• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    Zahira Briiori
    Ze wist niet eens hoe dit eiland was zonder sneeuw, maar ergens kon ze een beeld oproepen van een plaats zonder ijs. Eigenlijk had ze geen idee waar dat vandaan kwam, aangezien de koningin al vier keer haar leven aan de macht was.
    'Beiden,' was haar antwoord, waarna ze haar blik naar hem opsloeg.


    -

    Vedran
    Ik lachte, een diepe lach die ook maar zeldzaam was.
    "Nou, gelukkig is het nu een stuk makkelijker!" grijnsde ik sarcastisch.
    Er waren zoveel zwart-witte dieren op deze planeet, ze kon nog altijd van alles zijn.
    Ik kneep mijn ogen samen, nam nog een diepe trek en dacht even heel diep na, met denkrimpels tussen mijn wenkbrauwen.
    Wat kon ze zijn?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Discovery
    Je moet zelf weten hoe je Sanguis jaagt :'3


    -

    Terug van douchen!

    Arlene
    Verdwaasd staarde ik naar Allisa die zo snel als ze het plein opgekomen was, verdween.
    "Geen dank," Hoorde ik me nog zachtjes mompelen. Ik bekeek haar nog even, zag haar het plein afrennen en zuchtte. Was ze een Sangius? Voorzichtig stond ik weer op en klopte mijn handen aan mijn spijkerbroek af. Ik haalde mijn schouders even op en nam een diepe teug adem. Met een stevige pas liep ik weer door, nu echt om appels te halen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Raveny
    Oké. Zelfs voor mij werd het nu te koud, want de kilte van de zee was in mijn botten getrokken en hoewel het hier minder koud was, kwam het nog niet in de buurt van warm. Dus ik steeg op en veranderde in een lynx zodra ik de bomen bereikt had. Rustig liep ik verder, mijn zachte poten maakten geen enkel geluid op de zachte sneeuw.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vito
    Ze zong. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht.
    Hier hoefde hij ook niet over na te denken. Meteen kwam hij in beweging, gleed bijna onderuit, zwaaide met zijn vleugels en gleed naar haar toe.
    Het ijs leek plotseling gebroken te zijn, hoewel ze het gekraak wel gehoord moest hebben.


    -

    Felicia
    'Als je me kan bijhouden.' Zei ze uitdagend. Ik mocht haar wel. Ik zag haar een beetje als vriendin. Snel vloog ik achter haar aan. Ik vloo even snel en kwam naast haar vliegen. 'als je me te snel af wilt zijn moet je wel wat sneller zijn.' Zei ik uitdagend. Ik trok mijn wenkbrauw uitdagend omhoog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rizardo Elliot
    Ik keek niet weg toen haar kille, groene ogen zich in die van mij boorde. ik had wel vaker gehoord dat ik irritant was, de paar keer dat ik contact had met anderen. ik was vreemd en mensen gingen neit graag met me om. Maar ergens dacht ik dat zij, Zahira, niet op een sorry aan het wachten was.
    'Heb je haast om hier weg te komen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Rustig keek ze toe, benutte zijn stilte om elk detail van zijn gezicht te bekijken. Het was vreemd, welke invloed hij op haar leek te hebben. Was het bij elke Sanguis zo sterk, of lag het aan hem? Of aan haar.
    Bedachtzaam beet ze op haar onderlip.


    -

    Charis Athena
    Ik ging op de rand van het strand zitten, met mijn haren en vleugels in de wind en keek in kleermakerszit toe hoe de felle zon hoog aan de hemel stond.
    Het was jammer dat hij allang niet meer verwarmde, alleen nog maar verlichtte. En de grijze lucht eromheen zorgden ervoor dat mijn ogen zich samen knepen.
    Achter me hoorde ik al snel het vertrouwde hoefgetrappel en er viel een schaduw over me heen toen het paard achter me kwam staan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zahira Briiori
    Bedoelde hij het eiland, of van hem? Bedachtzaam keek ze hem even zwijgend aan, streek haar donkere lokken naar achteren.
    'Niet echt.'


    -

    Zorah
    Ik lach. 'Zoals je wil!' Ik versnel mijn vlucht, zie hoe onder me het dorp al snel onder me vandaan flitst. Mijn heldere lach vult de lucht terwijl ik mijn tempo nog iets opvoer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Ik ging in mijn hoofd alle zwart-witte dieren na die ik kende, maar geen één leek echt bij haar te passen. Het moest iets elegants zijn, iets mysterieus. Maar wat kon het zijn?
    "Heb je nog een hint voor me?" Ik deed nog een stapje naar voren. Ik moest het gewoon weten, één van mijn vervelende eigenschappen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alissa
    Ik rende zo snel als ik kon een of ander bos of whatever in en ik zag een vosje.
    Ik wist niet hoesnel ik mijn tanden in zijn nek moest zetten . Meestal laat ik mijn prooien wegrennen om er een spelletje van te maken maar nu had ik daar geen zin in. Ik begraafde me prooi en toen ik me omdraaide liet ik van schrik een kreetje. 'arlene' vermeldde ik

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:55 ]


    On wednesdays we wear black

    Miorynn
    Haar gil stierf weg en een angstige uitdrukking verscheen op haar gezicht. Ze wilde wegvliegen, maar een vaste basis om van op te stijgen was er niet meer. Wanhopig keek ze rond, op zoek naar een plek om heen te vluchten; een ijsblok dat nog dreef, maar de scheur werd groter en groter tot met een luid gekraak het brok waarop zij stond afbrak en ze gillend in het water viel. Haar vleugels raakten direct doordrenkt met water en door de zwaarte ervan kon ze amper bovenkomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.