• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Wow, rustig. Ik heb dit stukje dus snel geschreven.. Sorry. Ik ben toch niet respectloos als ik mensen beschrijf met de woorden Nederlander en homo? Als het gewoon zo is.. Ik wou jullie een idee geven van hoe ze zijn. Ik wou delen waar ik me aan erger, en jullie vragen of jullie me begrijpen. Blijkbaar ligt het dus aan mij? Oke dan, dat was wat ik wou weten. Maar ik voel me echt niet beter dan de rest.
    @ Roux,
    Eerst verwijt je me dat ik me beter voel dan de rest. Het kan zo overgekomen zijn, begrijp ik. Maar je voelt jezelf blijkbaar ook beter dan mij? Al is je Nederlands waarschijnlijk beter..

    Amyntas schreef:
    Wow, rustig. Ik heb dit stukje dus snel geschreven.. Sorry. Ik ben toch niet respectloos als ik mensen beschrijf met de woorden Nederlander en homo? Als het gewoon zo is.. Ik wou jullie een idee geven van hoe ze zijn. Ik wou delen waar ik me aan erger, en jullie vragen of jullie me begrijpen. Blijkbaar ligt het dus aan mij? Oke dan, dat was wat ik wou weten. Maar ik voel me echt niet beter dan de rest.
    @ Roux,
    Eerst verwijt je me dat ik me beter voel dan de rest. Het kan zo overgekomen zijn, begrijp ik. Maar je voelt jezelf blijkbaar ook beter dan mij? Al is je Nederlands waarschijnlijk beter..

    Lees voor the love of Christ je stukje een paar keer over. 'Ik heb een ego, maar ben niet arrogant', of 'Ik ben slimmer'. Boeit me geen ene flikker dat je 't snel hebt getypt, want ik doe dat ook altijd, dus argument invalid. En ja, het ligt aan jou, want van wat ik hier lees, maak ik op dat je een veroordelende, niet tolerante, arrogante bal bent. C'mon man, je moet gewoon je schrijfstijl en grammatica aanpassen als je slim wil doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rizardo schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jackal schreef:
    (...)
    Lees voor the love of Christ je stukje een paar keer over. 'Ik heb een ego, maar ben niet arrogant', of 'Ik ben slimmer'. Boeit me geen ene flikker dat je 't snel hebt getypt, want ik doe dat ook altijd, dus argument invalid. En ja, het ligt aan jou, want van wat ik hier lees, maak ik op dat je een veroordelende, niet tolerante, arrogante bal bent. C'mon man, je moet gewoon je schrijfstijl en grammatica aanpassen als je slim wil doenje moet gewoon niet slim doen.


    fixed it. Zelfs met goede grammatica en een interessante schrijfstijl zou het nog vervelend om te lezen zijn vanwege de inhoud <_<

    Ik bedoel: iemand is gay omdat hij zich op een bepaalde manier gedraagt, ook al zegt hij dat hij hetero is? Really? Does this make me a girl because I like ponies? Does this make you a big hairy ass because you act like one? Maakt dit eminem een neger omdat hij rapt? Srsly, wtf D:

    I am now angreh :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amyntas schreef:
    Wow, rustig. Ik heb dit stukje dus snel geschreven.. Sorry. Ik ben toch niet respectloos als ik mensen beschrijf met de woorden Nederlander en homo? Als het gewoon zo is.. Ik wou jullie een idee geven van hoe ze zijn. Ik wou delen waar ik me aan erger, en jullie vragen of jullie me begrijpen. Blijkbaar ligt het dus aan mij? Oke dan, dat was wat ik wou weten. Maar ik voel me echt niet beter dan de rest.
    @ Roux,
    Eerst verwijt je me dat ik me beter voel dan de rest. Het kan zo overgekomen zijn, begrijp ik. Maar je voelt jezelf blijkbaar ook beter dan mij? Al is je Nederlands waarschijnlijk beter..

