• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Dream Amalys
    Een vrouw lag op de bang, beschermd doorde witte veren van haar vleugels. Dat was zij, waarschijnlijk. Mijn blik gleed langs het huis. Ik hield me weer met de verkeerde dingen bezig, maar ik kon er weinig aasn doen. Het grappig om haar bang te zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'natuurlijk ga ik het tegen niemand zeggen!Daar is deze te plek te mooi en rustig voor.En nu heb ik ook een beetje een "eigen" plekje.'Zei ik. Ik zu dit echt aan niemand vertellen. Ik kon nu teminste ergens heen als het thuis te veel werd.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    De slaap wilde maar niet komen. De Sanguis spookte door mijn hoofd en ik dacht aan toen hij wegliep. Dat was richting het bos geweest. Daar was Sanjay.
    Ik had hem misschien nooit kunnen vinden, maar hadden Sanguis' daar geen neus voor? Om dieren te vinden? En hij had tenslotte gejaagd op Sanjay.
    Ik veerde overeind, vouwde mijn vleugels weer op mijn rug en wilde net opstaan toen ik een bekend gezicht voor mijn raam zat. Ik verstijfde ter plekke, keek hem, dezelfde Sanguis, met grote ogen aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veralynn
    Ik glimlachte. "Mooi zo. Zo denk ik er ook over. Jij het land, ik de zee."
    De zee hier was veel mooier dan ergens anders. Bij de stukken waar er geen ijs lag en de zon er zelfs op scheen, had je prachtige vissen en stukken koraal. Het was heel klein, maar het was er wel. Dat had je niet bij de plekken onder het ijs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys[
    Oops, betrapt. Ze was redelijk snel overeind gaan zitten waardoor ik niet kon wegduiken. Met een grijns gaf ik eenkleine zwaai in haar richting. Onbewust likte ik even langs mijn lippen omeen laatste druppel hertenbloed te laten verdwijnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Die zwaai. Dat bloed. Het bezorgde me rillingen over mijn lijf. En wat deed hij bij mijn huis... nee wacht, hóe had hij mijn gevonden? Ik was expres gaan vliegen!
    De enige reden waarom ik nu wél op hem af durfde te lopen, was omdat ik te boos was om verlegen te zijn. Hij begon wel erg op een stalker te lijken.
    Ik liep naar het raam en gooide hem open.
    "Wat doe je hier?" Zelfs boos had mijn stem nog geen kracht of volume. Heel irritant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Veralynn, kan jij nog de dag herinneren voor de sneeuw storm? Toen het nog zomer was met een zon?' Vroeg ik terwijl ik dieper de zee in liep. Het water kwam nu tot me knieën .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Ik verveelde me,' zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. Normaal zou ik express op een Interius gaan jagen, om ze bang te maken, of de Sirene's pesten, maar ik had een nieuw, veel interresanter doelwit gevonden.
    'Je was niet makkelijk te vinden, waat je.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    Ik dacht heel erg diep na, probeerde dag weer voor me te halen maar het was heel lang geleden, ik was nog jong.
    "Vaag. In mijn herinneringen is alles héél erg licht, waarschijnlijk door de felle zon. Maar ik herinner me ook heel veel groen, van de bomen en het gras. Alleen geen details meer." Dat laatste vond ik heel erg jammer, ik had graag gewild dat ik me dat nog herinnerde, maar dat was niet zo.
    Maar het was wel heel erg mooi geweest, het leek wel een heel andere wereld.
    "En jij?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat ik nog maar een personage bij ga maken, want Arlene is bevroren omdat Discovery er niet is, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Charis Athena
    "Het was de bedoeling dat je me helemaal niet zou vinden." antwoordde ik, met mijn hand op het raam, klaar om hem dicht te gooien als hij echt vervelend werd.
    Ik was expres gaan vliegen, zodat hij mijn voetstappen niet kon volgen. Maar hoe was hij me dán gevolgd? Sanguis joegen toch enkel op dieren en pikten toch alleen hun geuren op? Of zat ik soms verkeerd? Blijkbaar wel dus, anders stond hij niet voor me.
    "Wie ben je eigenlijk?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    ik had zo eht idee als ik haar mijn naam zou geven, dat ze me een stuk minder eng zou vinden. Het was nu niet bepaald een naam die angst inboezemde. Verdomde moeder ook.
    'Waarom wil je dat weten?' vroeg ik, terwijl ik met mijn handen op haar vensterbank leunde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'Ik was ook jong , maar het staat nog in mijn geheugen.'Zei ik. Beelden van die dag vlogen gelijk voorbij.'Mijn huis zit aan de andere kant van het eiland met ook een strand.Mijn oma en opa waren op bezoek en het was heel erg heet dus gingen met ze allen op het strand zitten.Ik weet nog dat het water vol met vissen zat.De groene bomen, gras en bloemen. En de zon die glinsterde in het water.Ik was zo rood als een kreeft omdat ik tot de zon onder ging buiten zat.De volgende dag was alles bedekt met sneeuw.'Vertelde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    "Ik wil mijn stalker kunnen benoemen." antwoordde ik.
    Dat was maar half waar. Ik wilde gewoon weten hoe hij heette, met wie ik te maken had, waarom hij me volgde. Ik wilde heel veel van hem weten en nu wist ik nog helemaal niets. Maar hij kende mij wel. Dat irriteerde me mateloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Ach, ergens had ze gelijk, maar daar door zou ik nog niet toegeven.
    'Het is toch normaal dat ik graag in het bijzin van een mooie vrouw ben?' vroeg ik met een onschuldige grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.