• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Iris
    'als mijn vader nou het goede gen had door gekregen van mijn oma had ik waarschijnlijk ook in de zee gezwommen .'Zei ik. Ik verschillende toch nog kleine dingen dan van een mens die niet afstamde van een ander wezen.Ik kon beter tegen kou, hielt van water (als het niet bevroren was), kon goed zingen en al zwemmen voor dat ik kon lopen.Het waren kleinen dingen maar het is beter dan een "normaal" mens. Ik tegendeel tot mijn vader leek hij gewoon 100% mens.Ik leek meer op mijn oma had hij altijd gezegt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Ja. Natuurlijk was ik bang voor hem. Hij kwam ineens opdagen nadat hij waarschijnlijk gejaagd had op míjn Sanjay en sprak me zomaar aan, terwijl ik Sanguis' altijd ontweek. Maar wat moest ik zeggen? Nee was een leugen, ja was de waarheid, maar hij lachte nu al. Toch kon ik niet liegen, dus ik perste mijn lippen op elkaar, wat voor hem waarschijnlijk gelijk stond aan een overduidelijke 'ja'.
    Daarna spreidde ik mijn vleugels weer. Kon ik maar snel een reden verzinnen om weg te kunnen vliegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veralynn
    Ik keek enthousiast op, mijn groene ogen verrukt op Iris gericht.
    "Echt waar? Was je moeder ook een Sirene? Wat leuk!" lachte ik.
    Het was jammer dat ze helaas het mensen gen had doorgekregen, want er waren weinig andere vrouwelijke Sirenes en ik had ze nog niet ontmoet, maar zij leek me heel aardig. We konden vast vriendinnen worden, maar het zou nog beter zijn geweest als ze mee kon zwemmen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream amalys
    Gut, en nog eerlijk ook. Hoewel ze wel extreem verlegen was, wat een beetje irritant was.
    'Nu al, en ik heb nog niet eens wat gedaan,' mompel ik grijnzend. Ze had inmiddels haar grote, spierwitte vleugels gespreid.
    'Ga je al zo snel weg?' Ik verveelde me te pletter, als ze weg ging moest ik iemand anders zoeken om mee te praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'Nee me oma.'Zei ik verbeterend.'Mijn vader heeft helaas het mensen-gen doorgekregn.Mijn vader is echt letterlijk 100% mens.Hij zei altijd dat ik meer op mijn oma leuk , omdat ik al kon zwemmen voor dat ik überhaupt kon lopen.'Ik glimlachte.Dat was weer het fijnste om daar van aftestammen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Nog niet eens wat gedaan? Nee, dat was lekker geruststellend. Zo kon ik echt ontspannen.
    "Waarom zou ik bij jou blijven?" flapte ik eruit en heel even keek ik naar hem op, maar toen besefte ik dat ik zowaar iets gezegd had, tegen een Sanguis en het was ook niet het meest leuke wat je kon zeggen. Ik wist niet wat ik met mijn vleugels moest doen, dus ik trok ze maar weer in, hopend dat hij me zo een stuk minder interessant vond.
    Dat gestaar, ik werd er echt doodzenuwachtig van.

    Veralynn
    "Oh, wat enig," kirde ik. Ik vond 'kruisingen' altijd heel boeiend, want die waren erg zeldzaam op het eiland. Het gebeurde niet vaak dat een mens met een bijzonder wezen trouwde en gelukkig werd. Meestal was het soort zoekt soort. Maar de laatste tijd waren er zoveel dingen veranderd.
    "Dus je kunt wel zwemmen? Maar is dit water niet te koud voor je?" Ik wist dat de normale temperatuur iets boven het vriespunt moest liggen, hoewel de zon hem hier wel verwarmde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Eigenlijk voelt het redelijk warm aan.'Zeg ik. Ik doe mijn voeten omhoog, want ik had geen sokken aan. Mijn jas,sjaal , handschoenen en schoenen zaten aan de kant.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dream Amalys
    'Omdat ik interresant ben?' stelde ik voor met een grijns. Ze werd nerveus van me, waarschijnlijk omdat ik niet wegkeek en weinig knipperde. Maar hé, ze was bijzonder knap, en had een heel raar aura rond zich hangen. Het feit dat ze ouder dan mijn 17 jaartjes leek hield ik er maar even buiten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga even douche. ben over een paar min terug! ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veralynn
    "Oh, dat heb ik ook! Dus je hebt wel de eigenschappen van een Sirene, maar alleen de vin niet? Kun je ook zingen?"
    Sirenes stonden erom bekend dat als ze zongen, iedereen stil werd om te luisteren, want ze hadden de mooiste stemmen die je je maar kon voorstellen. Ikzelf had het ook, al zong ik alleen als er niemand bij was, gewoon voor mezelf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charis Athena
    Ik keek hem weer even aan, in die ogen die me uitdagend aanstaarden. Om zijn mond had hij een speelse grijns, die me zei dat hij héél goed wist dat ik me totaal niet op mijn gemak voelde en dat nog even lekker erger maakte.
    "Ik vind dierenmoordenaars meestal niet zo interessant," Ik kreeg het maar niet voor elkaar mijn stem harder en zelfverzekerder te laten klinken.
    Ik dacht terug aan Sanjay en keek toen weer naar de jongen. Als ik er niet was geweest en Sanjay niet op tijd weg had kunnen komen, zou hij dan vermoord zijn?
    Voor Sanguis was het normaal, maar ik kon er nog steeds niet mee leven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Oh, een dierenvriend. Ach, dat verklaarde het paard tenminste.
    ''Zou je me leuker vinden als ik op mensen joeg?' vroeg ik grijnzend. Daarna verlaagde ik mijn stem en leit mijn ogen over haar lichaam glijden.
    'Of op jou misschien?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Charis Athena
    Zonder erbij na te denken knalden mijn vleugels weer uit, om me heen, alsof de tere veren me konden beschermen tegen zijn kracht.
    "Dan vlieg ik gewoon weg." Het was bedoeld mijn stem dapper te laten klinken, maar ik faalde en klonk in plaats daarvan doodsbang, terwijl ik weer een blik achterom wierp naar het bos.
    Het was en voordeel dat ik wel kon vliegen en hij niet. Als ik maar snel genoeg was, natuurlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Terug :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WOW, jij bent snel o.o Ik kan nooit zo snel douchen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen