• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Dream Amalys
    'Je ahad speciale maatregelen genomen zodat ik je niet zou volgen,' antwoord ik grijnzend. 'Hoe kon ik zo'n uitdaging laten liggen?' Ik was serieus aan eht overwegen om door het raam te springen, hoewel ik half bovenop haar zou landen en ze voor eeuwig doodsbang voor me zou zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    Ik knikte instemmend bij Iris' woorden, maar besloot dat het toen niet meer veilig was over zulke dingen te praten, want er kwam een ander meisje aan.
    Ik herkende haar als Cameron, ze was ook een Sirene.
    "Hey," groette ik haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    "Wat moet ik de volgende keer doen zodat je me níet meer volgt?"
    Nog hoger vliegen? Sanjay me laten brengen? Nee, dat zou dom zijn. Sanjay was heel makkelijk te volgen voor een Sanguis en daarbij kwam hij nóóit zijn bos uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zorah
    Ik slenterde door het dorpje. Vandaag had ik niets te doen, gisteren had ik alle boodschappen al gedaan en vanochtend heb ik mijn kleine huisje aan de rand van het dorp al opgeruimd, de afwas gedaan enzovoorts. En nu verveelde ik me eerlijk gezegd een beetje. Zou het meisje van gisteren nog in de stad zijn? Felicia? Misschien niet, ze vertelde dat ze de rechterhand van de koningin was. Dan was ze vast weer terug. Ik zuchtte en slenterde verder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream Amalys
    'Als je me gewoon had uitgenodigd had ik je neit hoeven volgen?' stel ik voor. Zou ze te bang zijn om het raam tegen mijn vingers dicht te slaan? had had makkelijk gekund, hoewel het pijnlijk voor mijn vingers zou zijn. ach, niet veel te verliezen. voordat ze antwoord gaf sprong ik op de vensterbank zodat haar gezicht plots wel heel dichtbij was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Charis Athena
    Ik schrok me dood toen hij plotseling op de vensterbank sprong, slaakte een kreetje en struikelde een halve stap achteruit terwijl ik even verdwaasd met mijn ogen knipperde.
    Ik voelde weer kippenvel op mijn armen komen, die vent ging me nog eens nachtmerries bezorgen, wat een creep!
    "Ga weg! Je mag niet binnenkomen!"
    Alsof ik hem kon tegenhouden. Het enige wat ik kon doen was wegvliegen uit mijn eigen huis en wachten tot hij me opnieuw ontdekte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hay Rose, welcome back :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Ik bén ook niet binnen,' antwoord ik grijnzend. Ik zit op de vensterbank, half binnenshuis en voor de helft buiten. mijn blik flitst even door de kamer.
    'Leuk huis heb je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iemand zin om Raveny (Interius) of Zorah (Cornu)tegen te komen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cameron is een jongen trouwens :P
    Cameron
    'En waar hebben julliehet over?' Zei ik met mijn witte glimlach en mijn prachtige stem. Ze hadden het over de koningin ik werk voor haar maar toch verachte ik haar. Mijn mijn grote ogen keek ik naar Veralynn en een meisje waar ik de naam niet van wist. 'O sorry waar zijn mijn manieren. Ik ben Cameron.' Zei ik met een beleefde glimlach.

    Felicia
    Ik werd weer wakker. Mijn prachtige bed in het kasteel. De koningin verzorgde mij zo goed. Ze wist niet dat ik haar een beetje verachte. Ze nam de warmte van anderen af. Ze haalde de zon weg. Ik wist alles over haar. Echt alles. Hoe ze dood kon gaan of wat ze hate. Ik kende iedereen ik had iedereens document. Ik wist alles. Ik was ook niet dom nee dat zeker niet. Omdat de koningin wat ouder was was ze niet meteen slimmer. Daarom was ik er ik wist alles. Ik vloog uit het kasteel en stopte bij de bakker. '4 broden astublieft.' Zei ik beleefd. Ik pakte de broden aan nadat ik betaald had en keek rond. Daar was Zorah. 'Heey Zorah!' Zei ik blij terwijl ik naar haar toe vloog en naast haar begon te lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Waar is Ravery? Want Madeline van dezelfdesoort is ook alleen. XD


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Raveny
    Rustig liep ik door mijn huis, met de mand vol schone kleding in mijn armen geklemd. Eenmaal in de woonkamer zette ik de mand neer, stookte een vuur in de openhaard en begon de kleren te sorteren in kleine bundeltjes. Deze pakketjes zou ik straks op verschillende plaatsen in het bos verbergen, om ze aan te kunnen trekken wanneer ik van dier naar mens veranderde. Dit deed ik elke maand, voor het geval ik mezelf weer wilde veranderen op momenten dat ik niet eerst terug naar mijn huisje kon. Met een paar van de pakketjes onder mijn arm en een warme jas om me heen geslagen liep ik naar buiten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh sorry, lol. :'D

    Veralynn
    Moesten we hem vertellen waar we het over hadden? Nah. Niet belangrijk.
    "Ik ben Veralynn, maar dat weet je al," lachte ik terug. Ik kende Cameron wel. Vaag, had nooit echt met hem gepraat, maar als Sirene zijnde kende je elkaar.

    Charis Athena
    "Kom ook maar niet binnen." Ik had het raam nog steeds in mijn hand geklemd en dacht er even aan wat er zou gebeuren moest ik die nu dichtgooien. De kans dat ik hem goed raakte en hij pijn had was zo ongeveer 0,1%, dus ik liet hem maar los en zette nog een stapje achteruit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'En ik ben iris een mens.'Zei ik. Ik ging niet vertellen waar we het over hadden.Dat hoeft niet iedereen te weten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor