• Ik snap niet dat mensen die examens kunnen stellen.
    En dan wel 15 examens.
    Je verpest het voor heel Nederland.
    Bijna iedereen moet wel een examen opnieuw maken.
    En dat gaat dan weer ten kosten van een herexamen.
    Wat vinden jullie er van en moeten jullie examens opnieuw maken?


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    ik moet er dan 4 van de 7....

    Ik had ze gekillt die mensen(cat)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn zus krijgt waarschijnlijk morgen haar uitslag niet. (cat)

    Die leerlingen die het gestolen hebben moeten van school getrapt worden, nergens meer toegelaten worden en een boete krijgen waar ze de rest van hun leven last van hebben.
    Áls heel Nederland het overnieuw moet maken, dan moet ik zes vakken opnieuw maken, alleen economie niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Die leerlingen die het gestolen hebben moeten van school getrapt worden, nergens meer toegelaten worden en een boete krijgen waar ze de rest van hun leven last van hebben.
    Áls heel Nederland het overnieuw moet maken, dan moet ik zes vakken opnieuw maken, alleen economie niet.



    Helemaal me eens!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als ze dat maar niet flikken volgend jaar, als ik mijn examens moet maken.


    I still think of the guitar bible.

    Welke zijn er eigenlijk allemaal gejat?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Staat het inmiddels al vast dat ze het allemaal opnieuw moeten doen, dan? Het lijkt me dat ze dat toch als het even gaat zullen vermijden. :/

    Ik vind het in ieder geval erg rot voor iedereen die hier de gevolgen van ondervindt, maar stiekem ben ik ook wel blij dat ik nog net een jaartje te vroeg ben om met dit drama te maken te hebben. Nu maar hopen dat het zich volgend jaar niet herhaalt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Staat het inmiddels al vast dat ze het allemaal opnieuw moeten doen, dan? Het lijkt me dat ze dat toch als het even gaat zullen vermijden. :/

    Ik vind het in ieder geval erg rot voor iedereen die hier de gevolgen van ondervindt, maar stiekem ben ik ook wel blij dat ik nog net een jaartje te vroeg ben om met dit drama te maken te hebben. Nu maar hopen dat het zich volgend jaar niet herhaalt.



    wordt morgen bekend om 5 uur


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Álles opnieuw laten maken is niet te doen. Hoe wil je zoiets in godsnaam regelen?
    Maar sorry hoor, wat een dajfdlakfjlakdjfkladjf eikels.
    + Die school zou gesloten moeten worden. Jeez.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:10 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    KittyChan schreef:
    (...)


    wordt morgen bekend om 5 uur


    Ja, ik dacht al ergens gehoord te hebben dat ze het op woensdag bekend zouden maken. Het klinkt in de beginpost alleen een beetje alsof het echt al vast zou staan dat al die examens opnieuw moeten...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze beginpost klopt van geen kanten. Tot nu toe moet alleen die scholengemeenschap de gestolen examens overnieuw maken, of de rest van Nederland dat ook moet wordt morgen bekend gemaakt. In mijn geval zou ik dan wiskunde A opnieuw moeten maken en ja, dat vind ik niet leuk. Ik hoop dus dat dat niet het geval is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Echt vreselijk dom.. Ga dan even wat moeite doen om te leren ipv zo lui te zijn en te stelen..
    Gelukkig doe ik VMBO en is er alleen Economie daar van gestolen want ik heb dat niet. Dus ik zal morgen gelukkig gewoon uitslag krijgen.
    Nouja, gelukkig? Ik hoop tenminste dat ik geslaagd ben haha.

    Ik heb je titel heel even aangepast zodat hij wat duidelijker was. Toen ik hem las dacht ik namelijk: "Oh daar is al een algemeen topic over, dus deze ga ik sluiten." Maar daar ging het dus niet over ;p

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha voordeel van elke school maakt zijn eigen examens :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Spotgaai schreef:
    Álles opnieuw laten maken is niet te doen. Hoe wil je zoiets in godsnaam regelen?
    Maar sorry hoor, wat een dajfdlakfjlakdjfkladjf eikels.
    + Die school zou gesloten moeten worden. Jeez.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa