• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tsjah, de verhaallijn is zo goed als afgelopen, met dat hele opstand verhaal word niet veel meer gedaan o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Omdat het nogal op zou vallen als hij zijn gezicht daar opeens niet meer laat zien.'
    Hoe kon ze deze man de komende tijd een paar keer per week het huis binnen laten lopen, en voor de boodschappen laten zorgen? Ze keek nu al op tegen de volgende keer dat hij binnen zou vallen.


    -

    [Ik ga even eten, geef me 20 minuten]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga gewoon wat schrijven
    Reachell:
    Mijn verband zat goed en toen liep ik nog langs wat mensen.Een oude man lag te slapen.Hij zakte opeens in toen hij aan het eten was. Ik legde een verse sinaasappel naast hem op een tafeltje . Dat wilde hij hier allen maar eten. Ik liep met mijn boek in de gang op naar mijn kamer.Toen kwam iemand langs, 'hai'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [*schopt hem omhoog*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Felan
    Hij had eindelijk zijn zusje af weten te schudden, die erop zat aan te dringen dat hij haar moest vergezellen richting de eetzaal om nog meer "awww-shum mensen" te ontmoeten (haar nieuwe vriendengroepje bevatte in een paar dagen tijd al meer dan twintig man), en dwaalde nu weer door de gangen op zoek naar een plaats waarvan hij geen idee had waar zich die bevond. Eigenlijk wist hij niet eens waar hij naar op zoek was; hij zag vanzelf wel waar hij uitkwam. Het deed hem denken aan het trainingscentrum, waar hij vaak genoeg hetzelfde had gedaan. Een vaag lachje kwam op zijn gezicht toen hij zich herinnerde hoe hij daar Amycus was tegengekomen in één van de kamers. Waar zou ze eigenlijk zijn? Sinds hij half werd geplet door Nalyua - moge haar ziel branden in de hel - had hij haar niet meer gezien.

    Nalyua
    Verdomme, haar ouders dachten écht nog dat ze een klein kind was. Hoezo mocht ze niet in haar eentje naar buiten? En dan was het niet eens in haar eentje, maar met haar nieuwe beste vrienden, die haar ouders echt helemaal niet leken te mogen. Met een bozige uitdrukking op haar gezicht stampte ze langs de deuren van enkele kamers, en botste half tegen een meisje op, die haar begroette alsof ze niet eens zag hoe boos ze was. "Hoi," snauwde ze terug, en herkende haar toen plotseling. Direct was haar boze uitdrukking verdwenen. "Hey, jij bent toch dat meisje die laatst flauwviel?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell
    'Ja klopt'.'Zei ik.'Ik werk nu als verpleegster in het ziekenhuis en ik heb nu een eigen kamer.Had je net ruzie ofzo?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amycus Calcia
    Met een zucht trok ze het enorme gordijn aan de kant, maar dankzij het sobere weer kwam er niet bijzonder veel licht binnen. Eigenlijk had ze het jaren gelegen al opgegeven, maar om de een of andere reden deed ze toch weer pogingen om haar slaapkamer op te lichten. Het zou echter - net zoals de andere ruimtes in District 13 - een depressief hokje van eenzaamheid blijven. Dat laatste gold waarschijnlijk alleen voor haar kamer, echterlijk.
    Langzaam zakte ze neer op het bed, en keek door het grote raam naar buiten. De lucht begon langzaam donkerblauw te kleuren.
    Ergens vroeg ze zich af waar Felan was, waar hij aan dacht. Dat wilde ze vaker weten dan ze gezond achtte voor zichzelf.


    -

    Kaelan
    'Wat een goed excuus. En dat terwijl hij waarschijnlijk met allemaal andere vrouwen in ebd ligt,' sneer ik.

    [zo inspiloos]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Don't go o_o]

    Chiara Cinxi
    'Dat is niet zo!' riep ze vrijwel meteen, maar het beeld had zich al in haar hoofd gevormd. Tranen prikten achter haar ogen, maar ze weigerde het te laten gaan.


    -

    {*wacht*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kaelan
    Met een paar stappen sta ik recht voor haar.
    'Natuurlijk wel, dat weet je zelf net zo goed. hij heeft al tientallen vrouwen gehad ind e laatste maanden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [not going anywhere :'D ik ben gewoone rg moe de laatste tijd, dus inspiloosheid]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar rozerode lippen begonnen te trillen, maar ze zette haar kaken op elkaarom het te voorkomen.
    'Dat - is - niet - waar,' wierp ze tegen, nadruk leggend op elk woord.
    Maar aan de andere kant, wie was hier nou vaker geweest? Was Kaelan de afgelopen maanden, de tijd dat hij van haar weg was, dat ze dacht dat hij dood was, tegen tientallen vrouwen aangelopen in dit huis?


    -

    [that sucks D:]


    -