• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Iris
    'Ja ik kan ook zingen.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    En ze nam hem nog serieus ook. Alsof ik het verdrag zou verbreken, ik zou de gehele Sanguis groep op mijn dak krijgen. Toch kon ik het niet laten. Veel te snel stond ik voor haar, greep ik haar pols vast. Ik had geluk dat ik langer was dan haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    "Laat eens wat horen?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik had ook nooit andere Sirenes horen zingen, dus ik was benieuwd.
    Mijn bovenlijf kreeg het koud, dus ik liet mezelf weer in het water zakken, op mijn buik en steunde op mijn ellebogen, wachtend op wat ze ging doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    Verschrikt slaakte ik een kreetje toen de Sanguis mijn pols had vastgepakt als een bankschroef. Ik kon dan wel vliegen, maar ik was lang niet sterk genoeg om uit zijn greep te ontsnappen.
    "Wat doe je?" Ik deinsde zo ver mogelijk achteruit, spreidde mijn vleugels.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    Ik zong nooit in de beurt van andere . 'Oke.'zei ik en begon een simpele tekst te zingen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Helemaal niets,'zei ik lachend, zonder haar los te laten. 'Je bent doodsbang terwijl ik je niet eens pijn doe. Plagend leunde ik naar voren, mijn lippen net genoeg van elkaar zodat ze mijn scherpe tanden kon zien.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 23:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    Ik luisterde aandacht en in stilte. Ze had zeker wel een prachtige stem, ééntje waar je wel naar moest luisteren. Mensen had ik nooit zo horen zingen, dus ook dit had ze van haar oma geërfd.
    "Je mag jezelf heel gelukkig prijzen met zo'n keeltje, Iris," zei ik.

    Charis Athena
    Zijn tanden waren veel te dichtbij en ik probeerde mezelf los te trekken, maar ik betwijfelde of hij het wel voelde, dus met een paar ferme slagen van mijn vleugels steeg ik zo hoog mogelijk op.
    "Laat me los." smeekte ik. "Nu weet ik weer waarom ik types zoals jij ontwijk."
    Ik zag hem er zo voor aan me echt pijn te doen, want zo waren alle Sanguis, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Bedankt'Zei ik terwijl ik glimlachte. 'Mensen zeggen dat je niks erft van een andere wezen.Dat je wel of niet een nader wezen of mens bent, maar niet een mens met eigenschappen van een ander.Ik ben letterlijk lopend bewijs dat dat niet zo is.'Zeg ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Oh, wees niet zo bang,' zei ik grijnzend. Een kleine ruk aan haar pols bracht haar voeten weer aan de grond. Serieus, zo eng was ik nu ook weer niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    "Ja, jij bewijst inderdaad het tegendeel. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit eerder een mens heb gezien met eigenschappen van een Sirene, Dulcis, Cornu, Interius of Sanguis."
    Misschien bestonden ze wel, maar misschien ook wel helemaal niet. Wie zou het zeggen? Het was afwachten tot ik er ooit één tegenkwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    Mijn voetjes raakten de grond weer en ik wierp een zo boos mogelijk blik op de jongen.
    "Wat wíl je eigenlijk van me?"
    Hij was heel erg vervelend en veel te opdringerig. Ik kon al zo slecht met anderen omgaan, laat staan met een Sanguis. Volgens mij vond hij zichzelf heel erg grappig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Ik heb nog nooit iemand ontmoet die het zelfde heeft. Misschien ben ik gewoon heel zeldzaam.'Zei ik.Ik dacht terug an vroeger .Een paar oude klasgenote van mij hadden ook een vader,moeder,opa of oma die niet een mens waren. Maar zo ver ik wist hadden die niks geërfd.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Ik verveelde me,' antwoord ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Ze probeerde boos te kijken, maar ze leek alleen bang en geïrriteerd.
    'En vrouwen zien er zo mooi uit als ze bang zijn,' mompel ik er grijnzend achteraan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veralynn
    "Echt waar? Hadden die ook andere voorouders? Ook Sirenes, of anderen?" Ik kreeg de neiging om ze op te zoeken en alle mogelijke eigenschappen proberen naar boven te halen, maar Iris leek me echt heel erg zeldzaam, want als de anderen echt iets hadden, dan had zij het allang gemerkt.

    Charis Athena
    "En daarom hou je me maar vast? Het gebeurd zeker vaker, dat iedereen voor je vlucht?" Ik keek hem weer niet aan, maar staarde naar de bomen achter me, waar de veiligheid was.
    Onwillekeurig moest ik toch blozen om zijn laatste opmerking en ik hoopte zo hard dat hij het niet zag, al viel het rode erg op tegen mijn dikke, witte vleugels


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    'Ouch, schat, dat doet pijn,' antwoord ik grijnzend. Ik laat haar pols los en laat mijn hand tegen de huid van haar arm glijden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.