• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Kan wel :'D

    Naah, als ik er nu één open krijg ik weer dat "whee, dat heb je van mij whee" gedoe, en dan sterft mijn RPG meteen :3


    -

    Dussss... Moet je nog even wachten, lijkt me. Maar ik weet zeker dat hij binnen een maand dood is, zoals eigenlijk alle RPG's hier, hehe.

    Ahahahahah, ik lees zelf ook wel eens dingen mee x'] Wat is er trouwens zo interessant aan juist ónze posts?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    Dussss... Moet je nog even wachten, lijkt me. Maar ik weet zeker dat hij binnen een maand dood is, zoals eigenlijk alle RPG's hier, hehe.

    Ahahahahah, ik lees zelf ook wel eens dingen mee x'] Wat is er trouwens zo interessant aan juist ónze posts?


    Vind het verhaal erg boeiend om te lezen :$:D(Y)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deze RPG is echt dood, was ie meteen al -____-
    Ik faal :3


    -

    *kuch* Feral Heart *kuch*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *sadface*

    Maybe we should open the God and Goddess-thingy together? Krijgen we alle spelers van Snowflakes en Feral Heart bij elkaar opgeteld :'D


    -

    Jaaa! Hoewel; volgens mij doen aan Snowflakes en FH ongeveer dezelfde mensen mee... Nou ja, jij hebt er wel wat meer, maar het grootste deel daarvan reageert gewoon niet...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De enige die nog reageren zijn Rose en wij. Laura eerst ook, maar die is nu opeens dead ofseu.
    En Lizz reageert al een tijdje niet meer, dus tja.


    -

    ik ben even douchen etc x


    -

    Laura & Lizz lijken al een tijdje in geen enkele RPG meer te reageren... D:
    Maar ja. Tot zo! <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lizz al best lang, maar Laura was er vorige week nog. Dacht eerst dat die wel proefwerkweek zou hebben ofseu, maar die is er nu ook niet *weekend*
    Dus ja ..


    -

    We moeten dan trouwens eens RPG-goden-ding uitwerken :'D
    Ik was de laatste tijd voornamelijk bezig met 'n story *wijst naar Spotlight hoewel hij er nu vast uitgegooid zal zijn*


    -

    Ben ik weer ^^
    Maar ik had ook het idee dat Lizz en Amy een probleem hadden ofzow, zag iets in een ander topic staan paar weken terug, maar idunno of dat hier wat mee te maken heeft xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    You dead?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I didn't see you (cat)

    ..wie is Amy? :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:37 ]


    -