• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    De deur liet ze weer dichtvallen, waarna ze automatisch op het bed ging zitten. Op die stoel was toch geen ruimte meer voor haar, behalve op Felans schoot, maar dat was wel weer meteen teveel van het goeie.
    'Je zusje, ze is.. apart,' besloot ze daarna maar, en streek haar lange, goudblonde lokken naar achteren. De vrijwel verdwenen, maar als je goed keek zichtbare vingerafdrukken in haar hals irriteerden haar mateloos.


    -

    Cassie - District 9
    Ik sluip door het bos, zonder enig geluid te maken maar met een grijns om mijn lippen. Dit is het bos van district elf, hier ben ik nog nooit eerder geweest, maar ik voel me er meer thuis dan ik in district 13 ooit gedaan heb. Het mes dat is sinds de Arena bij me heb ligt in mijn handpalm en ik wacht op tekenen van wild.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [... juist ja!
    *Praat/denkt het grootste deel vand e dag Engels en heeft soms Google translator nodig om Nederlandse woorden te vinden]

    Daiyh
    'Schaam je,' antwoord ik met een grijns, waarna ik mijn lippen toch weer naar die van haar breng.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Who knows (wbw)]

    Fayan - Stylist
    Ineens laat Saph de hovercraft de lucht in schieten en op topsnelheid weg flitsen.
    "Heb je haast, schat?" lach ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    "Meer dan," bromde hij. Hij kon nu wel gaan uitweiden over de gruwelijke verkleedpartijtjes en "bespreekavonden" (die meestal over het andere geslacht gingen) met haar veel te grote vriendengroep, waarvan de leden allemaal vervangbaar bleken - hij had haar die dag nog geen enkele keer over Elusindra gehoord - maar hij had zo'n vaag idee dat Amycus dat niet bijster interessant zou vinden - dat vond hij zelf ook niet.

    [Ik heb al een hele tijd een RPG-idee over weerwolven in mijn hoofd (geen Dolfje of Twilight), zou iemand dat interessant vinden? Het is alleen maar een vraag, als niemand het leuk vindt open ik ook geen topic, dat vind ik dan nogal verspilde moeite.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Is je afkomst Engels/Amerikaans/Australisch/Weetikhetwat? :'P]

    Chiara Cinxi
    Er waren meerdere dingen van Daiyh waar ze nooit genoeg van zou krijgen, en zijn lippen waren daar een van. Gretig beantwoordde ze de kus, trok hem naar zich toe.


    -

    Saph
    'Wie, ik?' vraag ik onschuldig. Maar ja, ik wil wel heel graag terug naar district 7, ons toekomstige thuis.

    [@Val: Mhm, het lgit bij mij heel erg aan de verhaallijn ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [gheh, kom ik even random binnenvallen: maar ik las toevallig Lughnasadhs idee over een weerwolf RPG en ik zeg: DOEN! Okay, Michèle out >.<]


    And in that moment, we were infinite.

    [Is het erg als ik hier even de verhaallijn (wat ik tot nu toe al heb) post of valt dat toch echt onder spam? (cat)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [... ik ben kwart roemeens :'D Maar nee. ik praat gewoon enorm veel emt Britse mensen vanwege mijn verloofde.]

    Daiyh
    De kus duurde lang, maar nuiet lang genoeg, want uiteindelijk verbrak Zahira's gehuil het moment. Damn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Val: Nope, ik vind eht niet erg ^^
    ik heb mijn RPG ding ook in de vorige topic gedumped]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nee, ik praat tegen mijn denkbeeldige vriendje naast me," ik rol lachend met mijn ogen en pak dan Saph's hand weer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Weet ik niet, ligt aan de eventuele uitwerking :'3]

    Amycus Calcia
    Haar lippen krulden omhoog in een korte glimlach, waarna ze haar blik weer naar hem af liet dwalen. Het was bijna opvallend hoe weinig hij opmerkte aan haar, eigenlijk. Die keer dat Fayan haar van streek had gemaakt, leek hij niet echt te willen weten dat het daardoor kwam. Nu was ze aangerand en aangevallen door Saphs vader, de bewijzen stonden nog in haar hals. Maar toch, geen reactie. Niet dat het haar ergerde, maar het was toch.. vreemd.


    -

    [Aha, gewoon aangewend :'3

    Ik ben.. Nederlands. Helemaal *saai*]


    -

    Saph
    'Hij is toch neit knapper dan ik, toch?' vraag ik, terwijl ik grijnzend mijn vingers met die van Fayan verstrengel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.