    Ik ga niet pronken met mijn "kwaliteiten", en zoals Jackal al terecht zei; je hebt een groot ego.
    En wie zei dat ík die taalcursus ga geven? :W
    Interessant idee, maar ik denk niet dat ik het zou volhouden om mensen iets bij te leren. Ik ben namelijk dominant, streng en ongeduldig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Ik ga niet pronken met mijn "kwaliteiten", en zoals Jackal al terecht zei; je hebt een groot ego.
    En wie zei dat ík die taalcursus ga geven? :W
    Interessant idee, maar ik denk niet dat ik het zou volhouden om mensen iets bij te leren. Ik ben namelijk [bdominant, streng en ongeduldig.[/b]


    Sexy (wbw)
    Oh, and this whole topic made me laugh :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    fixed it. Zelfs met goede grammatica en een interessante schrijfstijl zou het nog vervelend om te lezen zijn vanwege de inhoud <_<

    Ik bedoel: iemand is gay omdat hij zich op een bepaalde manier gedraagt, ook al zegt hij dat hij hetero is? Really? Does this make me a girl because I like ponies? Does this make you a big hairy ass because you act like one? Maakt dit eminem een neger omdat hij rapt? Srsly, wtf D:

    I am now angreh :Y)

    Ik ben het volkomen eens met Alwin en Jackal. :Y)
    Niemand is perfect, en jij dus ook niet! Kraak een ander niet af, voordat je je eigen zwaktes niet erkent.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pitera schreef:
    Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt.

    Wow, hoe tegenstrijdig kun je zijn.
    Daarbij vind ik jou behoorlijk kinderachtig overkomen als ik dit zo lees, sorry hoor.

    edit: en waar slaat dat "Nederlander" telkens op? Hoezo moet dat genoemd worden? Maakt het dat erger ofzo?


    Here & Now

    Jackal schreef:
    (...)
    Lees voor the love of Christ je stukje een paar keer over. ', of 'Ik ben slimmer'. Boeit me geen ene flikker dat je 't snel hebt getypt, want ik doe dat ook altijd, dus argument invalid. En ja, het ligt aan jou, want van wat ik hier lees, maak ik op dat je een veroordelende, niet tolerante, arrogante bal bent. C'mon man, je moet gewoon je schrijfstijl en grammatica aanpassen als je slim wil doen.

    Waarom klopt het stukje 'Ik heb een ego, maar ben niet arrogant' niet?

    OEH people, luister...
    Hoe jullie op dit moment denken over míj,
    is gewoon nét hetzelfde dan hoe ik denk over hén. x'd

    Amyntas schreef:
    (...)
    Waarom klopt het stukje 'Ik heb een ego, maar ben niet arrogant' niet?

    Als dit serieus een vraag is, ben jij minder intelligent dan wij Nederlanders.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 12:36 ]


    Here & Now

    Amyntas schreef:
    OEH people, luister...
    Hoe jullie op dit moment denken over míj,
    is gewoon nét hetzelfde dan hoe ik denk over hén. x'd

    Oftewel, jij beschuldigd hun van irritant doen, maar jij loopt ons nu dus precies op diezelfde manier te irriteren. Hmm-, eerst even aan jezelf werken voordat je terug op hun komt :Y)


    Let it come and let it be

    Siddhartha schreef:
    (...)
    Als dit serieus een vraag is, ben jij minder intelligent dan wij Nederlanders.

    Dat is toch niet waa-haar. Denk eens na over die zin. Arrogantie heeft toch niets met ego te maken?

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oftewel, jij beschuldigd hun van irritant doen, maar jij loopt ons nu dus precies op diezelfde manier te irriteren. Hmm-, eerst even aan jezelf werken voordat je terug op hun komt :Y)

    Oftwel ook niet.. Ik heb het waarschijnlijk moeilijk met het verwoorden van mijn gedachten zonder verkeerd over te komen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 12:39 ]

    Amyntas schreef:
    (...)
    Dat is toch niet waa-haar. Denk eens na over die zin. Arrogantie heeft toch niets met ego te maken?

    Euh, jawel. Als je een ego hebt, vind je jezelf goed in bepaalde opzichten. Niks mis mee, opzich. Als je een gróót ego hebt, vind je jezelf beter dan andere in véél opzichten. Arrogantie is een groot ego hebben. Nou hoezo geen link? :W


    Let it come and let it be