• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Oh grapje! Ik dacht nog tegen iemand anders, omdat die persoon in een boom zat. :'D

    Vedran
    Vlak onder hoorde ik opeens een stem en de hand die net een nieuwe sigaret naar mijn lippen bracht zakte weer neer. Wie had mijn rustplekje ontdekt?
    Met een soepele sprong liet hij zich uit de boom glijden, vlak voor de jonge vrouw.
    Die eerste vraag besloot ik maar te negeren. Waarom mezelf nu al voorstellen? Had ik daar enkele reden toe?
    "Ik was aan het bijkomen van mijn voortreffelijke lunch. En daarbij, volgens mij ben jij degene die wel heel toevallig mij ontdekt heeft, niet waar?" vroeg ik terug op net zo'n toon. Deze dame hier was ook absoluut niet bang voor me. Wat had iedereen toch te laatste tijd? Het zou me niet verbazen als mijn lippen nog rood waren van de maaltijd en toch sprak ze tegen me. Zo zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *wacht*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Antwoorden, langs hem heen lopen of terug gaan het bos in?
    Ik overweeg mijn keuzes, keek even achterom in de hoop Sanjay te zien die me kon wegbrengen en spreidde toen kort mijn vleugels, alsof ik op het punt stond weg te vliegen. Het kon allemaal, maar de jongen leek me niet gevaarlijk of agressief.
    "Eh, hallo..." Ik tekende figuurtjes in de sneeuw met mijn voeten. Contact met dieren had ik altijd al gehad, maar met mensen of wezens? Nee, zelden.

    Veralynn
    "Oh, dat kan kloppen. Hier komt meestal niemand, het ligt heel erg afgelegen het is niet heel makkelijk hier te komen." bevestigde ik haar laatste zin. Maar daarom kwam ik hier ook zo vaak, ik kon zwemmen vanaf de grote zee, zo had ik deze plek ontdekt. Het was heerlijk, ik had alle ruimte die ik me maar kon wensen.
    "Ik ben Veralynn, trouwens," stelde ik mezelf voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iris
    'Ik ben Iris. Waarschijnlijk komt hier geen mensen en ben ik dus de enige.Eigenlijk was het niet zo moeilijk om hier te komen allen moeilijk te vinden.'Zei ik er achter aan.'Waarom is het hier zo warm en is er geen sneeuw?'vroeg ik. Ik ging zitten in het water.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vedran toch ook? :'D of las ik verkeerd?

    Abigail Green
    Ze stond op en klopte het zand van zich af en bekeek hem nu eens goed, het bloed rond zijn lippen viel haar nu pas op. "Sanguis," concludeerde ze hardop. Interessant. "Ik lag hier enkel, jij zat verscholen in die boom," antwoordde ze toen kalm. "Trouwens, ga je niet van me wegrennen of moet ik je weg praten?" voegde ze er aan toe en keek 'm uitdagend aan. Meestal waren de mensen al bang voor haar, die maakten het extra makkelijk voor haar, al leek het haar ook wel eens interessant als ze niet zo bang waren. Misschien had hij wel wat pit, was hij de uitdaging die ze zocht.. Als hij net zoals haar was, was het niet moeilijk niet gehecht aan hem te raken. Ze stak haar handen in de zakken van haar spijkerbroek en blies een lok donker haar voor haar ogen weg. "Nou?" vroeg ze ongeduldig?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *wacht op Rosaline o.o*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    sorry xo maar even geen inspiratie, probeer wat leuks te bedenken xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, die was op weg naar het strand, wandelend, maar oké, zo kan het ook :'D

    Vedran
    Ik grijnsde breed, stak mijn sigaret aan en liet mijn blik even keurend over haar heen glijden. Ze had precies gezegd wat ik ook van haar wilde zeggen. Waarom was ze nog niet bij me vandaan gerend?
    "Nee hoor, ik ga nergens heen. Waarom zou ik dat willen?" Ik was heel benieuwd naar waarom ze dacht dat ik voor haar zou vluchten. Alsof ik, Vedran, ooit voor iemand vluchtte. Nee, ik was niet bang, nergens voor. En voor zo'n meid al helemaal niet, hoewel ze wel erg veel pit had. Maar dat maakte zo'n gesprek juist alleen maar interessanter.

    Veralynn
    Iris. En een mens. Had ik toch gelijk gehad. De mensen hier op het eiland waren zwaar in de minderheid, dus ik draaide me om en kwam naast haar zitten, met mijn vin nog half in het water. Als ik een klein stukje verder het land op ging, zouden ze weer veranderen in benen, maar ik vond een vin leuker. Kon je lekker mee flapperen.
    "Ik heb eerlijk gezegd geen idee," beantwoordde ik haar vraag. "Misschien wist de koningin wel niet van deze plek af." bedacht ik hardop.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Ik had gehoord dat de meeste personen niet op een Cornu af durfte te stappen, maar ik zag niet waarom. Ze waren... Intriguerend. haat voet bewoog enrveus in de sneeuw, terwijl ik een paar stappen dichter zette. Haar stem was bijna onhoorbaar, maar ik had een goed gehoord.
    'Wie ben jij?' vroeg ik met een uitdagende stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik peer 'm, kom morgen weer met interessant antwoord voor Emily&Abigail 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iris
    'ik weet dat de mens hier niet komt omdat ze niet van kou houden. Ik ben 1 van de weinigen die überhaupt zijn huis uitkomt.Maar een koningin niet niet weet over haar eigen land. Lijkt me sterk.'Zei ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Waarom ging deze jongen niet weg? Ik wist helemaal niet hoe ik met mensen om moest gaan!
    Zodra hij dichterbij kwam, sloeg ik mijn vleugels weer stevig om me heen, want dan voelde ik me toch ietsje veiliger. Daarom had ik mijn vleugels maar zelden ingetrokken, het was veel prettiger ze vrij te laten.
    "Charis Athena," zei ik zachtjes. Mijn blik lag op de grond, staarde naar de witte sneeuw en ik beet op mijn lip.
    Wegvliegen was onbeleefd en ik wilde niet onbeleefd zijn, maar hij was wel een Sanguis en die vond ik meestal maar doodeng. Normaal gesproken ontweek ik ze, nog voor ze me zagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veralynn
    Ik knikte instemmend, liet het uiteinde van mijn vin wat water over me heen spetteren.
    "Dat klopt. Ikzelf heb geen last van de kou als ik in het water zit."
    Hoewel het water natuurlijk ook niet al te warm was, maar dat was een Sirene eigenschap. Zodra ze hun vinnen hadden, leek kou ze niets te doen. Dan was het water zelfs aangenaam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay, Endure, tot morgen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Ergens was het hilarisch dat ze zo bang voor me was. Ze sloeg haar spierwitte vleugels rond haar lichaam.
    'Ben je bang?' vraag ik emt een opgetrokken wenkbrauw en een lachje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.