• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tot morgen <3]

    Chiara Cinxi
    Automatisch keek ze op. 'Zegt hij niks?' vroeg ze achterdochtig.
    Ookal zou de vriend haar en Zahira niet te zien krijgen, dan zou het alsnog vreemd zijn dat Daiyh dat soort meubels nodig zou hebben.


    -

    Saph
    Het duurde eeuwen voordat ik Fayan het land op sleepte en op zijn buik wist te leggen. mijn kennis van EHBO was klein, maar er zat water in zijn longen en dat moest er uit, dus begon ik op zijn rug te wrijfen en te kloppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Hij zou niet durven,' zeg ik met een grijns. 'hij heeft al meerdere klussen voor me opgeknapt in het verleden. Deze man zegt niets en ruimt het huis op.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Er sloeg iets tegen mijn rug en uiteindelijk begon ik pijnlijk te hoesten. Het water voelde als schuurpapier aan door mijn luchtpijp, maar het kwam eruit en hoe meer water eruit kwam, hoe beter ik kon ademhalen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Voorzichtig bleef ik wrijven en kloppen tot er geen water meer uit zijn longen kwam en ik hem raspend hoor ademhalen. Voorzichtig, heel voorzichtig draai ik hem om.
    'Fayan? Lieverd kun je me horen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Weet je echt zeker dat -' begon ze, maar halverwege haar zin werd op de deur geklopt. De schim was aardig groot, maar de man leek niet zo sterk te zijn als Daiyh.
    Toch pakte ze Zahira onwillekeurig vast, en keek achterdochtig naar de deur.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik hoorde Saph praten, opende moeizaam mijn ogen en wilde wat zeggen, maar ik hoestte alleen maar. Mijn keel, hij brandde. Mijn borst ging wild op en neer in een poging mijn zuurstofgehalte weer op peil te brengen en elke ademhaling voelde aan alsof er messen tussen mijn ribben staken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'zou ik hem naar hier hebben gehaald als ik het niet zeker wist?' vroeg ik licht ongeduldig. daarna stond ik op om de deur open te doen. Nee, eht leven van deze man ligt in mijn handen. Letterlijk. Hij zou me neit verraden als hij geen uiterst pijnlijke dood wilde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Shh, niet praten, gewoon knikken is genoeg,' zeg ik, tranen in mijn ogen. hij moest eht koud hebben door het water, er waren beginnende blauwe plekken te zien. Heel voorzichtig til ik hem op. Het doet pijn, ik ben niet eens op volle sterkte en de rivier had zijn tol geeist.
    'Er zal vast wel iemand in de buurt wonen.'
    Met die woorden draag ik hem het bos in.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 21:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik trilde, maar wilde niet dat Saph me droeg terwijl hij zelf nog zo zwak was.
    Ik duwde tegen zijn armen, probeerde hem duidelijk te maken dat ik zelf wilde lopen. En als dat niet kon; dan wachtte ik wel.
    Saph was nog lang niet sterk genoeg om dit te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    De ogen van de man schoten in haar richting, en ondanks dat hij zelf met het meubilair klaarstond leek hij verbaasd toen hij de baby op haar schoot zag liggen.
    Terwijl de spullen neer werden gezet, hield Chiara de man onwillekeurig vanuit haar ooghoeken in de gaten.


    -

    saph
    'Maak het niet moeilijk en probeer stil te liggen,' zeg ik, half buiten adem. Het pad loopt naar boven, wat het lastiger maakt. ik ken dit deel van eht bos niet eens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kaelan
    Stilletjes verhuisde ik het kindermeubilair naar binnen, de trappen op, de babykamer in. Vroeger was het een studeer kamer geweest. Sinds ik hier elke week schoonmaakte wist ik elk hoekje van eht huis.
    de vrouw, die de baby vast had, bleef me in de gaten houden.

    daiyh
    Verveeld plofte ik weer naast Chiara neer.
    'Hoe vind je eht meubilair? Ik kan andere dingen laten komen als je wilt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Saph... laat me los, het komt wel goed, we hoeven niet naar iemand toe," Mijn stem klonk heel zacht, rauw en schor, maar ik wist dat hij het gehoord had.
    Even uitrusten en ik kon zelf wel weer lopen. Saph kon dit niet aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*thinks of evil plan with Kaelen when Daiyh isn't home*]

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht, en ze legde voorzichtig een hand op de zijne. 'Nee, het is goed.'


    -