• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Het is gewoon rot om bang te zijn voor dagelijkse dingen >.<

    Bijv. voor baarden, mooie vrouwen, en je hebt ook nog een fobie voor licht (cat)


    -

    Of stel je voor dat je bang bent voor 'achterwerken,' inclusief je eigen (proctofobie). En als je nou Ithyphallofobie hebt, tsja...
    Raveny
    Ik grinnikte, nam een slok van mijn drinken en zette het glas terug op tafel. 'Myra had vroeger demofobie, angst voor mensenmassa's. Ik deed altijd boodschappen, ze was als de dood voor de markt.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    But, ik ga weer eens weg, eten bij de Ikea, ghehe. Sorreh!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij dacht na, krulde zijn wenkbrauwen tot een frons.
    'Ik heb geloof ik geen fobie,' bedacht hij zich na een paar minuten. Hij kon in ieder geval niet snel iets bedenken waar hij echt bang voor was. Behalve voor een Dulcis-aanval, maar daar zou vast geen naam voor zijn.


    -

    Oké, bye (cat)


    -

    Val?


    -

    mraaawr.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ben je druk? (cat)


    -

    Niet echt, alleen m'n internet valt steeds uit, en dan moet ik al m'n posts opnieuw schrijven. >_< /nietleuk


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ow ._.

    Dus no posts? :'c


    -

    Als je 't niet erg vindt dat ik sloom ben...
    & ik moet nog naar de supermarkt fietsen (2 km) omdat m'n moeder de cola vergeten is, wheeee.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vind ik niet erg, ik ben ondertussen toch aan 't schrijven :'D


    -

    Nairawen Falëya
    Leunend tegen een steunpilaar van het theekraampje nam ze een slok van de warme vloeistof in de mok. Ze zette hem terug op het blad, en fronste haar wenkbrauwen toen ze Mischa naar voren zag komen. Hij legde wat geld neer, greep twee pakken thee en liep ermee weg. Even speelde ze met de gedachte de handelaar terug te roepen, hoewel die haar dankzij haar twijfelachtige reputatie toch nooit zou geloven, tot ze zich bedacht dat dit typisch zo'n actie was die zij zelf ook zou doen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Hij haalde onwillekeurig een hand door zijn bruine haar, en liet een zucht ontsnappen. Gelukkig duurde het niet lang voor hij de mensenmenigte aan de kant had geduwd, en de markt af kon lopen.
    Hij haatte die druktes, al die mensen bovenop elkaar. Als vee.


    -

    Nairawen Falëya
    Voor ze het wist was hij alweer verdwenen. In gedachten verzonken pakte ze de mok weer op van het blad en nam kleine slokjes. De drank koelde algauw af, want zelfs in dit gebouw was de kou van buiten nog te voelen. Ze vond het niet erg, want ze vond veel dingen al snel te heet.
    De handelaar was nog steeds niet terug, en ze schonk zichzelf nog een tweede kop in, gewoon omdat het kon.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.