• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

Vampira schreef:
    (...)

ik zie het plezier van mensen de grond instampen er niet in (zie mijn andere grote lange met moeite geschreven post)
    ik ben het opzich ook met alwin eens, maar de manier waarop het gebracht wordt is naar mijn smaak een beetje te boos/woedend/geïrriteerd/de bodem instampend...kies maar een leuke...

Over dat tweede, in het begin vond ik Alwin érg aardig voor haar, maar ze bleef maar niet kijken naar wat hij zei, volgens mij was hij een beetje zijn gedult aan eht verliezen enb egrijpelijk? :"D

Let it come and let it be

Counterpoise schreef:
    (...)
    Over dat tweede, in het begin vond ik Alwin érg aardig voor haar, maar ze bleef maar niet kijken naar wat hij zei, volgens mij was hij een beetje zijn gedult aan eht verliezen enb egrijpelijk? :"D

Ok, dit is een serieuse vraag: Hoezo keek ik niet naar wat hij zei? Ik was het niet met álles van hem eens -het meeste wel-, en dan heb ik daar toch maar gewoon op gereageerd?

Amyntas schreef:
    (...)
    Ok, dit is een serieuse vraag: Hoezo keek ik niet naar wat hij zei? Ik was het niet met álles van hem eens -het meeste wel-, en dan heb ik daar toch maar gewoon op gereageerd?

Maar je deed er niets mee, je sloeg het niet op, negeerde zijn tips en die van de rest en beschoude het als 'tijdverdoen' waarnaar je simpel zegt: 'Ja, ik verwoorde het verkeerd.'

ik snap het ook wel en dat ligt ook niet helemaal aan alwin...i know...miss heb ik teveel geduld met mensen...i know, ik kan mezelf niet met anderen vergelijken (meer dan andere mensen)...maar als je geïrriteerd reageert op iemand, zal deze persoon ook geïrriteerd reageren...waarop je nog geïrriteerder reageerd...en dan zal die andere persoon ook weer geïrriteerder reageren...hetzelfde principe als met oorlogen...geweld met geweld bestrijden zorgt voor meer geweld...totdat 1 van beide partijen slim genoeg is en ophoudt het met geweld te bestrijden en begint te onderhandelen...
    snappie?

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Jackal schreef:
    (...)
    For the holy flying fuck of Jesus motherfucking Christ. Voordat je slim gaat lopen doen, rassen gaat lopen zwartmaken, en arrogantje gaat spelen, CHECK YOUR DAMN POST! Ik vind je nu zeer uit de hoogte en arrogant.

Sorry dat ik me er mee bemoei hoor, maar die eerste zin raakt mij toch wel.

Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar je deed er niets mee, je sloeg het niet op, negeerde zijn tips en die van de rest en beschoude het als 'tijdverdoen' waarnaar je simpel zegt: 'Ja, ik verwoordde het verkeerd.'

Ik zei tegen hem dat ik het snapte, en dat ik hem gelijk gaf. Is dat niet voldoende dan?

Vampira schreef:
    ik snap het ook wel en dat ligt ook niet helemaal aan alwin...i know...miss heb ik teveel geduld met mensen...i know, ik kan mezelf niet met anderen vergelijken (meer dan andere mensen)...maar als je geïrriteerd reageert op iemand, zal deze persoon ook geïrriteerd reageren...waarop je nog geïrriteerder reageerd...en dan zal die andere persoon ook weer geïrriteerder reageren...hetzelfde principe als met oorlogen...geweld met geweld bestrijden zorgt voor meer geweld...totdat 1 van beide partijen slim genoeg is en ophoudt het met geweld te bestrijden en begint te onderhandelen...
    snappie?

Ik begrijp het, maar je gedult is moeilijk te bewaren met sommige mensen :"D

Amyntas schreef:
    (...)
    Ik zei tegen hem dat ik het snapte, en dat ik hem gelijk gaf. Is dat niet voldoende dan?

Nee, er ook iets mee doen wel.

Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik begrijp het, maar je gedult is moeilijk te bewaren met sommige mensen :"D

klopt...maar op een bepaald moment is het beter om slim te zijn en gewoon op te geven...als je niks bereikt met normaal praten, zul je al helemaal niks bereiken met irritatie, woede en nog meer irritatie...:Y)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Vampira schreef:
    (...)

klopt...maar op een bepaald moment is het beter om slim te zijn en gewoon op te geven...als je niks bereikt met normaal praten, zul je al helemaal niks bereiken met irritatie, woede en nog meer irritatie...:Y)

Maar zolans als dat ik gelijk heb, of er ten strengste van overtuigd ben, geef ik niet op :'D

Counterpoise schreef:
    (...)
    Nee, er ook iets mee doen wel.

Dit is internet. Ik kan er niets viritueels mee doen, snap je? Als ik zeg dat ik het met hem eens ben over het feit dat ik beter met hen ga praten, dat bedoel ik daarmee dat ik het ga overwegen. Ik dacht dat hij dat had begrepen.

Misschien is het beter dat dit topic nou eindelijk gesloten wordt...als niemand anders reageert blijft dit zo doorgaan en we willen Q toch gezellig houden he ;)

Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar zolans als dat ik gelijk heb, of er ten strengste van overtuigd ben, geef ik niet op :'D

JA DAT, met dat gevoel zat ik al de hele tijd. We're just like twins. (cat)

Vampira schreef:
    Misschien is het beter dat dit topic nou eindelijk gesloten wordt...als niemand anders reageert blijft dit zo doorgaan en we willen Q toch gezellig houden he ;)

Nja, misschien leer ik hier wel uit..

Amyntas schreef:
    (...)
    JA DAT, met dat gevoel zat ik al de hele tijd. We're just like twins. (cat)

Moet ik me nu beledigd voelen? (clown)