• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]

-

Iris
    'Niet dat ik weet.'Zei ik. Ik dacht terug aan mijn oude klasgenoten. 'Een paar oude klasgenoten stammen ook af van andere wezens.Maar die hebben niks geërfd. 'Zei ik.
    Ik keek omhoog en staarde naar de maan.'Volgens mij is soort met andere soort nog niet zo bekent.'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Charis Athena
    "Ga nou maar gewoon weg," mompelde ik alweer. Zelf weglopen kon ik niet, daar was ik te netjes voor opgevoed. Ik had mezelf zelfs al een paar keer moeten inhouden om 'meneer' tegen hem te zeggen. Dat zou ik waarschijnlijk iedere keer dat ik hem tegenkwam weer moeten aanhoren.
    Zijn hand liet me los, maar ik voelde zijn vingers langs mijn arm glijden en ik trok hem snel terug, sloeg beide armen rond mijn middel en vouwde mijn vleugels eromheen.
    Ik werd nooit aangeraakt, door niemand niet.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Veralynn
    "Nee, ik denk het ook niet. Ik vind het ook een beetje een raar idee soms, hoor, moet ik toegeven. Maar dat komt omdat mijn beide ouders wel Sirenes waren en ik mezelf ook niet kan zien met een ander. Dan zou mijn lief nooit met mij het water in kunnen, kan ik hem nooit de wonderen van de zee laten zien..." Dat leek me vreselijk, als je dat niet kon. Nee, ik wilde later sowieso een Sirene. Of anders niemand, alleen zijn beviel me best.

Dream Amalys
    'Ben ik zo afstotelijk?' vraag ik lachend. Ik had ondertussen honger gekregen, en ik had mijn lol voor vandaag wel weer gehad.
    'Ach, dan zie ik je waarschijnlijk wel een andere keer... Charis.'
    Met een knipoog in haar richting liep ik het bos in.

[... ik ben moe en ga slapen 8D zie jullie morgen <3]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Iris
    'Als je ergens gewend aan ben lijkt het me ook vreselijk.Al heb ik sinds de winter niet meer kunnen zwemmen en dt vind ik jammer.'zei ik.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Trusten! *is totaal niet moe*]

Trusten, Lizz, tot morgen <3 *is zelf ook klaarwakker. Mijn nacht begint pas*

Charis Athena
    Die knipoog bezorgde me kippenvel over mijn hele lijf en hij verdween, maar toen hij met zijn rug naar me toestond kon ik het toch niet laten hem even na te kijken, voor ik mijn hoofd schudde, opsteeg en wegvloog naar mijn eigen huisje. Ik wist niet hoe de Sanguis heette, maar hij kende mijn naam nu wel.

Veralynn
    "Ik hoop dat de winter snel weer voorbij is," zuchtte ik. Ik kon nu niet meer naar harteloos duiken en weer opduiken, want er was overal ijs. En de onderwaterwereld was een stuk minder mooi zo, nu er geen zonlicht meer door het dikke ijs kwam.

Iris
    'Ik hoop snel genoeg.'Ik zuchtte. Ik haatte ijs.Gelukkig was er nog een deel van het eiland die niet eeuwige sneeuw had.Ik hoorde mijn maag knorren en liep even uit het water om een broodje te pakken uit mijn tas. 'Ook een broodje? 'vroeg ik.

Veralynn
    "Nee, maar toch bedankt," glimlachte ik. In mijn Sirene vorm had ik om één of andere reden nooit honger, maar zodra ik dan weer benen kreeg, kwam die wel weer opzetten. Maar ik had nog geen zin in benen.

Iris
    'Oke.'Ik nam een hap. Ik hoorde het krakken.Ik draaide me even om naar het veld met gras. bloemen bloeide in de maan licht . het was mooi om te zien.
    'Echt prachtig om weer bloemen te zien..'Zei ik.

Veralynn
    Ik staarde er ook al naar.
    "Ja, inderdaad. Soms als ik in het dorp ben denk ik weleens dat ik juist nooit meer bloemen zal zien. Of een blauwe hemel." Ik kijk omhoog en zie inderdaad alleen het grijs van een opkomende sneeuwbui. Blauw was het nooit, zelfs hier niet, op dit kleine stukje.

Iris
    'Ooit moet het toch weer komen? en dan bedoel ik zon en echte warmte.'Zei ik terwijl ik naar de hemel staarde.

*gaapt* word een beetje moe maar ik heb geen zin om te slapen (cat)

niemand meer Online hier D:. Me no Gusta. ff nog een stukje schrijven.
    Iris
    Het wrd laat maar ik had geen zin om naar huis te gaan. Dat was te gevaarlijk. Ik deed mijn jas om me heen en ging in het velt liggen.