• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Hm, als ik het topic opnieuw lees, snap ik jullie reacties wel. :'d
    I'm sorry.

    Rizardo schreef:



    Ik aanbid jouw gif's. _O_


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ah, sad leven heb je toch. :W


    We accept the love we think we deserve.

    Amyntas schreef:
    Hm, als ik het topic opnieuw lees, snap ik jullie reacties wel. :'d
    I'm sorry.


    ars moriendi

    Moonstruck schreef:
    Waarom zet je Nederlander achter die personen? Alsof iemand nationaliteit iets te maken heeft met hoe iemand karakter is.


    26 - 02 - '16

    Zeg, kind, je bent nog lang niet volwassen. Mocht je volwassen zijn geweest, dan zou je het je niet zo aantrekken en verdergaan met je leven. There are LOADS of things to learn! Niet zo zwart-wit denken, zij hebben heus ook een leven. Er zijn miljarden mensen op deze wereld, waarom trek je je dan wat aan van deze mensen? Like, I just don't care.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Amyntas schreef:
    (...)
    Nee. Ik weet waarin ik goed ben. Ik ken mijn goede en slechte punten. Ik heb ook een ego. Maar ik ga niet tegen mensen zeggen waarin ik goed ben en ik ga erniet mee opscheppen. Ik ben niet arrogant. Ik heb wel een ego. Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken. & Ik heb dit stukje heel erg snel geschreven..
    Oh, en dat van Nederlander. Misschien heb je gelijk. Maar ik denk dat het voor sommigen beter te begrijpen valt als ik dat erbij zeg. Op de een of andere manier..

    Lol ik vidn je eigenlijk wel arogant klinken zo met een te groote ego. En idd nederlanders en belgen zin bijna het zelfde de een wont net iets verder.
    ZEURTOPIC


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O, my dear, sweet child... And your life has just begun! :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rizardo schreef:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Amyntas schreef:
    Oh, en dat van Nederlander. Misschien heb je gelijk. Maar ik denk dat het voor sommigen beter te begrijpen valt als ik dat erbij zeg. Op de een of andere manier..[/i]


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)



    Ik had laatst ergens een GIF van Dirkje waarop hij echt zo kijkt van: 'WTF, doe niet zo stom, rotmens!'. Mijn pa heeft hem weggedaan D:

    Anyway thanks for making my day :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Zeg, kind, je bent nog lang niet volwassen. Mocht je volwassen zijn geweest, dan zou je het je niet zo aantrekken en verdergaan met je leven. There are LOADS of things to learn! Niet zo zwart-wit denken, zij hebben heus ook een leven. Er zijn miljarden mensen op deze wereld, waarom trek je je dan wat aan van deze mensen? Like, I just don't care.

    Wow, relax. Ik permiteer me juist niets in het dagelijkse leven, ik trek me er niets van aan op het moment zelf. Maar IEDEREEN heeft zo zijn ergernissenn. & Omdat ik het hier op Q zet betekend nog niet dat ik het zomaar in het rond strooi. Ik bedoelde echt niet dat ik volwassen ben ofzo. Mijn woorden in het topic komen verkeerd over, ik snap het nu ook wel. Maar als je deze mensen degelijk zou ontmoeten, zou je het met me eens zijn..

    Pitera schreef:
    (...)


    Hahah, :'d Oke, nu kom ik wel heel erg stom over.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Wow, relax. Ik permiteer me juist niets in het dagelijkse leven, ik trek me er niets van aan op het moment zelf. Maar IEDEREEN heeft zo zijn ergernissenn. & Omdat ik het hier op Q zet betekend nog niet dat ik het zomaar in het rond strooi. Ik bedoelde echt niet dat ik volwassen ben ofzo. Mijn woorden in het topic komen verkeerd over, ik snap het nu ook wel. Maar als je deze mensen degelijk zou ontmoeten, zou je het met me eens zijn..


    Ik ben heel erg relaxed, heb net reiki gehad. Ik ken onvolwassen mensen, maar ik laat ze achter me. Snappie?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Amyntas schreef:
    (...)
    Wow, relax. Ik permiteer me juist niets in het dagelijkse leven, ik trek me er niets van aan op het moment zelf. Maar IEDEREEN heeft zo zijn ergernissenn. & Omdat ik het hier op Q zet betekend nog niet dat ik het zomaar in het rond strooi. Ik bedoelde echt niet dat ik volwassen ben ofzo. Mijn woorden in het topic komen verkeerd over, ik snap het nu ook wel. Maar als je deze mensen degelijk zou ontmoeten, zou je het met me eens zijn..


    Ik denk dat ik het daar mee eens ben .. want hoe ze mij heeft geholpen daarnet wil ze echt goed voor iedereen zijn. En zoals ze al zegt. Misschien heeft ze het te verkeerd verwoord ..

    kom maar klagen xp


    Danmarks Dynamite.