• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]

-

Eng? HAHA, why dat :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Zullen we weer beginnen?
    En wie wilt praten of rondhangen met
    Cameron Sirene
    Jake Mens
    Of
    Madeline internius
    :D want die vervelen zich een beetje erg xD

I'm finally back, Finally after a Year break

Ik ga wel gewoon typen en ik zie wel wie er inspringt :'D

I dunno, ik vind hem eng o.o
    hij is ent zoals Dream een Sanguis toch? Imma elt Dream talk to the scary guy.

Dream Amalys
    Tegen de tijd dat ik klaar was met jagen, kwam eht eerste ochtendlicht al op. Dit betekende dus dat de lucht van zwart naar donkergrijs ging, wat niet veel verbetering was.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Veralynn
    Ik zwom een eindje bij Iris vandaan, dook even onder en spetterde haar toen plagend nat met mijn staartvin, iets wat ik altijd leuk vond om te doen, ook bij nietsvermoedende diertjes die even wat kwamen drinken.

Charis Athena
    Bij mijn huisje aangekomen landde ik weer op de grond en merkte tot mijn grote opluchting dat de verwarming nog steeds aanstond. Het was heerlijk behaaglijk in huis, ik had geen eens thee nodig om me op te warmen.
    In plaats daarvan krulde ik me op op de bank, pakte een boek en begon te lezen. De letters drongen echter niet tot me door, want ik moet steeds aan die Sanguis denken. Ik hoopte maar dat ik hem niet weer zou tegenkomen

Met Vedran kan ik even niet verder

[.. Duuus meot ik Dream righting Charis sturen? o.o *confused* that's fine too]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oja sorry, want ik bedenk dus net dat Vedran met iemand anders in het bos staat te lullen :'D

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:33 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

[that's okay :'D I was jsut confused *gaat typen*]

Iris
    Ik werd nat gespetterd toen ik en broodje at. Ik had geen zin om naar huis te gaan. Mijn vader was vrij en dan gat hij klagen zoals altijd.En hij zal wel boos zijn omdat ik de hele avond aan de andere kant van het eiland ben geweest.'Honger?' vroeg ik.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Dream Amalys
    Ik zat behoorlijk vol, waardoor de kou verdreven werd, maar echt veel zin om naar huis te gaan had ik niet. Daar zou mijn mouder, een Interius, op we wachten, en daar had ik helemaal geen zin in.
    Ik dacht terug aan de Cornu, Charis die ik eerder had gezien. Waar zou ze leven op het eiland?

Veralynn
    "Wie, ik?" Ik zwom weer naar haar toe en lachte.
    "Ik ben nog steeds een vis, Iris."
    Oei, dat moesten mijn ouders maar niet horen. Die vonden het vreselijk als ik dat zei. Ik was namelijk een Sirene, geen doodgewone vis. Maar goed. Wat maakte het ook uit.

Charis Athena
    Ik legde mijn hoofd tegen één van mijn vleugels, de veren waren heerlijk zacht en ik voelde mezelf wegdommelen. Het boek was niet interessant genoeg om mijn aandacht erbij te houden.

Iris
    'Sorry gewoonte.'Zei ik. Ik staarde even naar de lucht. Het was wat grijs voor de rest niks.Ik trok mijn schoenen en jas it en liep het water in en ging zitten.Het water was warmer dan op het land.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Dream Amalys
    Hoe meer ik aan de knappe Cornu dacht, hoe helderder ik me haar geur kon herinneren. De geur van haar bloed. Het hing in de lucht, ver boven mijn hoofd, wat betekende dat ze gevolgen had. dit maakte het veel lastiger om de geur te volgen, een uitdaging. En uitdaginen kon ik moeilijk laten liggen.
    Na een half uur van zoeken vond ik het huis waar de geur stopte. De lichten waren aan dus de kans was groot dat ze hier was. ik speelde met de mogelijkheid om aan te bellen, gewoon om te bewijzen dat het me was gelukt om haar te vinden. in plaats daarvan liep ik dichterbij en keek door het raam.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:37 ]

Veralynn
    "Je gaat het toch niet aan iedereen vertellen, hè, van deze plek?" vroeg ik even ter controle. "Straks is het hier afgeladen met mensen en het is hier juist zo rustig."
    Een paar vond ik niet erg, maar het hele dorp zou hier naar toe willen als ze het wisten. De Sirenes wisten hier wel van, maar hielden het allemaal geheim.

Charis Athena
    Het boek kwam met een plof op mijn buik terecht waardoor mijn ogen weer openvlogen, dus ik legde hem op het salontafeltje voor me en kroop toen terug in mijn behaaglijke houding tussen de zachte veren. De binnenkant ervan was bekleed met donsveertjes en daar legde ik mijn tegenaan.
    Pas over twee uur ging ik weer naar het bos toe, dus ik kon best heel eventjes slapen. Even bijkomen van die vreemde ontmoeting met de Sanguis.