• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - Emrys Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Northanger Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - Emrys Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Northanger Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Northanger Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - Emrys Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Em (Northanger) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:40 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Verbaasd keek ik Gwen na. Op mijn hakken draaide ik me om naar haar vader maar aan diens al even verbaasde blik te zien had ook hij geen idee van wat er net gebeurt was. 'Laat mij maar.' mompelde hij zacht.

    [Ik ga slapen, slaapwel <3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Boos duwde ik een of andere kleine eerstejaars opzij en ging aan de rand van het meer zitten goed verborgen door de struiken om me heen. Het was ijskoud maar dat stoorde me helemaal niks. Mijn schoenen waren al snel uit en ik hing met mijn voeten in het water. Het water leek warmer als de lucht en ik negeerde de drang om in het water te springen.

    [Truste <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emily Molly Potter
    Ik moet toegeven dat ik verbaast was door James, "Ik moet nog naar de bibliotheek" mompel ik en zwaai met mijn boek.
    Op een rustig tempo loop ik richting de bibliotheek, al snel zie ik James zitten ik sluip langs de boekenkasten tot ik bij de goede kast aan kom.
    Ik hoop dat James me niet heeft gezien, ik snap eigenlijk als niet wat hij hier doet.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James Sirius Potter

    Marve gaf geen atwoord dus ging hij weer verder lezen. Plotseling hoorde hij nog iemand lopen en ergens achter liep. James stond op in de hoop dat die gene zich veroerde of niet. Maar hij zag ook bronzin in de bieb lopen met nog iemand.
    'hallo, is daar iemand?' maar ging weer zitten en legde zijn boek op zijn hoofd en ging slapen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    Wanneer ik de hoek omloop tref ik een slapende James aan, perfect.
    Snel pak ik een glas, "Aguamenti" mompel ik en een straal helder water komt uit mijn stok.
    Met het glas gevuld met water loop ik naar James en ik gooi het water over zijn gezicht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter
    Hij kreeg op eens heel koud water over zich heen en schrok wakker. Deed het boek om hoog en keek wie het gedaan heeft. 'hoi, lilith, leuk. En maak nu maar het boek droog.' zei hij chacherijnig en ze maakte het droog en giechelde. Hij stond op en keek hoe nat hij was. James deed zijn tshirt uit en droogde zijn haren en keek omzich heen en een paar meisjes gniffede. Trok zijn tshirt weer snel aan en keek nu Lilith aan. Heel sirieus maar dat lukte niet zo lang.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith Astoria Malfoy
    "Em, dat was gewoon weg geweldig" zeg ik en geef haar een high five.
    "Doe het zelf maar James" grijns ik, oke ik moet toegeven James is knap.
    Emily ligt onder tussen op de grond van het lachen maar ik kijk James nog steeds uitdagend aan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [haha xD]
    james sirius potter

    'ow, little kid je krijgt het terug!' en hij rende op haar af maar ze vlucht. Ze is niet zo snel als james dus hij springt op haar en maakt haar haar helemaal door de war. 'ik weet dat je het niet leuk vind maar je hebt het zelf gedaan, little kid!' hij stopte en stond op en keek nu Lilith doordringend aan. 'wat wil je van me, Lilith, ik zie het.' zei hij tereijl hij het droge boek weer in de kast deed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lilith Astoria Malfoy
    "Niks" mompel ik en voel hoe het bloed naar mijn wangen stijgt, snel draai ik mijn hoofd weg zodat ik niet naar James moet kijken.
    Emily is er ondertussen al weer bij komen staan en kijkt met een bezorgde blik naar mij.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter

    'owkee?' en ze draaide haar hoofd weg. James keek weer naar Emily en lachde haar uit. 'dit is nog veel grappiger dan jouw truc bij mij, HA!' en hij klapte zijn hand op zijn been sarcastisch.
    Emily keek nog een beetje boos en liep naar hem toe en keek hem boos aan. 'weeuw rustig, little kid, oke oke ik meende dan daar niks van, hehe.' james aaide dan nog lief over haar bol en liep naar een poef en en poefde er zo op.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    "James heb jij trouwens nog iets van pap of mam gehoord?" vraag ik met een bezorgde blik, dadelijk was er iets aan de hand met een van hun bij de gedachten alleen al begin ik te huiveren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter
    Emily vroeg wat en ze huiverde. 'Ehm, wat bedoel je? Je bedoelt of ik wat moest zeggen aan jou? Nee dat niet.' hij liep naar haar toe en keek haar vreemd aan, want hij wist niet wat ze bedoelde.
    James ging zitten op een stoel tenen over haar en Lilith kwam er ook bij zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emily Molly Potter
    "James ik bedoel hebben ze je nog een brief geschreven deze week?" mompel ik, ik snap dat pap en mam niet verbaasd waren dat James niet in Ravenclaw werd gesorteerd.
    "Ik ga naar bed, doei" mompelt Lil "Ja ik ook" mompel ik een loop richting de Gryffindor common room


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James sirius potter

    'nee ik heb geen brief gekregen, maar Lily wel. Het gaat er over dat we naar London gaan met Loena ofzo.' en hij ging weer zitten toen ze weg waren en hij was te lui om naar zijn eigen kamer te gaan, viel hij op de poef en viel inslaap.

    De volgende ochtend schrok hij wakker en besefte dat hij nog maar een half uur had voor dat de eerste les begint. Toen hij in zijn kamer was kleedde hij zich om en aaide zijn uil en gaf haar wat te eten en vloog naar de eerste les. Bij kruidekunde stonden nog leerlingen voor de deur. 'gelukkig ik ben niet te laat. Phew!'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik liep door het kasteel naar de common room. 'Zoutzuurtjes.' Mompel ik tegen de dikke Dame en ze zwaait open zodat ik door het portretgat kan springen. Ik zie James op de bank liggen slapen maar ben zelf te moe om daar nog aandacht aan te besteden en ik loop regelrecht naar de meisjesslaapzaal. Ik leg de brief die ik van Luna gekregen heb op mijn nachtkastje, trek m'n pyjama aan en plof vervolgens op mijn bed neer. Ik vroeg me even af hoe het nu met mam en pap zou gaan maar veel tijd nam ik niet om daar over na te denken want slechts een paar seconden later viel ik in een diepe slaap.