• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kaelan
    'Dat is het wel,' snauw ik terwijl ik haar pols vastneem. 'Je laat je gewoon gebruiken door hem!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Hou op.' Haar stem klonk zacht, maar was misschien daardoor nog scherper. Pijn glom haar ogen, die ze stug van Kaelans gezicht vandaan hield.
    Met een ruk probeerde ze haar pols los te trekken.


    -

    [Ik ga even eten mensjes ben daarlijk weer terug!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kaelan
    'met je de waarheid vertellen?' Met één ruk aan haar pols trok ik haar slanke lichaam tegen dat van mij.
    'Hij - Gebruikt - Je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een onaangename siddering trok over haar rug toen hij haar tegen zijn lichaam duwde. Nogmaals probeerde ze zichzelf los te maken, schopte tegen zijn enkels, duwde hem hopeloos van haar weg.
    'Je liegt,' snauwde ze.


    -

    [ Byee <3 ]


    -

    Kaelan
    'Ik lieg nieet, in tegenstelling tot dat Monster,' antwoord ik. Ondertussen glijd emt vrije hand voer haar schaarsgeklede lichaam terwijl mijn andere hand haar pols nog vast heeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels boorden zich in zijn huid, ze draaide haar lichaam van hem weg. Onderdoorbroken probeerde ze zichzelf los te maken, ze schopte tegen zijn been.
    'Hij is geen monster!'


    -

    Kaelan
    Om haar stil te houden klemde ik haar tegen de bank aan, zodat ze geen kant op kan.
    'Hij marteld mensen voor de lol. Vernietigd hele families,' sis ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze zat vast tussen twee dingen die ze naar zijn hoofd wilde slingeren, haar benen trok ze omhoog in een poging zijn lichaam van de zijne weg te duwen.
    'Hou op, en blijf van me af!' Haar nagels krasten over zijn gezicht, ze probeerde hem van haar af te slaan, te schoppen.


    -

    Daiyh
    Ik stapte de hovercraft uit en eht eerste wat ik hoorde was Chiara's stem. die niet bepaald zacht was. als een speer ging ik eht huis binnen, waar ik Kaelan vind, die inmiddels een hemd, dat van mij was, van Chiara's lichaam probeerde te krijgen.
    Dus stoote ik mijn vuist tegen zijn zwakke kaak aan om hem van haar af te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ondertussen waren er onwillekeurig een aantal tranen een haar ontsnapt, door zijn woorden, zijn handen, zijn oprdringerige lichaam. Zodra zijn greep verslapte, zette ze een aantal stappen achteruit en sloeg het hemd voor haar lichaam met trillende handen dicht.
    Daiyh was er. Het kwam goed.


    -

    [*is er weer*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik wist niet eens dat je weg was :'3]


    -

    Kaelan
    Ik werd achteruit gesmeten door hardhandige, monsterlijke handen. Daiyh. Voor ik een woord kon uitbrengen kwam zijn vuist opnieuw op mijn gezicht af, waardoor alles zwart werd.

    Daiyh
    Kaelan smeet ik in een hoekje, daar kon ik me nu geen zorgen om maken.
    'wat is er gebeurd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.