• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Dat jij het fijn vind als iemand achterbaks is, of dat je zelf achterbaks bent, ok. Maar je zegt zelf niet iedereen. Wie weet zij ook wel niet.
    Ik kijk na de inhoud, daar heb ik ook kritiek op. Ik kan er niks goeds over zeggen of tips geven, op de tip na die ik al heb gegeven. Dus kom er nu niet mee aan dat niemand dat doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Dat jij het fijn vind als iemand achterbaks is, of dat je zelf achterbaks bent, ok. Maar je zegt zelf niet iedereen. Wie weet zij ook wel niet.
    Ik kijk na de inhoud, daar heb ik ook kritiek op. Ik kan er niks goeds over zeggen of tips geven, op de tip na die ik al heb gegeven. Dus kom er nu niet mee aan dat niemand dat doet.

    Wow, dit snap ik even niet.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Wow, dit snap ik even niet.


    Niet iedereen vindt het fijn als je achter hun rug gaat roddelen in plaats van hen te vertellen wat je mis vindt aan hun. Dat jij dat vindt, okay. Maar niet iedereen vindt dat beter, en het gaat hier er even om dat jij achter de ruggen van andere mensen om praat. En die andere mensen vinden dat misschien vervelender dan openlijke kritiek


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet iedereen vindt het fijn als je achter hun rug gaat roddelen in plaats van hen te vertellen wat je mis vindt aan hun. Dat jij dat vindt, okay. Maar niet iedereen vindt dat beter, en het gaat hier er even om dat jij achter de ruggen van andere mensen om praat. En die andere mensen vinden dat misschien vervelender dan openlijke kritiek

    Oh. Ja dat zei ik toch, het is maar een mening, en heel erg veel mensen zijn het er niet mee eens. Maar mijn moeder zegt altijd -hahahahah- dat je niet iets bij iemand anders moet doen wat je zelf niet fijn zou vinden.
    En hoho, niets tegen mijn moeder! ,just,kidding,

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:51 ]

    Zijn we nog steeds bezig met discussiëren?
          Ik denk dat jullie punt duidelijk is ..(joehoe)


    To infinity and beyond •

    Mensen...laten we eens ophouden met dat meisje de grond in te stampen...waarom verspillen jullie hier energie aan?
    iedereen maakt fouten...iedereen is anders...sommige mensen leren minder snel van fouten dan andere mensen...so what? lees dit topic dan niet meer...just accept it, get over it...is Q nog een leuke plek als je helemaal de grond ingestampt wordt door iedereen omdat je een topic maakt waarin je je ergernis uit over mensen en er een paar verkeerde woorden bij zet die je niet zo bedoelt? Zouden jullie het leuk vinden als je zo de grond in gestampt wordt?

    @Amyntas
    Dat ik het voor je opneem betekend niet dat ik het goed vind dat je achter de rug van die mensen zo over ze praat...zou jij het leuk vinden als mensen jou zo achter je rug om zouden beschrijven? Ik heb een vriendin die iedereen midden in het gezicht zegt waar ze zich aan ergert aan je...dat bewonder ik en zo probeer ik ook met andere mensen om te gaan...het is niet makkelijk, maar het is wel een heel stuk eerlijker dan achter hun rug over ze te praten...alwin heeft wel gelijk, ook al brengt hij het een beetje te geïrriteerd voor mijn smaak (ik snap het wel hoor ;))...probeer eens met hun te praten, te zeggen waar je je aan ergert aan hun...misschien zul je dan ook begrijpen waarom ze zich zo gedragen...dat zinnetje trouwens "Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt." vind ik hier behoorlijk misplaatst...het heeft een bepaalde vorm van arrogantie in zich, ook al bedoel je het misschien niet zo en dat zorgt er dus voor dat mensen zich hier heel erg gaan ergeren...dus om dat te voorkomen is het dus beter je post niet snel te schrijven, maar even de tijd te nemen om goed te kijken wat je eigenlijk geschreven hebt...
    don't get me wrong...dit is bedoelt als opbouwende kritiek(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rizardo schreef:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gregory schreef:
    Zijn we nog steeds bezig met discussiëren?
          Ik denk dat jullie punt duidelijk is ..(joehoe)


    Want some popcorn? it's entertaining to watch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Want some popcorn? it's entertaining to watch.


    maybe entertaining but also pretty annoying...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    maybe entertaining but also pretty annoying...


    Why? :'D i don't see what's annoying about it. Sorry, maar ik ben eht emt alwin eens. so watching this is pretty fun


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gregory schreef:
    Zijn we nog steeds bezig met discussiëren?
          Ik denk dat jullie punt duidelijk is ..(joehoe)

    U'r prbbly right/

    Rizardo schreef:
    (...)

    Want some popcorn? it's entertaining to watch.


    I'd love to. I'm starving. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Rizardo schreef:
    (...)

    Why? :'D i don't see what's annoying about it. Sorry, maar ik ben eht emt alwin eens. so watching this is pretty fun


    ik zie het plezier van mensen de grond instampen er niet in (zie mijn andere grote lange met moeite geschreven post)
    ik ben het opzich ook met alwin eens, maar de manier waarop het gebracht wordt is naar mijn smaak een beetje te boos/woedend/geïrriteerd/de bodem instampend...kies maar een leuke...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    ik zie het plezier van mensen de grond instampen er niet in (zie mijn andere grote lange met moeite geschreven post)
    ik ben het opzich ook met alwin eens, maar de manier waarop het gebracht wordt is naar mijn smaak een beetje te boos/woedend/geïrriteerd/de bodem instampend...kies maar een leuke...


    Hoezo dat? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hoezo dat? D:


    welke van mijn 2 punten bedoel je?:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.