• Slotje /

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:54 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    das kut. mijn vriendin is dat ook heelerg maar omdat te doen vind ik kinderachtig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damn... Ik had het andersom: we hadden een proefwerk maar ik wist het niet.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Dat is echt kut van die meisjes zeg :O Lekkere vriendinnen zijn dat :S Naja zie het zo, voor de volgende keer heb je opdracht 23 en 24 wel gemaakt en hoef je dat dus niet meer te doen :) En laat die kids maar ff, echt flauw en kinderachtig grapje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb bitches in mijn klas, ja. Vandaag gingen we bloedgroepen testen en er waren van die dramaqueens die er niet tegen konden, sigh. Ik heb trouwens O positief of O negatief.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    srry, maar mn vriendinnen kunnen zo'n grap nooit zo serieus maken en volhouden. Trouwens dan zo ik echt heel boos op ze worden en ze hebben me 1 keer zo meegemaakt, en dat willen ze nooit meer.

    - Alleen ik heb een keertje een stomme grap gemaakt, door de etui van een vriendin te stelen en hm in mn tas te doen. Toen raakte ze helemaal in paniek, van waar is ie nou?? Ik schaam me nog steeds dood dat ik dat ooit heb gedaan - :$


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat een vrienden zeg.


    Ik ben gemeen xoxo

    dance4ever schreef:
    srry, maar mn vriendinnen kunnen zo'n grap nooit zo serieus maken en volhouden. Trouwens dan zo ik echt heel boos op ze worden en ze hebben me 1 keer zo meegemaakt, en dat willen ze nooit meer.

    - Alleen ik heb een keertje een stomme grap gemaakt, door de etui van een vriendin te stelen en hm in mn tas te doen. Toen raakte ze helemaal in paniek, van waar is ie nou?? Ik schaam me nog steeds dood dat ik dat ooit heb gedaan - :$

    ik pakte recht voo rhet gezicht van K Viannahaar pen weg. Ik heel de les meegeschreven en laten zien dat ik hem had. op het eind van de les. he waar is mijn pen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mij gebeurt altijd het omgekeerde: ik kom er soms op de dag zelf pas achter dat we een proefwerk hebben en loop weken achter met alle werkschema's.

    Leuke vriendinnen heb je trouwens. :/


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zeg nu tegen die meisjes: STFU!!
    Ik snap dat je kwaad bent, dat is echt freaking lullig,,


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.


    Ik dacht hetzelfde. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.

    Ik ben zelf perfectionistisch, en een aantal vriendinnen ook. Wij stressen 'm dood als wij een proefwerk niet goed hebben geleerd, geen huiswerk hebben gemaakt of wat dan ook. Als je perfectionistisch bent, wil je gewoon álles goed doen, en dan kun je tienduizend keer tegen iemand zeggen dat ze moeten chillen, maar dat doen ze dus niet.
    Niet iedereen boeit het niets als ze iets niet hebben gemaakt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 16:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Ik ben zelf perfectionistisch, en een aantal vriendinnen ook. Wij stressen 'm dood als wij een proefwerk niet goed hebben geleerd, geen huiswerk hebben gemaakt of wat dan ook. Als je perfectionistisch bent, wil je gewoon álles goed doen, en dan kun je tienduizend keer tegen iemand zeggen dat ze moeten chillen, maar dat doen ze dus niet.
    Niet iedereen boeit het niets als ze iets niet hebben gemaakt.


    Dat komt over alsof ik zo'n VMBO-snol ben die nooit haar huiswerk maakt :L
    Ik ben zelf ook perfectionistisch, maar om zo idioot te doen als je denkt een opdrachtje niet gemaakt te hebben en daarvoor wat belangrijkers -toets leren- laat vallen als het ware vind ik toch wel érg overdreven, dan is er echt een steekje los.
    En om dan zo boos te worden op je vriendinnen en zo'n topic te openen met zo'n dramatische titel, tsja..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat komt over alsof ik zo'n VMBO-snol ben die nooit haar huiswerk maakt :L
    Ik ben zelf ook perfectionistisch, maar om zo idioot te doen als je denkt een opdrachtje niet gemaakt te hebben en daarvoor wat belangrijkers -toets leren- laat vallen als het ware vind ik toch wel érg overdreven, dan is er echt een steekje los.
    En om dan zo boos te worden op je vriendinnen en zo'n topic te openen met zo'n dramatische titel, tsja..


    Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.:'D Kijk, zo iets als in dit topic staat, kan natuurlijk altijd gebeuren, maar als je vriendinnen wéten dat je zo iets niet leuk vind en er echt door in de stress schiet, is het niet grappig.D:


    everything, in time

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.


    Als wij ons huiswerk vergeten te maken wordt daar een aantekening van gemaakt wat op ons rapport komt te staan.
    Die grap van mijn vriendinnen vond ik echt niet leuk omdat ze weten dat ik dan flip en ga stressen.
    Voor de rest ga ik in een tussenuur altijd naar huis. :') - k woon dichtbij, dus het kan.


    OTP: won't stop 'till we surrender...