• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Amycus: Mnah, ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren... *heeft het weer eens véel te druk

    @RainbowDay: daar zijn volgens mij nog heel veel mensen (': En Nalyua wil Raechell wel tegenkomen.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kaelan
    'Waarom zou je hem dan willen zien? hij is een sadist!' al mijn woede tegenover de man die mijn familie kapot maakte voor het Capitool komt naar boven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben zo. fucking. moe o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ehmm.
    Begin jij? ik weet niet waar ik moet beginnen (cat)]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 16:49 ]


    -

    Chiara Cinxi
    Toen zijn stem opeens hard door de ruimte klonk, greep ze lichtelijk geschrokken het kussen beet. Langzaam liet ze haar blik naar de zijne glijden, om vervolgens weer weg te kijken.
    'Ik hou van hem. Hij is Zahira's vader,' zei ze met een halfzachte stem, maar niet omdat ze zich ervoor schaamde. De gevoelens die met de woorden meekwamen waren duidelijk te horen in haar stem.


    -

    Kaelan
    'Een váder? hij? Dan zou ik je kind maar in de gaten houden voordat hij haar offerd aan het Capitool,' zeg ik tegen haar. 'Hij heeft hele families kapot gemaakt, hij is een monster!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met een ruk sprong ze overeind, waardoor het kussen op de grond viel.
    'Praat niet zo over hem!' sneerde haar scherpe stem. Maar grotendeels omdat ze wist dat het waar was, hij martelde mensen, vermoordde ze.


    -

    Kaelan
    Mijn blik glijd weer over haar geweldige lichaam. zo'n monster verdiende zo'n meisje niet.
    'Het is de waarheid, hij is een monster. De enige reden waarom hij jou hier opsluit is waarschijnlijk zodat hij sex met je kan hebben wanneer hij wilt. Dat kind zal een mooi dreigement worden als hij je nodig heeft voor een plannetjes.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ffff, ik ook niiieeeeeet... -inspiratieloos-
    Ze zijn elkaar nu al meer dan genoeg "toevallig" tegengekomen in de gang ofzeau.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Lughnasadh Yeah, maar waar zijn die ander emensjes dan want die heb ik al een paar dagjes niet gezien o.o]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Woede laaide op in haar borst, en met vlammende ogen sloeg ze haar armen over elkaar.
    'Het is misschien moeilijk te geloven dat Daiyh wel degelijk om zowel zijn dochter als om mij geeft,' siste ze.


    -

    RainbowDay schreef:
    [@Lughnasadh Yeah, maar waar zijn die ander emensjes dan want die heb ik al een paar dagjes niet gezien o.o]


    [Die zijn allemaal verhuisd naar districtweetniethoeveel. Alle tijdslijnen lopen nu door elkaar ofzeau. *snapt er zelf ook al helemaal niks meer van*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Yes, indeed.

    Misschien moet Felan haar maar eens opzoeken in haar kamer ofseu? :'3]


    -

    Lughnasadh schreef:
    (...)

    [Die zijn allemaal verhuisd naar districtweetniethoeveel. Alle tijdslijnen lopen nu door elkaar ofzeau. *snapt er zelf ook al helemaal niks meer van*]

    [Geen wonder dat ik ook niks meer van snap ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kaelan
    'Die man kent geen liefde,' antwoord ik. 'Hij leeft voor het Capitool, en dat weet jij ent zo goed. Waarom is hij anders niet hier, bij jou en zijn 'kind'?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.