• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Amyntas schreef:
    (...)
    JA DAT, met dat gevoel zat ik al de hele tijd. We're just like twins. (cat)


    tenminste een ding waar jullie het over eens zijn...xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Moet ik me nu beledigd voelen? (clown)

    Hahah, als je je nu beledigd voelt is dat een belediging voor mij. :'d

    Amyntas schreef:
    (...)
    Nja, misschien leer ik hier wel uit..


    gewoon nu ophouden, want hier leert niemand iets van behalve ruzie maken(flower)
    trouwens...i already asked a mod to close it...sorry :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nederlander. Wtfffff wat is daar nou belangrijk aan? En ik ga hier verder niet op in.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Nederlander. Wtfffff wat is daar nou belangrijk aan? En ik ga hier verder niet op in.

    Haha, als je het hele topic zou hebben gelezen, zou het duidenlijk zijn geweest.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Haha, als je het hele topic zou hebben gelezen, zou het duidenlijk zijn geweest.


    Joaaaah geen zin in. (nerd)
    -ga ik toch doen-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Joaaaah geen zin in. (nerd)
    -ga ik toch doen-

    Have a nice time. Je gaat me haten. :'d

    Ik heb wel ergere lui in mijn klas, om eerlijk te zijn. Deze mensen zijn hooguit een beetje oppervlakkig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jackal schreef:
    (...)
    En dan is het ook nog eens 'verwijfd'. :Y)

    Grammarnazi ftw!


    Where there is a sea there are pirates...

    Blijven we hier wel gezellig doen? Discussieren mag, zolang er geen regels overtreden worden (flower).

    Moonstruck schreef:
    Waarom zet je Nederlander achter die personen? Alsof iemand nationaliteit iets te maken heeft met hoe iemand karakter is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    -> Slotje op aanvraag topicstartster


    I am an idiot, I move.