• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Raveny
    'Ja, echt wel. Voor kikkers,' grijnsde ik. Het was niet waar, maar dat was het punt niet. 'Nee, maar ik ben bang om levend begraven te worden, en om opgesloten te zitten,' zei ik iets serieuzer. Een nieuwe lichtflits en donderslag, dit keer minder ver uit elkaar. Hmm. Straks kwam het onweer nog recht boven het bos, sloeg de bliksem misschien ergens in.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maaaaaar, ik moet zo wel weer gaan x.x
    Het word echt tijd dat ik een eigen laptop ga kopen...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben even inspiloos, word moe van jongen-spelen :'D

    Eigen laptop is idd wel handig ja (cat)


    -

    Sorry for leaving you, again. Forgive me! Ciao, tot morgen ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I was bored again. (cat)

    Leyla Manta
    Haar goudbruine ogen gleden even naar de zijne, waarna ze die weer neersloeg.
    'Als jij het niet wilt, dan ga ik wel naar mijn huis,' mompelde ze, haar stem leek zachter te worden bij elkaar woord dat ze uitsprak.
    Het voelde heerlijk om Vedrans handen weer op haar lichaam te voelen, alsof hij het gevoel van Elias' aanrakingen weg zou nemen. Onwillekeurig verborg ze haar gezicht tegen zijn borst, liet haar ogen even dichtvallen.
    Wat zou er gebeurd zijn als Vedran er niet was geweest? God, ze wist heel goed wat er dan zou zijn gebeurd. Elias was sterker, sneller, en ze voelde nog steeds de druk op haar onderbuik waar hij zijn opwinding tegen had geduwd - die dwars door zijn broek heen te voelen was geweest.
    Ze wilde douchen. Ze wilde af van het laagje dat op haar lichaam leek te zitten, alles van Elias dat ze nog tegen en op zich voelde. Die ochtend had ze nog steeds naar Vedran geroken, ookal had ze zeker een halfuur onder de douchestralen gestaan. Toch had ze hem nog op haar huid geroken, zijn geur in haar goudblonde lokken. Het was geen onaangename lucht geweest, maar had haar doen denken aan wat ze even had willen vergeten. Of juist niet, nee juist niet. Maar toen had ze niet enkel herinnerd willen worden aan hoe.. speciaal het eigenlijk was bij hem. Ze had moeten nadenken, over hoe hij over vrouwen dacht, dat hij na een tijdje genoeg van haar zou krijgen. Dat had ze allemaal van tevoren geweten, en toch had ze zich met hem ingelaten, had ze zich door hem laten ontmaagden. En dat was echt niks voor haar.
    Maar als ze iets niet wilde op dat moment, was het alleen zijn. Als Vedran het niet erg zou vinden als ze met hem meeging, zou ze hem ook onder die douche willen hebben. Niet om op te pakken wat Elias de dag ervoor had verstoord, dat absoluut niet. Als haar gedachten ergens niet naar stonden was het seks. Maar was dat nou juist niet waarom Vedran haar zo interessant vond? Of lag het anders?
    En waarom was Vedran überhaupt het bos in gegaan? Om te jagen? En zo ja, had hij dan willen jagen op dieren, of op.. vrouwen? Wat het ook was, ze had het waarschijnlijk grondig voor hem verpest. Ze had op dat moment zo erg nodig dat ze niet van plan was hem voorlopig nog los te laten - wat erg tegen zou werken als hij werkelijk van plan was geweest een vrouw op te pikken.
    Het ergste was, ze konden hem niet eens aangeven. Als ze dat zou doen, keerde Elias zich meteen tot Vedran. Die had haar dan wel niet aangerand, maar seks met een minderjarige zou hem ook geen pluim opleveren. Zou de politie haar geloven als ze vertelde dat het allemaal vrijwillig was gegaan? En ookal geloofden ze haar, zou het uitmaken?
    Langzaam keek ze weer op naar zijn gezicht, liet haar blik over de ongekende uitdrukking glijden die erop lag. Hij was bezorgd.
    Opeens schoot haar iets te binnen, een mogelijkheid waar ze nog helemaal niet aan had gedacht. Zou Vedran naar háár op zoek zijn geweest? Twijfelend ging ze dichter tegen hem aanstaan, dankbaar gebruik makend van zijn sterke, warme lichaam.
    Onwillekeurig dacht ze terug aan de dag ervoor, of beter gezegd: de avond. Toen ze opeens weg wilde van het huis, weg van Vedran. Hoewel het grootste deel van haar hoofd dat heel erg tegensprak, maar de plotselinge verwarring was te groot. Pas toen ze zag hoe Vedran haar hielp, haar eigenlijk redde, wist ze dat haar eerdere vermoedend waar waren geweest.
