• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hon rp. Wtf is dat nou weer :'D But okay, let's wake Saph and Fayan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden om zijn hals, ze trok zijn lichaam tegen hem aan.
    'Behalve dat hij ook nog wat te losse handjes had,' Onwillekeurig trok ze haar benen omhoog. 'niks eigenlijk. Zahira ligt boven te slapen..'
    Opeens bedacht ze zich iets, haar vingers streelden over zijn slaap. 'Had je Liadan eigenlijk verdoofd, of..?'


    -

    [Ow, haha :'D]


    -

    (It is an epic bookseries o.o]

    Saph
    Als ik wakker word voel ik me belachelijk. mijn armen zijn stijf en ik heb het enorm warm. Toch lig ik te rillen in bed. Ik kruip dichter tegen Fayan aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Je zal haar niet meer terug zien,' antwoord ik alleen met een kleine grijns. Nee, Liadan was haar geheugen verloren. Ze zou Chiara neit meer lastig vallen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nog even drukten ze haar lippen op de zijne, vanuit haar ooghoeken wierp ze een achterdochtige blik op Kaelan. De kans dat hij hier de boodschappen zou blijven afleveren leek haar bijzonder klein.
    'Hoe lang kan je blijven?' vroeg ze, en liet haar blik weer naar Daiyh glijden.


    -

    Daiyh
    'Nadat ik Kaelan heb opgeruimt? Een nacht.'
    Want Kaelan zou die achterdochtige ogen van hem nooit meer openen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een kort knikje ontsnapte haar. 'Misschien moet je daar mee beginnen,' mompelde ze, aangezien ze zich niet echt gemakkelijk voelde met de man in een hoekje gesmeten.


    -

    Daiyh
    Ik knikte, stond op en liep naar eht hoopje dat in de hoek lag.
    'Ik ben over tien minuten terug.'
    Met die woorden liep ik de achetrdeur uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Bos. Dat is alles wat ik zie, alles wat er om ons heen is. Bos en bomen. Eindelijk. Het ruikt naar winter, maar gelukkig heb ik winterkleren meegenomen. En een verbanddoos. Met daarin een rol verband, twee flesjes jodium, wat slaapsiroop, de morflingpillen die ik officieel mag hebben en mijn eigen medicijnen. Dat missen ze vast niet. Ondertussen is de zon al onder en wij lopen nog altijd door het bos. Inmiddels is de zon onder en gaan mijn gedachten naar district 13. Zouden Saph en Fayan mijn briefje al gevonden hebben? Zou het ze iets uitmaken?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht ging ze op de bank liggen, en sloot haar ogen. Ze voelde Kaelans handen nog steeds op haar lichaam branden, zijn woorden zich een beeld vormen voor haar netvlies.


    -

    Daiyh
    Vijfhonderd meter van eht huis, na een zee van rotsen en bomen, kwam ik bij eht ravijn. Met een grijns gooide ik hem er af. zijn lichaam viel driehonderd meter omlaag. Op harde rotsen waas de zee tegen sloeg. Zijn gebroken vorm lag op de rotsen. De vloed zou zijn lichaam later meenemen.
    Het duurde even voor ik terug was. ik stapte door de deur heen en vond Chiara nog steeds op de bank.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Dat Daiyh weer binnen kwam, had ze eigenlijk niet eens door. Het hemd was weer open gevallen, de lucht voelde koud aan op haar huid. Met haar ogen nog steeds gesloten lag ze op de bank, en onwillekeurige, zachte zucht ontsnapte aan haar.


    -

    Daiyh
    'Chiara?' vroeg ik toen ik eenmaal naast haar stond. Ze was wele rg stil, zelfs voor haar doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik voel iets dichter tegen me aan kruipen en automatisch sla ik er mijn armen omheen. Het is net een lief, pluizig huisdier.
    Ik wist wel dat mijn lijf probeerde om wakker te worden, maar ik had zo'n fijne droom gehad... mocht ik niet héél eventjes slapen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen