• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De behandelingen deden pijn, maar ze gaf geen kik. Pas toen hij klaar was leek ze weer woorden te hebben gevonden, schuldgevoel nam het weer van haar over.
    'Het spijt me echt, Daiyh.'


    -

    Daiyh
    'Het waren mijn acties, niet die van jou,' antwoord ik terwijl ik de EHBO kit opberg. Mijn acties. mijn keuzes, keuzes gemaakt in woede. Keuzes waar ik neit eens voer nadacht. Zonder deze gevoelens dacht ik altijd na over alles. Dit was instinct geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik kon je niet met rust laten toen je terug kwam naar District 13..' mompelde ze. Onwillekeurig volgde ze zijn handelingen met haar ogen.


    -

    daiyh
    'Ik kon niet van je weglopen,' antwoord ik. Ik had mijn masker niet op kunnen houden, de leugen niet kunnen volhouden.
    'Is Zahira gewond?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gad-ver. Ik ging een foto van vleugels zoeken voor een RPG, en ik kom nu dus een foto tegen van een vrouw die veren in haar rug heeft geduwd ofseu o_o


    -

    Chiara Cinxi
    Langzaam schudde ze haar hoofd, en tilde Zahira op. Ze was de hele tijd stil geweest, en leek nu met een ernstige glans in haar donkergroene ogen naar haar vader te kijken.
    Ze had Zahira beschermd, door haar hand te laten verwonden en haar benen voor de baby te trekken.


    -

    [Ew o.o]

    Daiyh
    'Mooi.'
    Ik verroerde me niet, want ik was verloren. ik had geen idee waar ik heen kon, wat ik moest doen, en eht was een kut gevoel. ik had altijd alles kunnen plannen, alles was altijd perfect gegaan. Behalve nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Er was natuurlijk een plek waar ze heen konden gaan, maar uit angst dat hij er dan verslagener uit zou zien zweeg ze. In District 13 zou Daiyh - als moordenaar van President Snow - als een held worden onthaald, maar de kans dat Daiyh zichzelf ook als een held zag was klein. Nee, waarschijnlijk zag hij zichzelf als niks meer dan een verrader.
    Door haar, verdomme. Het was allemaal haar schuld.


    -

    Daiyh
    Ik leunde mijn hoofd tegen de muur en staarde naar Zahira. Die al net zo serieus terug keek. Zou ze het weten, begrijpen wat er vandaag gebeurd was? Weinig kans, ze was een baby.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zou hij het weten? Voor hoeveel mensen hij een held was als ze wisten wat hij net had gedaan, wie hij had vermoord? Hoe zou Panem nu verder gaan, zonder gevoelloze leider?
    Haar zachtgroene ogen gleden voor de zoveelste keer naar Daiyh. 'Ben jij gewond?'


    -

    Daiyh
    'Wat schrammen, maar verder niets,' antwoord ik naar waarheid. Ik werp een blik naar haar.
    'Waar kunnen we nog heen, Chiara?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk beet ze op haar onderlip, sloeg haar ogen neer. 'District 13,' mompelde ze, met haar vingers strelend over Zahira's donkere, langzaam groeiende haar.


    -

    Daiyh
    'Je weet dat ik dan niet met je mee kan.'
    het was een goede keus, voor Chiara en zahira. Een veilige keus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nee, dat wist ze niet. En ze snapte het ook niet. Haar keel schrijnde weer, haar mond werd droog bij de gedachte aan een leven zonder Daiyh. 'Waarom niet?'


    -

    Daiyh
    'District 13 is eergister aangevallen door eht Capitool,' antwoord ik emt gesloten ogen. 'ik betwijfel zeer dat ik daar welkom ben nadat ik hun plannen heb doorgespeeld.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.