• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dude..." roep ik. Oké, het enige water wat ik kende was kraanwater, drinkwater en vijverwater. Maar dit. Dit is wild! Water on drugs of zo.
    "Zeg Saph. Als je hierin flikkert dan sterf je best wel, hè?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké, ik ga haar gewoon laten weglopen. *spontane actie*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Door de harde toon van Liadans stem werd Zahira wakker, haar gekir kwam net achter Daiyhs uitval.
    Behoedzaam ondersteunde ze Zahira's achterhoofd met haar hand, keek vanuit haar ooghoeken naar Daiyh. Liadan keek verwonderd naar de man.


    -

    saph
    'uh, best wel ja,' antwoord ik grijnzend. 'ik bedoel er zijn rotsen verder op in de ribier waar je tegenaan word gesmeeten en er is een watervan ongeveer twee kilometer van hier.'
    ik was zo vaak in District 7 geweest om te ontsnappen aan thuis. Het was makkelijk om er te komen via een zeilbootje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Kijk me niet zo dom aan,' sis ik tegen de erg stille Liadan. 'Ik laat je eht enige goede ding in mijn leven neit verkloten. Uit mijn zak haar ik een spuitje. Haar ogen worden groot en ik grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Oh, wat leuk, dus je wordt eerst vermorzeld en dan sla je in een vrije val te pletter."
    Ik zette stapjes dichterbij, tot bij de rand van het water en zag allerlei vissen springen. Zalmen. Jaa, dat ik wist ik. Want die smaken vet lekker.
    "Maar ik zie geen beren, hoor."

    [Hey, hier kunnen we drama in toevoegen! Laat één van hen in het water storten en bijna verzuipen maar dan net niet :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben ook al drama voor jullie aan het maken hoor(A)
    Als ze straks terugkomen in D13 zijn Cassie, Dario en Aurora namelijk weg ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik bekijk de vissen.
    'Ze zijn verder op in de rivier, daarom zijn de vissen naar hier gevlucht,' leg ik hem uit, terwijl ik voorzichtig weg blij van de rand. een verdeerde beweging kan een rots laten verschuiven waardoor de rivier je meeneemt.

    [ Saph heeft genoeg doorstaan! *duwd Fayan*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [8wilt schrijven maar weet niks*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Opeens betrok haar gezicht, en sprong ze naar voren. Met een trap schopte ze de spuit uit zijn handen, die een paar meter verderop rolde.
    Daarna liet ze haar ogen naar Zahira glijden, Chiara trok de baby dichter tegen zich aan.


    -

    [Duwt Fayan? D: Je bent harteloos D: *duwt hem zelf ook maar*

    Fayan - Stylist
    "Ik ga er één vangen." Ik klauter op één van de rotsen en buig voorover om zo'n idiote vis te pakken, maar ze zijn allemaal spastisch.
    Ineens viel mijn oog op iets in de verte, wat ongetwijfeld een beer was.
    Doordat ik keek was ik heel even afgeleid en dat was genoeg om voorover van de rots te glijden en in het kolkende water te storten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DaiyhDe spuit viel uit mijn handen, ze was veel en veel sneller dan vroeger. Verdomme. ik greep naar het mes maar Liadan vloog al op Chiara af.

    Liadan
    ik had een rode waas voor mijn ogen maar dat weerhield me neit van goed mikken. hoe had zo'n onbelangrijk district kind Daiyh van me kunnen afpakken?! mijn vuist vloog tegen haar lelijke gezicht aan. Het kind zou de volgende zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [You're heartless too! 8D
    i love you]

    Saph
    'Fayan!' ik zag hou hij voorover tuimelde en in eht wilde water viel. Hij kwam niet meer boven, ik zag hem niet, dus begon ik, half in paniek, met de stroom mee te rennen. Fayan zou naar boven komen, dat moest wel. Maar een paar honderd meter verder zouden de rotsen zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De klap kwam hard aan tegen haar jukbeen, waarna ze er onwillekeurig een hand op legde. Zahira maakte een geluidje dat tussen een schreeuw om aandacht en een snik inzat, waarna ze haar pijnlijke gezicht meteen weer vergat en het meisje met twee armen tegen zich aandrukte.
    Haar ogen boorden zich dreigend in die van Liadan. Als ze het waagde om Zahira ook maar aan te raken met een van die smerige Capitoolvingers..


    -

    Reachell
    De tijd ging voor mijn gevoel snel.Ik mocht als zuster helpen en was al een week niet flauwgevallen.Ik hielp mensen die gewond waren, want ik kon makkelijk tegen bloed. Nu en dan mocht ik naar buiten om wat planten,bessen en kruiden te halen die hier handig waren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor