• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Veralynn
    Ik had aandachtig geluisterd naar het verhaal van Iris en probeerde de beelden voor me te halen. Ik wist van alles wel hoe het eruit zag zonder sneeuw, dankzij dit mooie plekje, maar ik kreeg geen totaalplaatje in mijn hoofd. Dat samenvoegen ging nog niet zo goed.
    "Het was zo raar, hoe snel dat ging met die sneeuw. Dat weet ik nog wel, de eerste dag toen er ineens sneeuw lag, want het was midden zomer toen." Ik was me dood geschrokken van al het wit opeens en het bevroren water ik niet meer in kon. Toen had ik deze plek nog niet ontdekt.
    "Maar de winter kan niet voor eeuwig blijven voortduren, dat moet vast eens voorbij zijn."
    Ik wist niet of ik het zelf wel geloofde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    "Je vind het normaal dat je jaagt op mijn paard, mij intimideert..." ik werd even rood omdat ik dat net onbedoeld had toegegeven, maar ging gestaag werden. "...en vervolgens als ik weg wil hou je me vast en daarna achtervolg je me naar mijn huis?" Ik vond het niet normaal. Ik vond hem echt doodeng, straks kwam hij vannacht nog mijn huis in of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Ooit moet het voorbij gaan.en de koningin kan niet voor eeuwig regeren . Zij weg = winter weg.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Ben je geintimideert door me?' vroeg ik met een zelfvoldane grijns. Dit zou erg goed voor mijn repuatatie als Sanguis zijn, dat was zeker. Ik stond niet erg hoog in die groep, ik was jong en mijn vader was allang weg. Haar verdere vraag negeerde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    Ik beet even nadenkend op mijn lip.
    "Dat is zo. Maar ze is al heel oud, ze gaat toch nooit dood van ouderdom?"
    En hoe konden we haar anders van de troon schoppen? Ze had de volledige macht over ieder persoon hier op dit eiland. Mens of niet, iedereen moest gehoorzamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    Shit, waarom was ik nou zo'n flapuit?
    "N-neehoor!" Dat stond gelijk aan een keiharde 'ja' en dat wist hij natuurlijk weer heel goed. Af en toe kon ik mezelf echt wel voor mijn kop slaan dat ik niet wat harder was. Ik werd zo gemakkelijk geïntimideerd door anderen, het was vreselijk. Leerde ik maar eens opkomen voor mezelf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Misschien maar zodra het volk ontevreden is kan ze van de troon worden geschopt.Ik bedoel ze kan niet veel doen als niemand haar gehoorzaamd.'Zei ik.
    Dat was waar, mensen hier waren ontevreden.Als je het goed deed was dit eiland binnen een paar uur niet meer gehoorzaam.Zelf ben ik nooit gehoorzaam geweest.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veralynn
    "Maar denk je niet dat ze ons kan dwingen?" Ik steunde met mijn hoofd in mijn handen, mijn ellebogen in het zand van de zee en dacht diep na.
    "Ik bedoel, als ze het hele eiland in deze sneeuw kan hullen voor altijd, wat kan ze dan nog meer? Wie weet wat ze doet en waar ze tot in staat is."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Dat is heel goed om te weten,' zei ik emt een grijns, terwijl ik dichter naar haar toeboog. Ze zei dan wel van niet, maar ze was erg, erg slecht in liegen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik leunde naar achter toen de jongen dichterbij kwam, klemde mijn kaken op elkaar om te voorkomen dat ik nog meer stomme dingen zei wat hem kon uitlokken.
    Bijna zou ik weer weggegaan zijn, maar was het niet absurd om uit mijn eigen huis te vluchten? Voor hem?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'geen volk geen macht.Net zoals een god die niet aanbeden word.Ik ben nooit trouw aan haar geweest.'zei ik. Eigenlijk mij hele Familie was nooit trouw en eigenlijk wist de koningin dat.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 13:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Ga je me niet naar binnen uitnodigen?' vroeg ik onschuldig toen ze niets zei. 'Het is erg onbeleefd om een gast in de kou te laten staan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cameron
    Ik liep naar het plekje, mijn favoriete plekje, dat alleen andere Sirenes wisten te vinden. Daar konden we lekker in het water. Rustig liep ik erheen en keek tussen de bomen door. Daar was een andere sirene met een meisje. 'Hoi.' Zei ik half vrolijk half verlegen. Ik probeerde het alleen niet te laten merken. Een herkende ik volgens mij was dat Veralynn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Veralynn
    "Je hebt gelijk, zeker weten, maar met z'n tweeën bereiken we sowieso niets. En daarbij kan niemand het eiland af, hoe komen we bij haar?"
    We stonden voor zoveel problemen.

    Charis Athena
    "Het is ook erg onbeleefd om iemand te achtervolgen," zei ik. Ik zwaaide het raam heen en weer tussen mijn vingers, echt niet bereid hem binnen te laten, hoewel ik hem er zo voor aanzag door het raam te klimmen en zichzelf uit te nodigen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Met ons 2en bereiken we niks. het enige wat het eiland kan doen is contact verbreken met de koningin zelf.'Zei ik.Ik hoorde wat aan komen zwemmen.Iemand zei hoi en ik zei Hallo terug.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor