• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]

-

Zorah
    Rustig landde ik in de witte sneeuw, vlak voor de eerste bomen. Ik vouwde mijn vleugels om me heen – lekker warm. ‘Fay? Ben je hier, meisje?’ Geen reactie. Ik liep een meter of twintig verder en probeerde het opnieuw. De lichtbruine merrie met haar gitzwarte manen en staart kwam aarzelend tussen de bevroren struiken vandaan. Als begroeting duwde ze haar snuit in mijn zij, maar ze keek argwanend naar de voor haar onbekende meisje. ‘Felicia, dit is Fay,’ stelde ik haar voor. ‘Niet bang zijn, meisje,’ voegde ik eraan toe voor het paard. ‘Felicia is aardig, hoor.’

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Leyla Manta
    Rustig sprong ze van de steen, en toen ze weer op de sneeuw terecht kwam was dat op twee voeten. Ze streek haar goudblonde, lange lokken uit haar gezicht en keek naar het meisje.
    'Hallo,' grinnikte ze, een vriendelijke glimlach verscheen rond haar lippen.

-

Rizardo Elliot
    'Wat is er zo grappig?' vroeg ik mrt een vage glimlach in haar richting. Waarom was ze hier nog?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Silvano Vino
    Toen zijn grijsblauwe ogen een stukje verderop een lynx zagen, keek hij bedenkelijk naar de grote kat. Na een paar seconden spreidde hij zijn vleugels lichtelijk.
    Was het een Interius, of gewoon een wild dier? Hij kon het verschil ook nooit zien.

-

Zahira Briiori
    Met een zucht haalde ze haar schouders op, wierp een onwillekeurige blik in zijn richting.
    'Er is niks,' mompelde ze.

-

Rizardo Elliot
    'Weet je het zeker?' vroeg ik met een stap naar haar toe. Haal felle blik gaf me nog steeds rillingen, maar echt erg vond ik het niet.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lizz, laat Rizardo Dulcis-geak worden ? (wbw)

-

Zahira Briiori
    Toen hij dichterbij kwam, sloeg ze haar blik weer naar hem op.
    'Ja, ik weet het zeker,' snauwde ze, en sloeg haar armen over elkaar. Met haar donkere vleugels wat geheven en die blik, zouden de meesten haar doodeng vinden en snel iemand anders zoeken om mee te praten.

-

Je bedoelt Raveny met die lynx, toch?
    Raveny
    Geritsel trok mijn aandacht en meteen draaiden de gepluimde oren in de richting van het geluid. De instincten van de lynx vertelden me om om te keren en zo snel mogelijk weg te rennen, en ik stond dan ook op het punt om dat te doen toen ik de bron van het geluid ontdekte. Een jongen, nee, een man al, zijn vleugels lichtjes gespreid. Ik kantelde mijn kop en keek hem aan. Dit was niet iets wat een lynx zou doen, dus nam ik aan dat hij door zou hebben dat ik een Interius was.

Jup, ik bedoelde Raveny :3

Silvano Vino
    Een paar seconden keek hij overwegend naar het dier, wiens kop licht gedraaid was. Langzaam liet hij zijn vleugels zakken. Hij gokte het er maar op dat het een Interius was.
    Nogmaals gleden zijn ogen over het dier, voor er een voorzichtig glimlachje op zijn gezicht verscheen.

-

brb.

-

[*pokerface* I was thinking of that this morning, and you reminded me. thank you *feels like an idiot*]

Rizardo Elliot
    Zwarte vlekken dansten even voor mijn ogen, en een hard, dierlijk geluid kwam uit mijn keel. Ik sloeg mijn vleugels in een flits hard tegen haar aan. Ze kwam tegen de stam van de besneeuwde boom neer.
    'Er is geen reden om me aftesnauwen,' siste ik.

[ik moest belachelijk lang nadenken over dat stukje]

Raveny
    Ik besloot aan te nemen dat de glimlach betekende dat hij me niets zou doen en ik ontspande. Vervolgens draaide ik me om, hopend dat hij er nog zou zijn als ik terugkwam, en liep naar een boom die tien meter verderop was. Lenig klauterde ik omhoog, mijn nagels klauwend in de stam, en toen ik zeker wist dat de takken me aan het zicht zouden onttrekken veranderde ik terug in mijn mensengestalte. Snel trok ik één van de bundeltjes kleding aan en liet me weer uit de boom vallen. Met een glimlachje om mijn lippen liep ik terug naar de man. 'Hallo, mijn naam is Raveny.'

Felicia
    Ik volgde Zorah en lande op het zachte sneeuw. Een prachtige bruine merrie met zwarte manen en staart kwam verlegen uit de bosjes. Ik dacht dat het Fay was. Het was een prachtig paard en ik liet mijn hand naar voren gaan. 'Ik zal je niets doen Fay.' Zei ik geruststellend. Ik hoorde een geritsel en gehinnik. Achter een boom verscholen stond Sky mijn prachtige hengst. Zijn zwarte manen en vacht stonden geweldig bij de sneeuw. Hij was erg opvallend, maar dat verdiende hij ook. Sky kwam rustig dichterbij en hinnikte tegen me terwijl zijn snuit tegen mijn gezicht aan ging. Rustig kusde ik hem terug terwijl ik mijn aandacht weer wende aan Fay.

Madeline
    Een ze sprong van de steen af en standerds terug zodat ze met 2 voeten op de grond kon staan. Haar goudblonde haten deed ze achter haar oor en een glimlach krulde haar lippen. 'Hoe heet je? ik ben trouwens Madeline.' Zei ik nieuwschierig terwijl een glimlach niet van mijn mond af te vegen was.

I'm finally back, Finally after a Year break