• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Zorah
    'Hé!' lachte ik. 'Alles goed? Nog wat boeiend gedaan?' Ik was blij dat ik haar weer was tegengekomen, hoewel ik niet zo'n fan van de koningin was. Rechterhand. Als ik dat van tevoren had geweten was ik haar waarschijnlijk uit de weg gegaan, maar nu maakte het niet uit. Felicia was aardig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream Amalys
    'Wat als ik dat wel doe?' vroeg ik met een uitdagende grijns. Het was al een hele tijd geleden dat iemand zo bang voor me was geweest, dat ik iemand zo makkelijk kon intimideren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Daar had ik geen antwoord op. Ja, wat dan? Dan was hij binnen, dat was het enige. Alsof ik me kon verweren.
    "Heb je niets beters te doen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream amalys
    'niet echt,' antwoord ik eerlijk, waarna ik naar binnen sprong. Ik maakte weinig geluid bij de landing.
    'En wat was jij aan het doen?' vroeg ik nieuwschierig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Ik deinsde weer een paar passen achteruit, maar knalde tegen de bank aa. Verdorie, waarom kwam hij nou binnen?
    "Heb je dat niet gezien dan toen je stond te kijken?" Wist ik veel hoe lang hij daar al stond voor ik hem ontdekte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wauw, veel apgina's verder, anyway, ik ga eventjes reageren. Post zullen niet lang zijn.. ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *wacht*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Felicia
    Ik glimlachte. Zorah was de enige die niet afgeschrikt was van mijn rang. Ik wist het iedereen haat de koningin. Net als ik. Ik haat haar ook maar de rang was zo verleidelijk. 'Ja het gaat goed en met jou dan?' Zei ik nog steeds vrolijk. Ik vond Zorah een echt fijne vriendin. Ze was aardig en vrolijk. Net als ik eigelijk. Maar in Zorah zat nog iets. Iets mysterieus.
    Cameron
    Ik vond het jammer dat ze niet zeiden waar ze het over hadden. Er was een ongemakkelijke stilte. Ik vond het niet fijn. Nee helemaal niet fijn. Snel pakte ik iets uit mijn tas. 'Iemand iets te eten?' Zei ik rustig. Ik was zo nerveus.
    Madeline.
    rustig veranderde ik terug en liep ik over de straten. Het was ijskoud en ik wou nu wel ven een vacht. Opeens gleed ik uit over de sneeuw op de straat en kwam ik akelig op mijn knie terecht waar bloed uitstroomde. Ik zag het huis van Ravery, een andere Interius, en ging er moeizaam heen. Ik belde aan en al snel ging de deur open. 'Mag ik heel even naar binnen dan kan ik even me wond schoonmaken.' Zei ik zachtjes terwijl ik een zielig gezichtje opzette. Ik hoopte dat het mocht want het deed echt pijn. Dat was ook aftelezen in mijn ogen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dream Amalys
    'Nou nee, ja lag op de bank onder je vleugels,' antwoord ik terwijl ik naar haar toe loop. Ze staat egen de bank aan, dus verder naar achter kan ze niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ollaaaa *O*


    -

    [Jip! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    Ik keek ongemakkelijk naar het eten.'Ik hou het op mijn droge brood in mijn tas.'Zei ik. Mijn spullen zaten droog op het strandje en dat hiel ik liever zo.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveny
    Vrolijk neuriënd klauterde ik een grote eik in, waarvan ik wist dat de stam een holle plek had. Daar schoof ik het eerste pakketje kleding in. Daarna sprong ik naar beneden, wetend dat de sneeuw mijn val zou breken. Ja, de sneeuw was prima. Net als het ijs en de wind. Maar ze waren er langer dan ze zouden moeten, hadden de balans van de seizoenen verstoord. Het zou hersteld moeten worden, hoewel ik de sneeuw zou missen. Het werd tijd dat het weer zomer werd op Alcamene.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Charis Athena
    "Ik probeerde te slapen." zei ik. "Tot jij me kwam storen." Hij kwam akelig dichtbij, ik kreeg er de rillingen van. Hij was een Sanguis, die dronken dan wel dierenbloed, maar wie weet maakte hij nog een uitzondering.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hay Jip *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen