldt zich. :') Al moet ik eerlijk toegeven dat zelfs toen ik nog reed ik de Penny-fase alweer een beetje achter me had gelaten.

    Precies dit :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    Foto van vanavond, met mijn super gezellige les :]. Ik ben de twee na rechtse, op het witte paard, Urbanus. De eigenaresse van deze schoonheid heeft helaas maar weinig tijd, met als gevolg dat Urbanus heel veel stil heeft gestaan. Doodzonde, want hij loopt geweldig! Ik voel me erg vereerd dat ik uitgekozen ben om hem nu te mogen rijden ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik heb zelf twee paardjes, en ze betekenen echt veel voor me (H)(H)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hierzo! Ik draaf hier zonder zadel op een paardje die Roosje heet!


    Het was mijn eerste keer om te draven zonder zadel :')


    You dare to gaze upon me?

    Jaaa ik! Ik rij inmiddels niet meer, maar ik heb ongeveer twee jaar lang op twee Friezen gereden, bitloos en zonder zadel. Helaas kon ik het niet zo goed vinden met hun bazin, dus ik ben gestopt.

    Heuj, vandaag te horen gekregen dat ik een lesje hoger mag. Altijd leuk om te horen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hey Girl!!!! Leuk en origineel idee!!!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Hoi Dankje voor de zoveel reacties


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wiarda schreef:
    Ex-ruiter met een gebroken paardenhart meldt zich. :') Al moet ik eerlijk toegeven dat zelfs toen ik nog reed ik de Penny-fase alweer een beetje achter me had gelaten.

    KatyLovertje27 schreef:
    Hey Girl!!!! Leuk en origineel idee!!!





    Okee, daar moest ik meteen aan denken.
    Maar goed, hier ook een paardenliefhebber ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.