• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Amyntas schreef:
    (...)
    Oftwel ook niet.. Ik heb het waarschijnlijk moeilijk met het verwoorden van mijn gedachten zonder verkeerd over te komen.

    Misschien hebben hun dat ook wel, en loop jij ze nu zomaar te beschuldigen zonder dat je weet hoe ze buiten jou zijn? :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Misschien hebben hun dat ook wel, en loop jij ze nu zomaar te beschuldigen zonder dat je weet hoe ze buiten jou zijn? :"D]

    Ja waarschijnlijk hebben ze dat ook, ja :'d Ik ken ze wel goed.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 12:42 ]

    Amyntas schreef:
    (...)
    Ja waarschijnlijk hebben ze dat ook, ja :'d Ik ken ze wel goed.

    Maar jij vind het niet leuk toch, dat iedereen jou nu 'arrogant' noemt. Heb ik gelijk?


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar jij vind het niet leuk toch, dat iedereen jou nu 'arrogant' noemt. Heb ik gelijk?

    Tuurlijk vind ik dat niet leuk. Maar ik blijf erbij dat ik echt niet arrogant ben, en dat zij dat wel zijn. En door dat te zeggen kom ik verkeerd over, maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Als ik hier op Q zeg dat ik slimmer ben dan haar en dat ik niet arrogant ben, betekent het niet dat ik dat ooit tegen iemand in rl zou durven zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 12:50 ]



    Popcorn anyone?

    Madara schreef:



    Popcorn anyone?


    Yes, thank you, (bloos) *continues reading the conversation*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Tuurlijk vind ik dat niet leuk. Maar ik blijf erbij dat ik echt niet arrogant ben, en dat zij dat wel zijn. En door dat te zeggen kom ik verkeerd over, maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Als ik hier op Q zeg dat ik slimmer ben dan haar en dat ik niet arrogant ben, betekent het niet dat ik dat ooit tegen iemand in rl zou durven zeggen.

    Oftewel: Ik lul achter andermans rug om omdat ik bang ben voor een klap. Wie 'a' zegt moet ook 'b' zeggen *O*
    We doen het allemaal wel eens, maar als je het op zo'n manier zegt om vervolgens weer alles te ontkenne, ben je vrij hypocriet bezig, naar mijn mening :'D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 13:37 ]


    Let it come and let it be

    Madara schreef:



    Popcorn anyone?

    Lets share our Cola *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Lets share our Cola *O*
    Anyone? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oftewel: Ik lul achter andermans rug om omdat ik bang ben voor een klap. Wie 'a' zegt moet ook 'b' zeggen *O*
    We doen het allemaal wel eens, maar als je het op zo'n manier zegt om vervolgens weer alles te ontkenne, ben je vrij hypocriet bezig, naar mijn mening :'D

    Ik heb door dat ik het verkeerd geformuleerd heb, xd
    Ik lul achter hun rug? Eerlijkgezegd vind ik dat beter dan het recht in het gezicht zeggen. En ik ben niet bang, maar ik vind het gewoon niet kunnen. Ik zoek geen ruzie met hen.
    & bedankt voor de popcorn, hahahah. Ik begin het gesprek leuk te vinden :'d

    Amyntas schreef:
    (...)
    Ik heb door dat ik het verkeerd geformuleerd heb, xd
    Ik lul achter hun rug? Eerlijkgezegd vind ik dat beter dan het recht in het gezicht zeggen. En ik ben niet bang, maar ik vind het gewoon niet kunnen. Ik zoek geen ruzie met hen.
    & bedankt voor de popcorn, hahahah. Ik begin het gesprek leuk te vinden :'d

    Maar hoe kunnen die mensen zich verbeteren als er enkel achter hun rug om word gelult?


    Let it come and let it be

    Wacht ff, jij bent slimmer, maar je stelt vragen die een ander dom vind. Wie is er dan slimmer? Sowieso, niemand is slim of dom, dat licht helemaal aan het onderwerp.
    De enigste die ik kinderachtig zie doen ben jij. Met dat Nederlander en kijk eens hoe erg mijn klasgenoten zijn en hoe geweldig ik ben en blablabla.
    Laat andere gewoon lekker hun gang gaan en bemoei je er niet mee. Dat is beter voor iedereen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ondanks dat ik vind dat ze het nogal arrogant, en uit de hoogte gevallen neer heeft gezet, vind ik niet dat mensen zo tegen haar moeten doen. Ze zegt gewoon haar - ongezouten - mening en dat moeten wij respecteren. Wel vind ik dat ze zichzelf een aantal keer tegenspreekt.
          Ik denk niet dat ze het zo heeft bedoelt, op de manier waarop het bij ons overkomt.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    Ondanks dat ik vind dat ze het nogal arrogant, en uit de hoogte gevallen neer heeft gezet, vind ik niet dat mensen zo tegen haar moeten doen. Ze zegt gewoon haar - ongezouten - mening en dat moeten wij respecteren. Wel vind ik dat ze zichzelf een aantal keer tegenspreekt.
          Ik denk niet dat ze het zo heeft bedoelt, op de manier waarop het bij ons overkomt.

    Pardon? En wie ben jíj om dat te zeggen? In ieder ander topic ben jij de eerste in de rij met van die opmerkingen :W


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    Wacht ff, jij bent slimmer, maar je stelt vragen die een ander dom vind. Wie is er dan slimmer? Sowieso, niemand is slim of dom, dat licht helemaal aan het onderwerp.
    De enigste die ik kinderachtig zie doen ben jij. Met dat Nederlander en kijk eens hoe erg mijn klasgenoten zijn en hoe geweldig ik ben en blablabla.
    Laat andere gewoon lekker hun gang gaan en bemoei je er niet mee. Dat is beter voor iedereen.

    Je hebt wel gelijk. MAAR, natuurlijk is er weer een maar, ik bemoei me er ook niet mee. Ik laat hun ook doen. Daarom dat ik het op Q post.
    & Dat van.. 'Wacht ff, jij bent slimmer, maar je stelt vragen die een ander dom vind.', ehm... nja. Mijn vragen zijn meer... vragen uit interesse. Laat ik het zo zeggen. Ik stel er geen duizenden hoor, anders kon ik het begrijpen dat ze me irritant vind.