• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Anders was ze in zijn armen gevlucht zodra Kaelan bewusteloos was, maar iets hield haar tegen. Met glanzende ogen keek ze naar hem, haar vingers krulden zich strakker om het hemd ookal was er geen bedreiging meer.
    Hij heeft de afgelopen maanden tientallen vrouwen gehad
    Even slikte ze. 'Hij zei dat.. dat jij..' Het leek voor het eerst in haar leven dat ze niet uit haar woorden kwam, ze struikelde erover en de klanken kwamen bibberend over haar lippen.


    -

    Daiyh
    'Wat zei hij, Chiara?' vraag ik lichtjes ongeduldig als ze niet verder gaat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam liet ze zichzelf op de bank neerzakken, streek haar lange, donkere lokken uit haar gezicht. Vanonder haar wimpers keek ze voorzichtig naar hem.
    'Hij zei dat je de afgelopen maanden met tientallen vrouwen naar bed was geweest.. Dat je me gebruikt..'


    -

    Felan
    Aarzelend bleef hij voor een deur staan waarop een naambordje met een bekende naam bevestigd was: "Amycus Calcia". Misschien was ze er niet, misschien vond ze het raar dat hij haar opzocht, misschien zat zijn zusje hier verborgen achter dat muurtje en sprong ze onverwacht op zijn rug... Verdomme, hij moest echt ophouden met dat paranoïde gedrag. Hij was toch geen vrouw?
    Hij haalde diep adem en klopte op de deur.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Iemand klopte op de deur, waardoor ze onwillekeurig naar de deur keek. Meteen stond ze op, en liep naar de kledingkast. Aangezien ze nu al tien minuten in haar bh rondliep, leek het onderhand wel een idee om daar iets over aan te trekken. Ze trok de stof van het shirt met lange mouwen een stukje over haar broek, en opende de deur.
    Ze was aangenaam verrast doen ze Felan zag staan. Een flauwe glimlach verscheen rond haar lippen.


    -

    Daiyh
    Het blijft even stil nadat ze dat zegt. Ik voel een ijskoude woede in me opkomen.Natuurlijk zou ze er niet aan denken om me te vertrouwen.
    'Dat was een leugen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In plaats van meteen te antwoorden, trok ze haar benen op de bank en verborg haar gezicht achter haar handen. Een tijdje bleef het zo stil, waarna een voorzichtige zucht aan haar ontsnapte.
    Ze keek weer naar hem op. 'Dat weet ik,' zei ze met een zachte stem, en het was grotendeels ook waar. Maar ze was zo onzeker over zoveel dingen, en Daiyh haalde al die dingen gemakkelijk in. Er was niets wat haar zo aan het twijfelen bracht, waar ze zoveel om gaf.


    -

    Daiyh
    Stilletjes ging ik naast haar zitten. ik had vertrouwd op Kaelan's angst, om hem in toom te houden. Maar zijn woede was groter geweest.
    'Het spijt me, dat dit gebeurd is.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Goodevening *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Met haar zachtgroene ogen volgde ze hem, haar vingers krulden zich langzaam om zijn pols waarna ze haar lippen langzaam naar de zijne bracht. Het waren maar een paar dagen geweest, maar ze had hem gemist.
    'Jij kon er niks aan doen,' mompelde ze.


    -

    [Lauraa <3]


    -

    [Laura! *O* *Half bezig met hoN rp, omdat iedereen vraagjes stelt o.o I suck]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    zodra ze in beweging kwam trok ik haar tegen me aan, kuste haar volle lippen.
    'zijn er verder problemen geweest?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hon rp? (cat)]


    -

    [HoN -> House of Night (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.