• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb de tijd, niet stressen :'3]

    Amycus Calcia
    De blik in zijn ogen zei genoeg, een flauwe glimlach speelde rond haar zachtroze lippen.
    'Ik denk niet dat jou kamer er veel beter aan toe is, eigenlijk,' zei ze, en keek met een zucht achter zich. Nee, de kamers in District 13 zouden nooit aanzichtelijk worden.
    'Maar durf je nog wel binnen te komen?'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:56 ]


    -

    Daiyh
    'Had je meer verwacht?' vraag ik met een grijns, hoewel ik het gesprek behoorlijk irritant vond. De gevoelens waren wal erg genoeg, nu moest ik ze in woorden over zetten? Nee.

    Saph
    Ik nam een snelle douche, klede me aan en haalde een hand door mijn haar. Fayan was sneller dan mij dit keer, wat een shock was.
    'Haarspray op/' vraag ik met een grijns, hoewel hij er belachelijk knap uitziet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [Niet aan mij vragen! Ik snap worteltrekken nog niet eens x.x]

    [En toen kwam er een hele flauwe opmerkingen over dat ik hier zit te wortelschieten in me op
    -__-]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:57 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik steek lachend mijn tong uit.
    "Nou, laten we hopen dat we er allebei ongeschonden vanaf komen, hè?" grinnik ik dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Nee, hoor, stil maar. Daar ben je natuurlijk veel te stoer en te groot voor.' De plagende grijns lag nog altijd om haar lippen, waarna ze die zacht tegen de zijne drukte.
    Haar vingers streken over zijn nek, ze sloeg haar armen er omheen en trok hem tegen zich aan.


    -

    [Ghehe.
    Trouwens, ik verveel me D:
    Cassie, Dario en Aurora zijn lopend op weg naar D9 en Saph en Fayan zien het briefje niet dat op het kussen lag, dus nu zit ik zonder persoontjes. God ik ben echt dom o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Hopelijk,' antwoord ik, terwijl ik hem de kamer uittrek. Ik ahd de sleutels voor de hovercraft al in mijn hand.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zal ik doen alsof je het briefje bent verloren en Saverio heeft die gevonden en die komt je achterna (hij is ook uit 9)?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Are you making fun of me/' mompel ik nog ent voordat ze haar lippen tegen de mijnen drukt en ik zonder klagen terug zoen. Ze was geweldig.

    [Ik kon dat zinnetje neit vertalen, niets klonk goed o.o Dus hierbij: Engels.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "In ieder geval heb jij een kamer voor je alleen..." zei hij mistroostig, eraan toevoegend dat hij hem moest delen met zijn zusje. Hij liep de kamer in, wierp even een korte blik op het gordijn en ging toen op een stoel zitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Goed idee :D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Saph en ik lopen (of Saph loopt en ik stuiter) naar het landingsplatform, waar de hovercraft staat die al bijna vertrouwd wordt.
    Saph heeft de sleutels, die ik overigens niet eens wil overnemen, want hij is een heel sexy piloot, en hij start het ding.
    Klaar om weer naar 7 te gaan!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ["Maak je me belachelijk?" (cat)]

    Chiara Cinxi
    Na een paar seconden verbrak ze de kus, met haar lippen nog erg in de buurt van de zijne opende ze haar ogen.
    'Misschien een beetje,' grinnikte ze.


    -

    [Evertime that fayan mentions Saph's sexiness, i imagine him having all kinds of pervy thoughts 8D]

    Saph
    Neuriënd start ik de hovercraft, waarna ik het gapedaal zo vermogelijk tegen de grond hou. hoe eerder we weer in de frisse lucht zijn hoe beter


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Een beetje down wandelde ik door de gangen, met mijn handen in mijn zakken gestoken. Ik wist niet waar Adylia was, of de rest van de tributen. Cassie, bijvoorbeeld. Mijn districtgenootje. Waar was zij heen? Ze leefde nog wel, toch?
    Onderweg viel mijn oog ineens op een papiertje, die achtergelaten tegen de muur lag. Ik wilde er voorbij lopen, maar er stond een tekst op. Het was een briefje.
    Nieuwsgierig pakte ik het op en las hem snel door.
    Cassie was teruggegaan naar 9? Kon dat? Mócht dat? Als zij het kon, dan kon ik ook terug naar mijn ouders!
    Ik aarzelde niet, rende terug naar mijn kamer, pakte mijn spullen in, liet een briefje achter voor Adylia dat ik haar zo snel mogelijk kwam halen en ging op pad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen