• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De rit gaat niet erg snel, want we zijn beide uitgeput door dit -zoals Ferron het zou noemen- Superheldenavontuurtje, maar uiteindelijk komen we weer bij de plek waar de hovercraft staat.
    We mochten weer terug naar District 13. Jippie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Sorry, hoor,' sneerde ze sarcastisch terug, en sloeg haar armen onwillekeurig over elkaar heen.
    Waarom was zij niet in staat meer om iets geheim te houden voor hem, maar kon hij haar gewoon afkappen zonder problemen? Een geirriteerde zucht ontsnapte.


    -

    Saph
    Vermoeid val ik in de bestuurders stoel.
    'We hebben in elk geval lichaamsbeweging gehad,' mompel ik. ik start de hovercraft op. Het goede deel is datwe terug moeten/mogen komen later, om een huis te zoeken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, voor een maand zelfs," Ik plof naast hem neer in de andere stoel en leg mijn hoofd in mijn armen, steunend op het dashboard. Verdrinken was best wel vermoeiend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik zucht en sta op.
    'Ik moet gaan nu,' zeg ik. Ik heb geen zin om verder hierover te praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Stilletjes blieg ik terug naar district 13. rot plek. Als ik Fayan had beschermd hadden we misschien een huisje kunnen vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar zachtgroene ogen volgden hem, waarna ze langzaam ging staan. Behoedzaam krulden ze haar armen om zijn borst, ze moest op haar tenen staan om een kus in zijn nek te plaatsen.
    'Ik wilde het bed eigenlijk uitproberen..' fluisterde ze zoet in zijn oor, nadat ze voor hem was gaan staan.


    -

    Fayan - Stylist
    District 13 komt steeds dichterbij en ik merk dat ik wel erg zit te trillen en Saph heeft ook kippenvel op zijn armen staan, dus de kamers onder de grond lijken ineens heel aantrekkelijk.
    God wat had ik zin in een warme, nee hete, douche. Ik was tot op het bot verkleumd.
    Op het landingsplatform stapten we allebei uit en lieten een spoor van druppeltjes na. Volgens mij zagen we eruit als verzopen katjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Daar zou ik geen probleem mee hebben als ik er tijd voor had,' antwoord ik, terwijl ik haar tegen me aan trek. Maar als Liadan deze plek kon vinden, moest ik nog voorzichtiger zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    samen liepen we de gangen van district 13 door.
    'Het is hier een verdomde vriescel,' mompel ik geïrriteerd.. 'hoe kunne ondegrondse dingen zo fucking koud zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Je hebt toch nog wel heel even?' deed ze nog een poging, en drukte haar lippen op de zijne.
    Haar handen streken over zijn haar, subtiel liet ze haar lichaam tegen dat van hem rusten.


    -

    Fayan - Stylist
    "Ze doen het expres, om ons te pesten." Ik had mijn armen om me heen geslagen en wilde het liefst huppelend of rennend naar de kamer, maar ja, straks stortte ik nog tegen de grond of zo. Liever niet.
    Maar uiteindelijk, voor mijn gevoel na járen, kwamen we aan bij onze kamer.
    Die was net zo koud als de gang, máár er waren douches en die waren warm.
    "Oké, ik ga mezelf opwarmen, want anders moet je me zo eerst ontdooien."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Verdomme, ik sleepte haar half mee de trap op. Ze was veel te verleidelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Eenmaal boven kreeg ze de kans niet om de slaapkamer te zoeken, aangezien Daiyh de deur al openduwde en haar mee naar binnen trok.
    De deur ging weer dicht, ze duwde hem ertegen en begon hem te zoenen.


    -

    Saph
    'Veel plezier schat, het bad hiernaast is van mij,' zeg ik trillerig. ik geef hem een ksu op zijn wang en verdwijn naar het bad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.