• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Rillend hield ik Fayan tegen me aan. Hij sliep nog, hij zag er zo schattig uit. God wat was eht plots warm in deze fucking vriescel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden langzaam open, toen ze zag wie er naast haar stond ging ze langzaam rechtop zitten. Een flauwe glimlach verscheen rond haar lippen, ze pakte zijn pols en trok hem in haar richting.


    -

    Daiyh
    Ik ging naast haar zitten en trok haar weer dicht tegen me aan. Ergens vroeg ik me af of ze me echt geloofde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze nestelde zich tegen zijn borst aan, en sloot haar ogen weer.
    Hij heeft de afgelopen maanden tientallen vrouwen gehad. Een onaangename rilling trok over haar rug, ze trok zichzelf dichter tegen hem aan.


    -

    Daiyh
    Ik streelde een stille hand door haar lokken, en keek naar haar. Haar ogen waren dicht dus ze zou eht niet merken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Uiteindelijk kon ik gewoon echt niet meer mijn ogen dichthouden om die droom terug te krijgen en dus deed ik ze maar open.
    Het eerste wat ik zag was Saph, en dat was natuurlijk véél beter dan welke dan droom dan ook.
    We waren allebei nog steeds ingepakt als eskimo's en het was warm. Heul warm.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'We kunnen hier wel overnachten?' stel ik voor en wijs naar een grot. Ik haat grotten, maar er is genoeg ruimte voor ons alledrie en Dario en Aurora zijn uitgeput. We lopen dan ook al de hele dag, maar we waren het er over eens geweest dat we geen hovercraft zouden stelen - die konden we dan toch niet meer terugbrengen? Staat dat ding voor altijd bij ons in het bos. Dank je feestelijk. Dario knikt opgelucht en legt zijn tassen neer. Ik volg zijn voorbeeld, til Aurora van mijn nek en begin een vuur te maken. Zouden ze al merken dat we weg zijn? Zouden ze mijn briefje al gevonden hebben?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streelden over zijn rug, ze draaide zich een kwart om en liet haar hoofd op zijn schoot rusten. Langzaam opende ze haar ogen, keek bedenkelijk naar zijn gezicht.


    -

    Saph
    'Goedemorgen,' zei ik met een glimlach toen hij zijn mooie ogen opende. Ik haalde een trillende hand door zijn verwarde haar en gaf hem een kusje op zijn neus. 'Fijn geslapen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte meteen.
    "Fantastisch zelfs. En jij?" Hadden we vandaag iets te doen? Vast niet, dan was ik ook nog niet van plan om op te slaan. Straks werd ik nog weer aangevallen door iets of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Is er iets mis?' vraag ik, als ze na een lange stilte die geweldige ogen opend.

    Saph
    'geweldig,' mompel ik emt een glimlach. Een deel van mijn brein sliep nog. 'Het is ent alsof we in een oven liggen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt." zeg ik opgelucht en ik trek de dekens van ons op af, op de grond. Dat is al een stuk beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Nee, ik voel me gewoon..' Bedenkelijk zocht ze naar het juiste woorden, met een bedenkelijke zucht tilde ze een hand op en legde haar vingertoppen tegen zijn wang. 'gekwetst.. en betast..'
    Kaelans woorden hadden haar pijn gedaan, zijn handen hadden haar gek gemaakt. En niet bepaald positief, ze had nog nooit iemand zo graag van zich af willen trappen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:10 ]


    -

    Daiyh
    'Dat is normaal als zo'n minderwaardig wezen aan je zit,' antwoord ik. ik hou haar wat dichter tegen me aan. Ik was maar twee dagen weg geweest, maar eht had een eeuwigheid geleken.

    Saph
    'Veel beter,' antwoord ik. Fayan en ik stralen beiden nog wel warmte uit, maar het is veel beter zonder die dikke dekens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saph en Fayan zijn ook gewoon hot(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.