• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Rizardo und Zahira? :'D


    -

    Laura, ik ga gewoon een post maken, en of je er op reageert.. dat zie ik wel (wbw)

    Leyla Manta
    De sneeuw leek zoveel minder erg te zijn op deze manier, haar vacht hield haar wel warm. Toen ze haar kop optilde, voelde ze een windvlaag over haar gezicht gaan, onwillekeurig kneep ze haar goudbruingekleurde ogen dicht toen een hoopje sneeuw tegen haar aanvloog.


    -

    Dream Aalys
    'Je mag num wel gaan slapen?' stel ik grijnzend voor. 'Op mij hoef je niet te letten.'
    Niet dat ik verwachtte dat ze dat zou doen, daarvoor was ze te bang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo
    Pas na een uur stopte de hevige sneeuwval. Zahira zat nog steeds op de grond.
    'Ik denk dat het voorbij is,' zeg ik zachtjes, mijn blik in de verte gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Haar vleugels liet ze rusten op de sneeuw, die een stuk minder koud leek te zijn. Bedenkelijk streek ze haar donkere, lange lokken uit haar gezicht, en liet een zachte zucht horen.
    Ze volgde zijn blik. 'Daar lijkt het wel op.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:02 ]


    -

    Charis Athena
    "Met jou in de buurt? Nee bedankt, dan word ik nooit meer wakker." Mijn stem klonk eerder bang dan spottend, zoals altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Soepel sprong ze bovenop een aantal met sneeuw bedekte stenen, ze liet haar staart een aantal keer heen en weer zwaaien en ging rustig zitten. Haar sneeuwpantergedaante voelde net zo natuurlijk aan als wanneer ze mens was, misschien was het zelfs wel beter. Ze had in ieder geval minder last van de kou.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik sloeg mijn vleugels weer rond mijn schouders en armen, tegen de felle wind die was verschenen. Ik wachtte tot Zahira opstond en van me weg liep, maar ze bleef zitten. langzaam gleed mijn blik weer naar haar, haar onrustige uitstraling en die felle ogen. Net zo fel als de wind die door de straat waaide.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zorah
    Ik grijnsde. 'Ook wel goed. Ik moet helaas zo weg - Fay wacht op me.' Fay was een van mijn beste vriendinnen, ze had me altijd gesteund en dat zou ze ook altijd blijven doen. Dat ze nou hoeven in plaats van voeten had veranderde daar niets aan. 'Je mag wel mee? Ze is alleen erg schuw, dus ik weet niet hoe ze op je reageert.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zahira Briiori
    Haar rug liet ze even tegen de boom rusten, haar donkergroene ogen schoten naar de jongen zodra ze voelde dat hij naar haar keek.
    'Je bent vreemd, wist je dat?' Met die woorden stond ze op, sloeg een paar keer met haar vleugels om de sneeuwvlokken eraf te laten vallen.


    -

    Dream Amalys
    'Ben ik zo angstaanjagend?' vroeg ik. Grijnzend liet ik mijn hand langs de huid van haar arm glijden, zoals ik eerder vandaag had gedaan aan de rand van het bos. Dit keer was er gee ruimte voor haar om achetruit te stappen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo Elliot
    'Ja, dat weet ik,' antwoord ik met een vage glimlach. Nou en of ik het wist. Ze was opgestaan, dus zou ze zo wel weglopen.
    'bedankt dat je gebleven bent.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Bedachtzaam keek ze vanuit haar ooghoeken naar hem. Hoeveel wezens waren er al van haar weg gelopen na een simpele blik? Te veel om bij te houden.
    Vragend keek ze naar hem op. Hoezo nou weer bedankt?


    -

    Cameron.
    Ik slikte en ik voelde me ongemakkelijk. 'Weet je wat... Gaan jullie maar verder praten ik ga in het water.' Zei ik rustig terwijl ik opstond en het water indook. Het water omarmde me en ik zwom verder weg van hun. Waarom mocht niemand me of vertrouwde niemand me?

    Madeline
    rustig liep ik het bos in tot ik een sneeuwpanter zag. Ach waarom ook niet. Dacht ik bij mezelf en in een paar tellen was ik een prachtige witte wolf. Rustig liep ik naar het meisje toe en keek haar met vrolijke ogen aan. Ze was een sneeuwpanter. Ik had mijn wolven verandering beter gemaakt. Eigenlijk was ik mislukt als wolf ik had mezelf groter gemaakt als wolf. Een stuk groter. Ik was ook groter als de panter, maar dat maakte mij niet veel uit. Ik wou ook een paar vrienden op dit eiland. Al mijn oude vrienden zitten op het andere eiland. Ze gingen op reis en ik wou niet mee vereselijke vergissing.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leyla Manta
    Onwillekeurig gingen haar gedachten uit naar haar moeder. Maar dat kon niet, ze had geen moeder. Met een zucht tilde ze haar kop op, plofte uiteindelijk neer op de stenen.
    Vanuit haar ooghoeken zag ze een wolf naderen, groter dan die zou moeten zijn. Maar eigenlijk was zijzelf voor een sneeuwpanter ook net iets te klein, dus misschien lag het daar aan.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:14 ]


    -