    'Liefdesleven, seksleven. Allemaal hetzelfde.'
    Dat waren de woorden die haar weg hadden gejaagd. Die haar hadden doen denken, haar hadden gekwetst. Ze had er niet eens bij nagedacht dat hij haar na de seks gewoon weg zou kunnen gooien, het huis uit, om vervolgens nooit meer naar haar om te kijken. Maar toen Elias' kwam en haar met haar neus op de feiten drukte, leek die kans plotseling erg groot.
    Maar hoefde Vedran dat te weten? Nee. Ze leek wel gek om de 28-jarige Sanguis te vertellen dat ze vermoedde ergens, een klein beetje gevoel voor hem leek te ontwikkelen. Hij zou haar voor gek verklaren, een schamper lachje laten horen en een sigaret opsteken.
    Of niet? Bedenkelijk keek ze weer op naar zijn gezicht, haar goudbruine ogen glommen van alle vragen die zonet door haar hoofd waren gegaan, die er nog steeds hingen.
    Maar hoe kon ze ooit op alles antwoord krijgen binnen één dag? Misschien moest ze maar eens beginnen met sorry zeggen, voor gisteren. Want zíj was degene die halsoverkop weg was gegaan, waardoor hij dacht dat hij iets fout had gedaan.
    Maar dat had hij niet, niet eens. Hij had gedaan wat ze had verwacht, maar ze wist niet dat ze zich er achteraf zo bij zou voelen. Zo dubbel, verward.
    Aan de ene kant voelde ze zich gebruikt, wist ze zeker dat Vedrans intresse maar tijdelijk was. Maar ze was toch zelf met hem mee gegaan, had hem uitgedaagd, gezoend en had zelf geknikt toen hij naar zekerheid vroeg vlak voor hij bij haar naar binnen was gedrongen.
    Misschien verwachtte ze opeens meer van hem, maar dat sloeg nergens op. Verward beet ze op haar onderlip, sloeg haar blik even neer. Verdomme, waarom was alles opeens zo moeilijk? Waarom was het zo gelopen dat die Elias binnen was gekomen, en was hij niet gewoon naar huis gegaan toen Vedran niet meteen de deur opende?
    Haar vingers streelden over zijn sterke borst, ze verborg haar gezicht even tegen hem aan en verdween zo mogelijk nog verder in zijn armen.
    Zou hij haar nu niet verschrikkelijk vinden? Irritant, kwetsbaar, zwak? Misschien werd het voor hem opeens heel duidelijk dat ze inderdaad nog maar zeventien was, dat hij veel volwassener was dan zij. De kans was er, er ze was bang dat hij ook niet erg klein kon zijn.
    Of waren haar eerdere vermoedens waar geweest, en was hij in eerste instantie op zoek gegaan naar een vrouw? Een vervanger voor haar, nu ze van hem weg was gelopen. Als dat zo was, zou ze er niks van snappen dat hij er nog was, dat hij haar nog stond te troosten in de ijzige kou.
    Langzaam gleden haar goudbruine ogen weer over zijn borst, voorzichtig naar zijn gezicht. Behoedzaam beet ze zacht op haar onderlip, voelde een rilling - afschuw, kou - over haar rug lopen, verder gaan op de rest van haar lichaam.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:53 ]


    -

    Back ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Even naar de kapper, ciao.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    olla


    -

    Pff, ik baal o_o
    Ik had een paar dagen geleden een Griekse goden-RPG idee, maar die wilde ik nog uitwerken en nu is er al een andere -.-


    -

    Awww D:
    Ik vind dat Griekse Goden-ding van die HurtedHeart nogal vaag uitgelegd in de beginpost, en ik vrees ook dat het niveau ervan niet zo hoog gaat worden... Maar ja. :'$

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:55 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, daarom >.<


    -

    Wacht tot 'ie doodbloedt en open dan die van jou. :Y)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maar hoe lang duurt dat? (cat)


    -

    Vast niet zo lang (: Er doen nog niet erg veel mensen mee ofzeau, en je hebt altijd dat er een aantal zich wel inschrijven maar dan nooit meer reageren. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Of je opent er ook gewoon een.. Geloof dat ie dan zo 'doodbloed'

    Srry, bemoei me er gewoon zo ff mee :p Maar vond deze rpg erg boeiend om te lezen en je berichtje viel op ;)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 12:10 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'